Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Lief

Mooi kaartje Moon,

Maak er een mooie dag van!

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Moontje,
Vogels + Hart + Berg = Berg / mc= Sleutel
    Kruis - Ruiker - Wolken
        Ruiker - Beer
            Hart
Hmm gevoelige onderwerpen vandaag met iemand die je kent , er is een oplossing in het verschiet maar komt er nog niet door , een mooi geschenkje of gevoel die je hart doet openbloeien

Suus

Moonskin

#317
Hallo lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 16-11-2013:
Ster + Wegen + Vissen = Kruis / mc= Heer
    Klaverblad - Tuin - Vissen
            Wegen - Hond
                    Huis

Een beslissing die ik met mijn gevoel heb genomen welke de juiste blijkt te zijn welke financiele voordelen met zich meebrengt. Veel positieve activiteiten mbt een nieuwe woning waarbij ik me goed voel. De juiste beslissingen mbt een nieuw huisje is gemaakt. Vrienden die me helpen mbt mijn nieuwe huisje. Een beslissingen die ik heb genomen met behulp van een goeie vriend mbt een huisje.

Tja gisteren zoveel meegemaakt, liefde gekregen, super ontwikkelingen mbt een nieuw plekje waar ik een tijdje ga wonen.. Financiele voordelen behaald in de activiteiten van gisteren.. Een goeie vriendin waarmee de band toch degelijk sterker aan het worden is de laatste tijd heeft mij zooo ontzettend geholpen, vooral met de financiele voordelen, waarna ik deze tactiek toch wat over heb genomen en dus nog een leuke deal mbt mijn huisje heb kunnen maken. Het was een topdag en de kaartjes van vandaag geven voor mij een teken dat alle beslissingen die ik gisteren heb genomen echt wel de juiste zijn geweest... Blij gevoel van binnen..!!

Fijne dag allemaal ..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 17-11-2013:
Ring + Vogels + Boom = Wolken / mc= Ring
    Ruiter - Ooievaar - Roede
            Hond - Heer
               Zeisen

Spanningen en zorgen in een relatie welke al langere tijd spelen drijven langzaam voorbij.
Berichten mbt veranderingen kunnen ruzie veroorzaken, maar het laat me wel mijn grenzen aangeven.
Een vriend die langs komt welke hulp en steun zal bieden. En de vriendschap mbt een heer waarbij de liefde zal worden afgekapt.. ????

Ach we zullen zien wat vandaag brengt...

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Lief

Das veel voor een zondag! Maak er wat moois van.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Moontje,
Ring + Vogels + Boom = Wolken / mc= Ring
    Ruiter - Ooievaar - Roede
            Hond - Heer
               Zeisen
Er komt opwinding in een relatie , veranderingen zal je ondergaan en daar verzet je je tegen , moeilijkheden die je ondervind , heb je last van je luchtwegen Moontje ?
een vriendschap die veranderingen met zich meebrengt , onverwacht komt er iets uit een vriendschap ..

Suus

Moonskin

#321
Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 18-11-2013:
Hond + Lelie + Hart = Kruis / mc= Hond
    Vogels - Hond - Hart
        Lelie - Wolken
            Kruis

Gedachten over een vriend of vriending van vroeger waarmee ik een harmoniese relatie had kan mijn pad weer kruisen. Gesprekken met een goeie vriend waaruit misschien een liefdesrelatie uit voort gaat komen. Twijfels mbt een relatie waar een kruis door is/word gezet. Angsten en bezorgdheden zullen voorbijdrijven en eindigen waardoor een nieuw begin gemaakt kan gaan worden.

@ Lief en Suzy, Het was op zich een hele rustige zondag.. Wel weer veel gedaan in m'n huisje, druk bezig met de voorbereidingen van de verhuizing... Soms wat kortademig Suzy, dat kan wel kloppen.. Veranderingen zijn er in volle gang, maar kan nog niet helderheid hierin krijgen.. Ik wacht rustig af en laat komen wat komt.. Dank jullie..  :-*

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Lief

Goedemorgen Moon,

Spannend de voorbereidingen. Is weer een nieuwe stap!

Een hernieuwde vriendschap.
Praten met een goede vriend/vriendin over hartzaken.
Wat onduidelijkheden over iets waar je een eind aan hebt gemaakt.

fijne dag Moontje....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Moontje,
Hond + Lelie + Hart = Kruis / mc= Hond
    Vogels - Hond - Hart
        Lelie - Wolken
            Kruis
je voelt je goed bij een oudere heer die je kent , kan vaderfiguur zijn , ware gevoelens en ware vriendschap 
ook iets waarbij je het moeilijk hebt om van je af te zetten

Suus

Moonskin

Hoi Lieve mense,

Ff een dagje m'n kaartjes gelegd.. zo druk bezig met m'n nieuw plekje  :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 24-11-2013:
Beer + Kindje + Ster = Lijkkist / mc= Vrouw
    Heer - Vrouw - Hart
       Berg - Ooievaar
         Klaverblad

De stabiliteit die terug is gekeerd in mijn leven brengt een voorspoedig nieuw begin met zich mee. Ik ervaar weer geluk en heb het oude achter mij kunnen laten.. Een mannelijke vriend waarmee ik verliefd op kan worden? De hindernissen en problemen zijn zo goed als achter mij waardoor er veranderingen kunnen plaatsvinden waardoor ik mij weer gelukkig ga voelen..

Hmmmm moet er even weer inkomen.. hihihi

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea :-*

kreeft

Hé Moontje, wat fijn dat je even wat laat horen  :D
blij dat je een nieuw plekje gevonde hebt,

fijne zondag nog  :-*

Sweetie

Goeie morgen Moontje,
Beer + Kindje + Ster = Lijkkist / mc= Vrouw
    Heer - Vrouw - Hart
       Berg - Ooievaar
         Klaverblad
Je maakt een krachtig nieuw begin mee , nieuwe plannen worden gemaakt en in het hart gaat een transformatie aan de gang ,, er zijn veranderingen op til , met een heer staat er moeilijkheden maar is van korte duur

Suzy  :)

Eva_84

Hoi Moon,
Fijn dat je aan een nieuw begin aan het werken bent! Mooie kaartjes, krachtige transformatie.
Liefs

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 26-11-2013:
Vrouw + Schip + Sleutel = Vrouw / mc= Ster
    Maantje - Kruis - Boek
        Maantje - Boek
              Wegen

Ik voel mij iets onzeker bij een (ziels) reis die ik ga maken, maar welke met zekerheid gemaakt gaat worden. Succes komt doordat in een bepaalde situatie de rust terugkeerd, oplossingen aangereikt worden en ik een nieuw hoofdstuk in mijn leven zal beginnen. Op gevoelsniveu zal ik nieuwe inzichten krijgen waardoor ik keuzes ga maken mbt een andere levenshouden, levensweg.

Kaart 18: De Sterren

Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen.
Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

@ Kreeft, Suzy, Lief en Eva, Er was inderdaad wat onduidelijkheid over een keuze die ik gemaakt heb waardoor er wat gevoelsmatige problemen waren mbt en heer.. Gelukkig heb ik deze nu echt los kunnen laten en daardoor denk ik dat nu mijn transformatie daarin zeker een hele nieuwe krachtige wending heeft genomen..

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Wat heerlijk dat je verder kunt met stappen te maken. Prachtige kaart om je levensweg op voort te zetten!

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...