Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Goeiemorguuuuuuuh lieve mensen  ;D

Mijn LeNormand kaarten voor 18-10-2013:
Klaverblad + Lelie + Muizen = Toren / mc= Berg
    Maantje - Ooievaar - Wolken
          Kindje - Muizen
                Kruis

Wensen die uitkomen, Succes en geluk dat terugkeert.
Vooruitgang en veranderingen komen langzaam op gang.
Kleine verliezen waardoor ik vertraging zal ondervinden.

Kaart 25: De Lier

Beroep: Deze kaart wijst erop dat je in je beroepsleven iets van je creativiteit of iets met schoonheid moet stoppen. Door positieve contacten kan je jouw beroepsleven bevorderen.
Financieel: Met deze kaart zijn er weinig financiСëe problemen, want deze worden verzacht en opgeheven. Zonder al te veel zorgen kan je wat geld investeren.

Een heeeeeele fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Galileo

even proberen... Ik denk aan geluk, hoop op groei van geluk waar er bescherming op ligt, misschien steun van een oudere heer hierbij. Toch een beetje een gevoel van gepieker, dat je je misschien een beetje teveel op jezelf terugtrekt? Veranderingen binnen emoties die plaatsvinden, lijkt nogal een beetje stormachtig te verlopen. Piekeren over het maken van een nieuwe start, een nieuw begin. Ik denk dat je uiteindelijk toch de hoop vindt om een bepaalde periode te gaan afsluiten.

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 19-10-2013:
Zonne + Vosje + Lelie = Schip / mc= Heer
    Ruiker - Lijkkist - Sleutel
        Ooievaar - Boom
              Wegen

Het geluk begint weer te schijnen, met mijn familie en vrienden een fijne tijd beleven.
Positiviteit door het oude los te laten en het nieuwe te verwelkomen, hierdoor zullen nieuwe deuren openen en nieuwe inzichten komen.
Verandering in mijn leven doordat ik een nieuwe levensweg heb gekozen te bewandelen.

Kaart 47: Het Verlaten Eiland

Beroep: Ondanks alle inspanningen blijven de resultaten in het beroepsleven uit. Je inspanningen worden niet erkend en dit leidt tot ontmoediging.
Financieel: Er worden geen financiële engagementen genomen. Alle financiële aangelegenheden brengen problemen met zich mee. Je zal jezelf dus moeten beperken op financieel vlak om de moeilijke situatie te overwinnen.

@ Jo, Dank je voor je inzicht.. Heb ook zeker het gevoel dat het geluk weer helemaal terug aan het keren is in mijn leven.. Ben ontzettend bezig met alle oude rompslomp overboord te gooien zodat ik weer kan groeien, een nieuwe start heb ik al gemaakt.. Het is allemaal best stormachtig gegaan ja .. Nu nog de verdere ontwikkeling  :D

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

kreeft

@Moon, het oude achterlaten, gaat soms niet zonder slag of stoot,
maar het kan alleen maar beter worden  :D

fijne zondag  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Toch nog even voor vandaag...
Mijn LeNormand kaarten voor 20-10-2013:
Huis + Berg + Boom = Lelie / mc= Zeisen
    Ring - Boek - Anker
        Beer - Ring
            Huis 

Frustrerende woonsituatie die nog even voortduurt.
Een overeenkomst mbt een woning en iets over geheimhouding.
Een stabiele relatie mbt huurovereenkomst...

Hmmmm appart hoor...

Fijne avond..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Halloooo,

Mijn LeNormand kaarten voor 21-10-2013:
Heer + Heer + Muizen = Slang / mc= Muizen
     Tuin - Beer - Lelie
       Anker - Ruiker
           Lijkkist

Mijn mannetje moeten staan, bij m'n standpunt blijven mbt kleine ergenissen over oneerlijke mensen.
Van een heer in mijn omgeving steun ontvangen bij een wettelijke aangelegenheid. of deze wil een relatie.
Op de arbeidsplaats hangt een aangenaam klimaat waardoor we een nieuwe begin zullen maken.

Kaart 35: Zwaard & Slang

Beroep: Je ervaart weinig populariteit in je beroepsleven, wat je zal afremmen. Er zijn meningsverschillen in visies en je zal je moeten afschermen van jaloezie en kletsmajoren. Financieel: Er ontstaan veel conflicten over geld en geldkwesties zijn nefast voorde relatie. Deze kaart duidt op financiële verrassingen die een hap nemen uit het budget.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 22-10-2013:
Wolken + Kindje + Kruis = Toren / mc= Ruiter
    Toren - Kindje - Toren
      Maantje - Maantje
              Heer

Onzekerheden die van korte duur zijn, maar waar ik toch doorheen moet. Ik zal er wel door groeien.
Door een bepaald terugtrekken en naar mijzelf luisteren zal ik groeien.
Door mijn mannetje te staan in mijn werk zal ik een soort van eer behalen?

Sweet dreamzzzz

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 23-10-2013:
Anker + Ooievaar + Vogels = Heer / mc= Ruiker
    Ster - Vrouw - Huis
      Ruiker - Sleutel
          Wolken

Steun en houvast vinden mbt veranderingen welke opwinding (misschien onrust) met zich meebrengen.
Vooruitgang boeken door positieve inzet mbt het vinden van een nieuw huisje.
Gelukkige tijden komen met zekerheid waardoor oplossingen worden gevonden waardoor problemen voorbij drijven.

Kaart 43: De Trompet

Beroep: De continue inspanningen die je je getroost hebt, zullen beloond worden en het succes in de gekozen richting is zeker.
Financieel: Je financiële situatie evolueert gunstig en de inspanningen zullen een veiligere situatie aanbieden. Het wordt zelfs beter dan je er op dit moment van Verwacht.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Hier ben ik dan zoals beloofd

Anker + Ooievaar + Vogels = Heer / mc= Ruiker
    Ster - Vrouw - Huis
      Ruiker - Sleutel
          Wolken
Je zal stabiliteit ervaren door aan jezelf te gaan werken ( anker ) de vooruitgang ( ster ) die een verandering zal aanbrengen (  ooievaar ) voor jou brengt dat opwinding mee ( vogels - dame - huis ) , ga jij verhuizen Moon ? ofwel zal er in jou iets loskomen en ga je in een rustige periode tegemoet , je vind het fijn om de resultaten bij jezelf te zien ( ruiker - sleutel  - huis - dame )ook zijn er nog onduidelijkheden maar deze worden opgelost ( wolken - sleutel ) , heer en ruiker zegt dat je je goed voelt , je verast jezelf ..

Suus

Moonskin

Hoi Suzy,

Wat super!!! Ja ik hoop heeeeeel snel te gaan verhuizen, ben druk bezig met het zoeken naar een nieuw plekje voor mezelf.. Helemaal opnieuw beginnen.. een frisse start.. een nieuw hoofdstuk in mijn leven!!
De onduidelijkheden zullen dan waarschijnlijk ook duiden op dat ik niet precies weet wanneer ik kan verhuizen.. Financieel niet breed en om een nieuw huisje te krijgen moet je duidelijk een vette spaarpot hebben. Maar ik blijf zeker hoop houden dat dit binnenkort op mijn weg komt.. Het is namelijk tijd!!
Ben al een tijdje met mezelf bezig, mezelf weer terug vinden, zijn wie ik ben en waar ik me goed bij voel. Ik voel me al weer enkele weken zoooveeel beter in m'n vel zitten en daar ben ik zeker verrast over als ik kijk wat het afgelopen jaar allemaal op mijn pad is gekomen en is weg gegaan..  ;D

Dank je lieve Suus.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 24-10-2013:
Hart + Zonne + Ruiter = Tuin / mc= Maantje
    Toren - Maantje - Berg
        Beer - Ooievaar
            Maantje

Me gelukkig en vrolijk gaan voelen met een bericht wat mijn kant op komt van een goeie vriend.
Een groei ervaren op emotioneel gebied al moet ik nog wel wat hindernissen overwinnen.
Steun vinden bij veranderingen die ik onderga op spiritueel en emotineel gebied.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Hallo Moon,
Hart + Zonne + Ruiter = Tuin / mc= Maantje
    Toren - Maantje - Berg
        Beer - Ooievaar
            Maantje
Je overziet alles , je verbreed je horizon en je voelt je heel goed daardoor , wel zijn er wat obstakels in verband met werk, maar er komt een uitnodiging aan ( als je werkt zal het van daaruit komen ) werk je niet dan komt er harmonie in jezelf ( maan = onderbewuste ) , er komt een verandering op het werk ( of je gevoelens ) de beer en de toren geven aan dat je werk moet maken om eens bij een bank te gaan , deze kan voor talrijke veranderingen zorgen ...

Suus

Lief

Tja...kan hier niks meer aan toevoegen. Heldere duiding....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Suus,

Heb ook zeker het gevoel dat ik het allemaal beter overzie, dit komt ook doordat ik weer de rust in mezelf aan het terug vinden ben en tijd maak voor mezelf. Ben ontzettend bezig mijn emoties lekker te verwerken, ze te voelen, accepteren en los te laten.. Ik ben wel aan het werk en hoop dat ik daar binnenkort mag mee werken om GROTE veranderingen aan te brengen om structuur en harmonie te geven op de afdeling.
Verder heb ik stiekem toch een afspraak gemaakt bij m'n bank om eens naar mijn financiele plaatje te kijken en zien welke positieve veranderingen ik daarin kan aanbrengen.
Ben heeeeeel benieuwd naar de uitnodiging.. De tijd zal het leren!!

Lief, altijd zo fijn wanneer je even meekijkt.. en weet dat elke aanvulling, hoe dan ook altijd welkom is. Ben op dit moment een boek aan het lezen "Communiceren met je spirituele gids" en daar staat dat heel veel mensen het zelfde kunnen uitleggen/bekijken op allerlei manieren en dat elke manier weer een aanvulling zal zijn om wat de ander inbrengt.. Ofwel op het zelfde neerkomt maar dan met andere woorden  ;D

Dikke knuffel dames

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 25-10-2013:
Schip + Hart + Ruiker = Kruis / mc= Berg
    Brief - Sleutel - Ruiker
        Hart - Wolken
            Lelie

Een verhuizing waar ik positieve berichten over krijg, het brengt eindelijk wat zekerheid. Het is alsof een wens in vervulling gaat. Het brengt betere tijden. Zorgen zullen dan ook langzaam maar zeker voorbij gaan. Hierdoor kan ik ook eindelijk mijn huidige situatie achter mij laten en een nieuwe start beginnen. Eindelijk kan ik een kruis zetten over alles wat mij tegenhield te groeien. (Hart - wolken - lelie) Tja op het moment geen liefdes relaties of behoefte hieraan en ook in de familie zie ik geen problemen.. misschien komt het nog..


Kaart 21: De Muizen

Beroep: In het beroepsleven wordt er veel gepraat en uiteindelijk ook geroddeld. Dit zal de vooruitgang remmen en bovendien zijn er allerlei beloften die niet nagekomen zullen worden. Er kan ook geknabbeld worden aan je winsten en resultaten door verlies of diefstal. 
Financieel: Bedrog, diefstal en verlies van geld worden met deze kaart aangeduid. De beloften op financieel vlak houden niet stand, wat natuurlijk tot ontgoochelingen leidt.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*