Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 4-11-2013:
Ooievaar + Zonne + Berg = Sleutel / mc= Tuin
    Vogels - Ster - Hond
        Heer - Vissen
            Boek

Positieve veranderingen waardoor ik mijn kracht zal hervinden en oplossingen tot mij komen.
Innerlijke ontevredenheid en onderdrukte spanningen mbt een vriendschap.
Geld wat naar mij toekomt ivm winsten door nieuwe inzichten en kennis die ik heb gekregen.

Kaart 18: De Sterren

Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen.
Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiƫle kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

Hmmmmm we zullen zien..

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 5-11-2013:
Brief + Schip + Ruiker = Schip / mc= Vogels
    Lelie - Vogels - Vogels
        Wolken - Hart
                Lelie

Een bericht waar ik op zit te wachten zal blijdschap met zich meebrengen en een overeenkomst word gesloten. Geluk op mijn levensreis naar een nieuw nestje waar ik zo naar verlang. Zorgen zullen voorbijdrijven en harmonie en geluk zullen weer terugkeren in mijn leven op allerlei gebieden.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Hallo Moontje,
Wat is het hier eenzaam !!!
Zal ik u even wat komen vergezellen ..
Brief + Schip + Ruiker = Schip / mc= Vogels
    Lelie - Vogels - Vogels
        Wolken - Hart
                Lelie
Bericht , communicatie met een hoger geplaatste , kan ook familie lid zijn , de gesprekken verlopen hoe je iets kan aanpakken om het tot en succes te brengen , je lijkt in een opgewonden bui te zijn  als je de onduidelijkheden kan ontrafelen , dit door de steun van iemand die je helpen kan

Suus

Eva_84

Hoi hoi moonskin,
Brief + Schip + Ruiker = Schip / mc= Vogels
    Lelie - Vogels - Vogels
        Wolken - Hart
                Lelie

Nieuws dat ervoor zorgde dat je een nieuwe richting inslaat, waar je je goed bij voelt. Gesprekken met een oudere persoon die je nog verder doen nadenken. Onduidelijkheden worden opgelost door de steun van iemand.

Fijne dag!

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 6-11-2013:
Sleutel + Maantje + Zeisen = Schip / mc= Hond
    Vrouw - Wolken - Kindje
        Anker - Toren
            Hond

Successen en erkenning krijgen waardoor ik kan oogsten wat ik heb gezaaid.. Problemen en zorgen trekken langzaam weg waardoor een nieuw begin gemaakt kan worden. Hierbij ga ik zeker hulp en steun krijgen van goeie vrienden. Stabiliteit en groei ondervinden met behulp van een vriend of mijn vrienden.

@ Suus en Eva, deze week krijg ik ineens weer berichten van vrienden die een tijdje niets van zich hebben laten horen... Dit maakt mij wel blij.. Ik denk dat hierdoor wel onduidelijkheden voor mij zijn opgelost. Gesprekken met een ouder iemand, misschien mijn huisbaas die mij even kwam vertellen dat hij alles zo heeft gespeeld dat ik geen recht heb op huurbescherming of een verhuisvergoeding!! Ook onduidelijkheden die weg zijn genomen, maar ik ga ook nog zelf even verder op onderzoek of hij dit zomaar kan maken..
Vandaag krijg ik hopelijk te horen of ik het huisje welke ik vrijdag bezichtigd heb ook mag gaan betrekken.. Dan kan ik echt een hele nieuwe wending aan mijn leven geven... Eindelijk die frisse nieuwe start helemaal nieuw en fris maken  :-* Dank voor het meekijken...

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

#290
Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 7-11-2013:
Wegen + Klaverblad + Zeisen = Vissen / mc= Lijkkist
    Hart - Vogels - Lijkkist
          Kruis - Tuin
               Tuin

Door een nieuwe weg in te zijn geslagen zal het geluk op mijn pad wederkeren en kan ik oogsten wat ik heb gezaaid. Dat wat niet meer dient mag ik los laten waardoor er plaats komt voor nieuwe positieve emoties en gevoelens. Spanningen in een relatie waar ik me terecht zorgen over maak. Karmische veranderingen waardoor veel nieuwe contacten voor zullen komen welke mij creativiteit en inspiratie kunnen brengen. Het oude loslaten en een nieuw begin toelaten..

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Hallo,

Wegen + Klaverblad + Zeisen = Vissen / mc= Lijkkist
    Hart - Vogels - Lijkkist
          Kruis - Tuin
               Tuin

Een nieuwe weg die je hebt ingeslaan zorgt ervoor dat je je gelukkiger voelt, ook al is het financieel misschien even een stapje terug, of vele kosten. Piekeren over veranderingen in de liefde. Iets in je omgeving dat moeilijk verloopt, waarbij je creatief moet zijn om een oplossing te vinden.

Ik duim mee voor je huisje!
Fijne dag :-*

Moonskin

Hoi Eva,

Het huisje is toch naar iemand anders gegaan.. Dus weer verder spitten in het aanbod wat er is.. Er komt vanzelf iets op mijn padje wat voor mij bestemd is  :)
De weg die ik ben gaan bewandelen zorg er duidelijk voor dat ik me gelukkig aan voelen ben.. Vooral gelukkiger met mezelf.. Trots op mezelf hoe ik aan het groeien ben..
Financieel is het wel even moeilijk ja, maar ook dat zal uiteindelijk weer beter gaan. Wat ze nu dan ook wel niet allemaal vragen voor een woning..
Veranderingen in de liefde, hmmm misschien de liefde voor een goeie vriendin in mijn omgeving waar het wat stroef mee gaat.. Ik laat het heel even voor wat het is.. Ik ben nu even aan de beurt  ;)
Laat anderen nu maar eens creatief worden..  ;D

Dank je voor het meekijken  :-*

Liefs Thea

Sweetie

Moontje,
Wegen + Klaverblad + Zeisen = Vissen / mc= Lijkkist
    Hart - Vogels - Lijkkist
          Kruis - Tuin
               Tuin
Je komt op het paadje van je hart .. een gevoelswegeltje die je tot opwinding brengt , er moeten zaken losgelaten worden zodat er meer vrijheid komt , je staat voor afhandelen in iets wat in jou omgeving gebeurd

Suzy

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 8-11-2013:
Vissen + Anker + Wegen = Toren / mc= Boom
    Sleutel - Berg - Boom
         Hond - Boek
            Lijkkist

Financiele oplossingen/verbeteringen komen waardoor ik keuzes kan gaan maken vanuit het kruispunt waar ik nu sta in mijn leven, het zal in ieder geval verbetering en groei met zich mee brengen.
Een nieuwe uitweg waardoor preblemen overwonnen worden en een hartewens in vervulling kan gaan, maar ook dat ik het waarschijnlijk op mijn eigen krachten doe. Oplossingen mbt problemen met een vriendin waarvan ik verdriet ondervind door nieuwe inzichten, hierdoor kan eventueel een nieuwe start van de vriendschap worden gemaakt.

Kaart 46: De Bedelaar

Beroep: In je beroepsleven word je niet geholpen. Je zal als het ware gunsten moeten afsmeken en projecten evolueren maar heel traag. Dit zorgt voor ontmoediging.
Financieel: Er zijn ernstige financiƫle moeilijkheden: er is gebrek aan geld en de beperkingen zijn groot. Je moet heel zuinig zijn.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Citaat van: Suzy op november 08, 2013, 06:07:25 AM
Moontje,
Wegen + Klaverblad + Zeisen = Vissen / mc= Lijkkist
    Hart - Vogels - Lijkkist
          Kruis - Tuin
               Tuin
Je komt op het paadje van je hart .. een gevoelswegeltje die je tot opwinding brengt , er moeten zaken losgelaten worden zodat er meer vrijheid komt , je staat voor afhandelen in iets wat in jou omgeving gebeurd

Suzy


Hoi lieve Suzy,

Dank je voor je inzichten.. Druk bezig om alles los te laten wat niet meer nodig is of wat toch alleen maar verdriet en negativiteit zorgt. Geen plaats meer daarvoor in mijn leven...  Paadje van m'n hart?? begrijp ik niet helemaal.. Misschien dat er bepaalde zaken mbt vrienden en mijn huisje opgelost moeten worden??
Alleen daarna kan ik vrij zijn en weer echt in balans komen.. ??

Knuf Thea

kreeft

ja, zoiets, moon, een kruis trekken over bepaalde dingen  :)
de weg van je hart volgen,

grtj  :-*

Moonskin

Hooooi Kreeft,

Achsoo.. nu valt het kwartje..  ;D

:-* Thea

Sweetie

Citaat van: Moonskin op november 08, 2013, 14:16:54 PM

Paadje van m'n hart?? begrijp ik niet helemaal..

Het pad van je hart volgen , je gevoel volgen

Suus

Sweetie

Aja Kreeftje had al geantwoord .. te laat gezien hihi  ;D