Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Moonskin

#15
Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 12-2-2014:
Tuin + Zeisen + Wegen = Ster / mc= Kruis
    Lelie - Maantje - Klaverblad
        Boek - Vissen
            Hart

Positieve ontwikkelingen in de omgeving (werk) waar eindelijk knopen doorgehakt worden en we weer dezelfde weg bewandelen. Steun en waardering kan ik wel verwachten en misschien nog wel een positieve financiele ontwikkeling mbt werk. Interne studie kan hiermee te maken hebben.


Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi Suus,

Dank voor je duiding.. Een breuk met de heer zie ik zo nog niet aankomen, het gaat juist zoveel beter, dit komt echter wel door een gehele andere aanpak, maar die is meer op mezelf gericht in de zin van dat ik zelf wat minder kritisch op alles neer kijk, meer tevreden ben met wat we samen hebben en dat is gewoon een heleboel liefde, plezier, gezelligheid, romantiek, genot en diepgang... Ik denk dat het Hart-klaver-boek beter gezien kan worden dat we weer geluk ervaren in de liefde door nieuwe inzichten die ik zelf over mezelf heb ontdekt..
In de omgeving is er wel veel roering... M'n zusje heeft een dochter gekregen 2-2-2014, m'n vriendin is hoogzwanger en een andere vriending heeft net een miskraam gehad.. Maar dat was al vorige week.
Op m'n werk gaat het allemaal wat moeilijker, mensen zijn een beetje vals en dat vind ik vervelend, kan ik moeilijk mee omgaan. Maar gelukkig heb ik een manager die de boel toch goed in de gaten houdt en ikzelf ben iemand die de mensen er toch op aan spreekt.. De lucht begint al wat te klaren, maar met 1 heer zal ik het altijd moeilijk blijven houden gewoon omdat hij zooo groot over zichzelf spreekt, er een potje van bakt en er vervolgens anderen de schuld ervan geeft.... Brrrrrrr

Maar al met al gaat het echt weer de goeie kant op ...

Dank je lieve Suus..

Liefs Thea :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 13-2-2014:
Toren + Anker + Zonne = Kindje / mc= Klaverblad
    Hond - Lelie - Lijkkist
     Vogels - Klaverblad
            Vosje

Door een ingreep op de werkvloer zal ik succes boeken op de werkplaats, een positieve omwenteling. Gesprekken met een vriend/vriendin waardoor de relatie weer een harmonieuze start kan maken. De opwinding kan van korte duur zijn omdat iemand niet helemaal eerlijk is.

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Mazzelles

Nou, dan weet je dat je op je hoede mag zijn en je mag je afvragen of dat dan wel een vriend/vriendin is voor jou. Is afhankelijk wat je onder vriend/vriendin verstaat natuurlijk ;-)

Fijne dag!

Eva_84

Dag moontje,

Toren + Anker + Zonne = Kindje / mc= Klaverblad
    Hond - Lelie - Lijkkist
     Vogels - Klaverblad
            Vosje

Een instantie bied je meer zekerheid waardoor je voorzichtig nieuw geluk ervaart. Opletten voor bepaalde vriendschappen, er zou een einde aan kunnen komen door geroddel; iemand is niet helemaal eerlijk tov jou.
:-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 14-2-2014:
Ruiter + Ruiker + Toren = Vrouw / mc= Vogels
    Zeisen - Heer - Vogels
      Klaverblad - Huis
            Wolken

Berichten of bezoek wat niet komt? Weer die breuk met de heer? Gelukkig thuis met wolken??

K zie het even niet... Iemand een idee?

Liefs Thea

Eva_84

Ruiter + Ruiker + Toren = Vrouw / mc= Vogels
    Zeisen - Heer - Vogels
      Klaverblad - Huis
            Wolken

Ga je naar een winkel cadeautje kopen, opgewonden gepraat met een vrouw. Onverwachte gesprekken met een heer. Thuis begint het plezant maar eindigt het in onduidelijkheid, je hebt nog geen duidelijkheid in het gezin.

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 15-2-2014:
Sleutel + Roede + Lijkkist = Ster / mc= Slang
     Lijkkist - Toren - Hart
         Brief - Slang
           Vissen

Oplossingen voor de meningsverschillen of woordenwisselingen waardoor het oude losgelaten kan worden zodat er een frisse start gemaakt kan worden. Het is een transformatieprocess waar we op het moment even doorheen gaan. Het einde van de problemen zijn inzicht door mijn hart weer open te stellen en de muren eindelijk eens omver te werpen. Bericht van beschuldigingen mbt financiele zaken?

Hmmm misschien ben ik te optimistisch, maar ik probeer het allemaal gewoon positief in te zien.. door de wolken heen :)

fijn weekend..

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Heel goed. Altijd het positieve inzien. Gooi de muren om en geniet Thea. Het zonnetje komt er weer aan. Dagen worden langer. Lente gaat weer geuren. Komt allemaal goed meid.

Geniet lekker van de zondag morgen.

liefs, Lief :-* :-*
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Sleutel + Roede + Lijkkist = Ster / mc= Slang
     Lijkkist - Toren - Hart
         Brief - Slang
           Vissen

Een ruzie die wordt opgelost, waardoor je het kan afsluiten en aan je nieuw begin werken.
Kist+brief kan een overlijdensbericht zijn, waardoor je jezelf even terugtrekt (toren) omdat het nauw aan je hart ligt. Ook iets ivm geld waarbij je best voorzichtig bent..

Liefs

Moonskin

Hoi Eva,

Dank je voor het meekijken.. Heb er veel aan!!

Knuffel Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 18-2-2014:
Vogels + Hart + Hond = Hond / mc= Lelie
    Kruis - Wolken - Kruis
      Wolken - Wolken
            Vogels

Door gesprekken te voeren op liefdesgebied zullen wolken voorbij waaien omdat er lessen zijn geleerd welke nodig zijn om verder te kunnen. Iets afsluiten waardoor de wolken langzaam over kunnen drijven en een nieuwe start gemaakt kan gaan worden. Karmalessen!! Door goed naar mezelf te kijken en wat ik echt wil en wie ik ben zullen problemen en verdriet wegdrijven en kan er weer liefde opbloeien.

Hmmmmmm moeilijk..

Lieffs Thea  :-*

Eva_84

Hoi Moontje,

Vogels + Hart + Hond = Hond / mc= Lelie
    Kruis - Wolken - Kruis
      Wolken - Wolken
            Vogels

Veel gepieker (vogels) over hartzaken (hart). Je gaat dingen moeten uitpraten (vogels) om weer vertrouwen (hond) te krijgen mbt de heer (lelie).
Het is nog onduidelijk (wolken) of de moeilijkheden (kruis) kunnen worden achtergelaten, de communicatie (vogels) tussen jullie kan momenteel wat stroef (wolken) verlopen.

:-*

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 19-2-2014:
Lijkkist + Ooievaar + Vrouw = Hond / mc= Vosje
    Ring - Zeisen - Roede
        Anker - Berg
              Tuin

Door het oude los te laten zullen veranderingen doorgang kunnen vinden waardoor wensen vervult kunnen gaan worden. In mijn relatie ervaar ik nog angst waardoor er nog steeds woordenwisselingen kunnen ontstaan. Toch zal er licht komen in de relatie en kunnen we de moeilijkheden overwinnen.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Lijkkist + Ooievaar + Vrouw = Hond / mc= Vosje
    Ring - Zeisen - Roede
        Anker - Berg
              Tuin

Transformatie binnen de relatie waardoor je aan een nieuw begin kan werken en meer vertrouwen krijgen in jezelf.
Wel voorzichtig zijn, met de zeisen+roede erbij. Te snel bepaalde zaken afkappen kan voor wat strijd zorgen.
In de vriendenkring iets dat vastzit, geen beweging in.
Liefs