Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

waterman

Hoi Thea

jammer te horen dat de relatie toch niet is gelopen zoals je zelf wenste. Maar zoals je zelf zegt wordt je met de dag sterker en dat is allen maar goed. Ik heb met die lelie bijjou het gevoel alsof er iemand meekijkt over je schouder zeg maar. Geen idee waarom maar dat gevoel heb ik. Een duidelijke afsluiting nu voor je gevoel echt voorgoed. Het gaat toch goed komen (de ring wordt weer rond) maar het gaat wel langzaam door de hindernissen op je pad.

Kan deze keer niet aangeven welke kaarten ik waarvoor zie staan maar is meer een gevoel

Moonskin

Hoi hoi,

@ Sas, Ben wel bezig om oude gewoontes te veranderen.. Volgende week ga ik een opstelling (familieopstelling doen) om eventuele patronen te doorbreken. 2 weken geleden begonnen met een nieuwe job, gaat na wat opstart probleempjes weer helemaal lekker.. Ben wel een beetje m'n leven aan het herzien.. Wat mag weg en wat mag blijven.. Sleutel centraal, dus deuren sluiten zodat nieuwe kunnen opengaan.. Dank je Sas.. :)

@ Waterman, Het is iig beter zo.. Kom weer helemaal tot rust en in mijn eigen kracht! Geeft me een goed gevoel om te lezen dat er iemand over m'n schouder meekijkt.. Afsluiting voorgoed.. Absoluut!! Alle het goede komt langzaam, dus ik ga lekker rustig door! Thanx

Mijn LeNormand kaarten voor 14-6-2014:
Wolken + Vrouw + Vogels = Roede / mc= Boom
    Anker - Boom - Muizen
         Huis - Heer
          Maantje

Problemen lossen zich langzaam maar zeker op.. Pas wel op een dame die aardig doet verteld achtje rug roddels.. Let op je gezondheid! Stabiliteit en geaardheid zullen weer terugkeren. Thuis zal ik me wat terug trekken en m'n leven gevoelsmatig overkijken.. Bezoek van een heer die ken..

Hmmmmm fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

familie opstellingen ken ik wel iets van, mijn ex deed het wel eens,
vind het wel bijzonder, veel kracht en wijsheid lieve Thea  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 15-6-2014:
Brief + Zeisen + Lelie = Zonne / mc= Ster
    Ruiter - Huis - Ring
       Boom - Vrouw
           Vissen

Berichten met nieuws mbt succes komen alsnog waardoor sombere tijden verlicht kunnen worden. Bezoek of bericht komt thuis aan mbt een overeenkomst? Stabiliteit kan hierdoor weer terug keren. Ook stabiliteit in inkomsten. Het is nu het moment om successen te gaan boeken op allerlei levens gebieden. Let wel op voor drankmisbruik...

Tja, toch een kleine waarschuwing dat ik misschien iets minder vaak naar de kroeg moet gaan.. Beetje een uitvlucht van de afgelopen 2 weken om maar niet alleen thuis te hoeven zitten.. Schop onder m'n kont!!  ;D

@ Dank je lieve Sas.

Fijne avond allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 16-6-2014:
Ooievaar + Ruiter + Brief = Ruiker / mc= Maantje
    Hond - Heer - Kruis
        Zeisen - Heer
          Klaverblad

Veranderingen waarvan ik snel bericht zal krijgen, deze brengen positiviteit met zich mee. Een vriend zal hierbij steun bieden bij het oplossen van problemen, er word een kruis door gezet. Hierdoor zal er een verandering van richten komen waardoor het geluk weer gevoeld kan worden. Luister vooral naar je intuitie dan blijf je in je kracht staan.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Lief

Niks aan toe te voegen. Heldere duiding.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

waterman

Ook ik kan er weinig meer aan toevoegen deze keer.
Mooie kaartjes Thea.

Lfs Waterman

Moonskin

Thanx dames...

Fijn dat je ook weer ff mee kijkt Lief!! Heb je gemist  :-*

Knuf Thea  :-*

Moonskin

Toch nog even kaartjes getrokken...

Mijn LeNormand kaarten voor 19-6-2014:
Tuin + Zeisen + Schip = Sleutel / mc= Boom
    Lelie - Kindje - Kruis
        Slang - Kindje
             Tuin

Contacten welke meehelpen aan mijn succes op het werk, nieuwe deuren zullen geopend worden en ik ga groeien. In de vriendenkring komt de harmonie weer terug. Naiviteit mbt een relatie wat een kleine zorg met zich meebrengt. Via omwegen dan toch een nieuw begin en een uitnoging voor een feestje  ;D

Gezellig.. Fijne avond!

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

heej Thea :)
fijn om je weer te 'zien"

jouw kaartjes en wat ze bij mij oproepen ..

Tuin + Zeisen + Schip = Sleutel / mc= Boom
    Lelie - Kindje - Kruis
        Slang - Kindje
             Tuin

veel tuin in je kaartjes
een kindje in het midden, geeft aan dat je toe bent aan nieuwe dingen,
vernieuwende energie, niet helemaal nieuw dus ..
veel dingen zijn goed, wellicht zou je ze anders kunnen beleven, maar ook waarnemen
het kindje geeft aan soms een beetje zeeziek te worden ;)
is blij met de cola ;)
het kindje heeft je hulp nodig
het kindje zegt,
kijk om je heen, er is leven
het leven is leuk
laten we meedoen  :-*
laten we ons richten op een doel,'
dan komt de weg vanzelf in je kaartjes ;)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hoi thea

Knoop doorhakken over iets uit je eigen omgeving. Je wordt hierbij door iemand geholpen. Hierdoor komt alles weer in beweging en opent het nieuwe deuren. Een nieuw begin een vernieuwing van jezelf en het ontstaan van een nieuwe vriendschap.  Je groeit hierdoor weer een stukje.

Hoop dat je er iets mee kan.

Moonskin

Thanx once more ladies..

Kan er zeker iets mee.. Het is moeilijk om m'n ex los te laten.. Hij is zo in de buurt, of hij stuurt wel een berichtje of ik hem .... Moet dus echt een knoop worden doorgehakt in deze.. Kan me ook voorstellen dat het innerlijke kindje hierdoor wat zeeziek word. Al dat heen en weer gezwaai! Door weer wat beter voor mezelf te zorgen begint de energie ook weer beter te stromen.. Maar nog wat andere nieuwe dingen/activiteiten oid zou wel zeer welkom zijn, al is het voor de afleiding en om wellicht nieuwe mensen te kunnen ontmoeten!!

We zullen zien wat de aankomende tijd zal brengen! Ben me iig bewust aan het worden dat er zeker dingen moeten veranderen.. Het roer omgooien!!

Fijne avond Lieverds ...  :-*

Knuf Thea

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 20-6-2014:
Vogels + Ruiker + Zeisen = Zonne / mc= Toren
    Berg - Toren - Boom
        Huis - Hart
            Heer

Problemen en hindernissen zullen langzaam voorbij gaan en door in m'n kracht te staan en hard te werken zal ik weer succes kunnen boeken. Gepieker en getob over loopbaan of leven waardoor ik me iets miner kan voelen of me eenzaam voel. Gelukkig voel ik me thuis lekker en op m'n gemak. Daardoor zal ik me ook wat terug trekken om het zonnetje weer te kunnen laten schijnen.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemiddag  :D

Mijn LeNormand kaarten voor 21-6-2014:
Boom + Muizen + Maantje = Hart / mc= Anker
    Heer - Toren - Tuin
       Roede - Schip
            Vosje

Al groeiend gaat het weer de goeie kant op, zowel met mijn gezondheid als financieel en door de omgeving komt er waardering. Gezelligheid zal ook er ook zijn met vrienden waarbij ik misschien nog wel nieuwe mensen leer kennen. Grote ingrijpende veranderingen zullen gaan plaats vinden doordat ik weer de wereld intrek en fijn gezeldschap om me heen heb waardoor m'n hartje weer klopt voor het leven.. Hier blijf ik nog wel even, het voelt goed. Let wel dat gesprekken die gaan komen misschien niet allemaal even oprecht kunnen zijn... Het ankertje geeft hier volgens mij aan dat door stevig in mijn schoenen te staan kan ik in de positieve zin veranederen zolang ik eerlijk en oprecht naar mijzelf blijf kijken.. Oude beperkende gewoontes kan ik hierdoor breken!!

Fijn weekend...

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

heej Thea :)

het heeft je wel wat gekost maar dan heb je ook wat  ;D ;D
anker doet me ook altijd denken aan vrijheid
je vrij / veiliger voelen om jezelf te zijn
en dat is idd zoals je zelf al schrijft dus ook blijven werken aan je eigen bewustzijn  :)

fijn weekend Thea
genieten maar  :-*
what defines us is how well we rise after falling