Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Moonskin

Hoi hoi,

Klopt Sas, ik ben op, uitgeblust, het heeft zoveel energie gekost en wat je schrijft over het vertrouwen dat had zeker z'n dieptepunt bereikt.. Maar desalniettemin.. Ga ik nu lekker alleen op m'n eigen padje weer verder! Een nieuwe fase waarin ik nu al meer ademruimte ervaar, voel me weer lichter worden..

Mijn LeNormand kaarten voor 3-6-2014:
Ring + Huis + Ruiter = Lelie / mc= Kindje
    Vrouw - Boom - Zonne
         Vissen - Kruis
             Vissen

Een cycli is afgerond op het thuisfront.. Een dame met een goede naam waar een bericht van het huis binnen fladdert.. Het brengt goed nieuws met zich mee... Wensen die vervult gaan worden..  Het brengt geluk in m'n leven en ik voel m'n energie weer terug komen.. Positieve karma.. Psychische lasten verdwijnen waardoor emoties weer positief kunnen stromen.. Groei!!

Fijne avond nog even allen..

Liefs Thea  :-*

waterman

Hoi Thea

Blij dat het weer de goede kant opgaat.

Er wordt gewerkt aan familiebanden. Je doorbreekt de cirkel en vind rust in jezelf.  Hierdoor zal jd zelf groeien.  Positieve insteling en daardoor meer harmonie door dichter bij jezelf te blijven.

Hoop dat het iets zegt.
Lfs

Sas-8314

heel mooi en helder geduid waterman,
heb er niets aan toe te voegen.

sterkte, liefs en wijsheid Thea  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi hoi,

Waterman.. Klopt familiebanden worden weer opgepakt.. Heb zeker een spiraal (cirkel) doorbroken waardoor er weer rust in mijn leven is gekomen. Harmonie en rust door vooral bij mezelf te blijven.. Thanx lieve
Waterman.. Helder en duidelijk..

Dank je Sas....

Liefs Thea :-*

waterman

Graag gedaan Thea. Blij dat mijn duiding voor een keer helder en duidelijk was. :-*

Sas-8314

poeh poeh niet zo bescheiden zijn waterman
je onderschat je eigen talent weer eens  ;)
what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Goeiemorgen  :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 5-6-2014:
Huis + Zeisen + Anker = Kindje / mc= Boom
    Vosje - Ruiker - Vogels
        Muizen - Berg
            Lijkkist

Belastingen en intriges in de familie en wat moeizaam op de werkvloer. Er kan wat geroddeld worden in je omgeving en kijk uit dat dit geen schade brengt. Een vrouw welke zorgen met zich meebrengt. Kleine hindernissen welke nog een tijdje aanhouden. Blijf bij jezelf en geaard.

Ben afgelopen maandag begonnen bij m'n nieuwe job.. Ik heb daar een leidinggevende functie gekregen, maar blijkt dat er al een leidinggevende was, maar het management wou iemand sterker.. Dit valt niet bij haar en sommige anderen in goeie aarde. Ik hoop dat het allemaal toch los gaat lopen en ik vooral bij mezelf kan blijven en hier boven staan.. Pffffff!! Positive mind <3

@ Waterman, Ik ben het helemaal met Sas eens  ;) :-*

Fijne dag allen..

Liefs Thea

Sas-8314

heej Thea :)

nog gefeliciteerd met je nieuwe job dan dame !

ruiker-boom staat ook voor toename kracht ...
je kind er bij dus innerlijke kracht
ook boven kinderachtig gedrag blijven staan,
beetje ge*** kan geen kwaad, dat begrijp je ergens ook wel, maar
pas wel een beetje op je energie dat je er fris in blijft staan,
je kunt niet altijd de rust willen bewaren, ja dat kan wel, maar dan neem je de vogels mee in je hoofd en daar wordt het kind niet blij van en thuis ook niet ..
Een nieuwe fase en dat is het echt, je hebt veel geleerd je gaat het nu in praktijk brengen ..
boom is ook de natuur, je natuurlijke aard niet onderschatten maar inzetten.
je hebt een goede babbel, gebruik 'm wijs ;)

dat is wat ik er in zie ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Oei. Bedankt voor de complimenten hoor :D

Moonskin

Goeiemorgen,

@ Sas, Superfijn om je inzichten te lezen... Gelukkig heb ik door vooral bij mijzelf te blijven en in mijn eigen kracht te gaan staan toch een hele fijne week gehad. Thanx
@ Waterman..  :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 8-6-2014:
Lelie + Schip + Slang = Huis / mc= Zeisen
    Sleutel - Zeisen - Roede
            Slang - Berg
                  Heer

Gelukkige tijden en oplossingen mbt het werk, maar ze komen met omwegen. Oplossingen mbt het werk gaan gepaard met onenigheid. Het is beter om de problemen uit de weg te gaan. Frustraties en hindernissen waardoor je je mannetje moet staan.

Hmmm fijne dag...

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

hallo Thea :)
fijn dat ik iets kon betekenen voor je en dank voor de waardering en feedback, weer zeer leerzaam voor mij :)

Lelie + Schip + Slang = Huis / mc= Zeisen
    Sleutel - Zeisen - Roede
            Slang - Berg
                  Heer

de zeis heel centraal
je staat boven op de berg
strijdvaardig voor als het moet maar bovenal de wijsheid in pacht
oftewel gewapend met vertrouwen :)

fijne pinksteren Thea  :-*


what defines us is how well we rise after falling

waterman

Verbetering mbt geluk en financien.. veranderingen in huis waarbij je niet over 1 nacht ijs gaat. Je moet ervoor werken om de vernieuwing bte ondergaan maar de top is bijna in zicht. Die top ga je halen door je eigen daadkracht.
:-*

Moonskin

Goeiemorgen,

@ Sas, Het is allemaal wel wat moeizaam op het werk. Ben aangenomen als leiding gevende zonder op de hoogte te zijn gesteld van het feit dat er ook al een lead op het project zat. Dit geeft wat schuine ogen. Maar ik blijf in m'n eigen kracht en ga er toch helemaal voor. Zeker op een liefdevolle en respectvolle manier.

@ Waterman, Klopt wbt de verandering in huis.. Weer alleen, maar het is beter zo en precies ik ga er gewoon voor.. Voel me met de dag sterker worden!

Thanx  :-*

Moonskin

Dan voor vandaag:

Mijn LeNormand kaarten voor 11-6-2014:
Schip + Ring + Lijkkist = Kruis / mc= Berg
    Heer - Sleutel - Lijkkist
        Ring - Boom
            Lelie

Op het werk worden zaken afgerond waardoor er rumte komt voor een nieuwe start. Door m'n mannetje te staan zal ik oplossingen vinden waardoor een einde aan de problemen in zicht gaat komen. Misschien zie ik de vooruitgang nog niet gelijk, maar door herstructurering zal dit toch wel gebeuren. Een nieuwe verbintenis zal toch nieuwe deuren openen waardoor succes kan worden geboek welke nog lang aan kan houden.

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

hallo Thea :)

lelie doet me altijd denken aan beeldvorming,
ook verleden, dus ook gewoontes.
Een eerste indruk wil niet altijd de beste zijn wanneer we enkel waarnemen zoals we gewend zijn ..

ik denk dat meerdere partijen dat mogelijk gaan inzien en dat er daardoor een nieuwe fase komt,
Denk wel dat er iets voor jou ligt ..
Misschien mag jij je wat minder kwetsbaar voelen,
je kwetsbaarheid durven tonen is ook een kracht ..

verder kruis-kist-berg
een hoop dingen die er niet meer toe (gaan) doen ..?
Kun je er iets mee Thea ?

:-*
what defines us is how well we rise after falling