Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Hoi hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 19-9-2013:
Heer + Anker + Slang = Vissen
   Brief - Wolken - Boom
       Sleutel - Roede
            Lijkkist
MagicCard= Vosje

Een heer waar ik mij aan vast hield zal ik toch het verstand moeten benaderen en niet meer met het hart.
Nieuws wat teleurstelling met zich mee brengt over een ziek iemand.
Ruzie of woordenwisseling mbt een einde, waarna een nieuw begin gemaakt kan worden.


Kaart 41: De Doodskop

Beroep: Je hebt een grote kennis en je zal hiermee je beroepsactiviteiten kunnen bevorderen. Je hebt voordeel op beroepsvlak door je ruime ervaring. Financieel: Er is een positieve evolutie merkbaar op financieel vlak. Deze kaart wijst ook op geld dat je nog te goed hebt uit erfenissen of onbetaalde rekeningen.

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Hoi Moonskin,

Heer + Anker + Slang = Vissen
   Brief - Wolken - Boom
       Sleutel - Roede
            Lijkkist

Het is niet makkelijk om een heer los te laten, er zijn nog veel emoties in het spel. Je ontdekt iets ivm je eigen gezondheid wat je zorgen baart. Een ruzie wordt opgelost.

Liefs, Eva


Moonskin

Hoi hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 21-9-2013:
    Lijkkist + Vissen + Kruis = Wolken
        Wolken - Vissen - Wolken
            Huis - Huis
              Lijkkist
MagicCard= Klaverblad

........................ Tja wat moet ik hier van zeggen..

Toch een fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hallo Lieve Mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 22-9-2013:
    Vogels + Vrouw + Boek = Zonne
        Boom - Toren - Berg
            Hart - Huis
                Heer
MagicCard= Toren

Gesprekken met een vrouw die mij nieuwe inzichten bij brengen.
Door mezelf even terug te trekken zal ik oude gedragspatronen en emoties los kunnen laten en weer helemaal tot mezelf kunnen komen. Dit heeft wel tijd nodig.
Door liefdevol met mezelf om te gaan zal ik mezelf mbt een heer kunnen schonen.

Fijne zondag allemaal.

Liefs Thea  :-*

kreeft


Moonskin

Goeiemorgen allemaal,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 23-9-2013:
    Heer + Ruiter + Ruiter = Lelie
      Vrouw - Klaverblad - Zonne
             Zonne - Sleutel
                    Heer
MagicCard= Vissen

Vrolijke berichten komen mijn kant op met eventueel een hartewens die in vervulling gaat.
Ik begin mij weer echt gelukkig te voelen en dit zal zeker nog groeien.
Harmonie, kracht en met zekerheid optreden mbt een heer.

Kaart 18: De Sterren

Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen.
Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

Fijne dag allemaal ...

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Goeiemorgen!

Heer + Ruiter + Ruiter = Lelie
      Vrouw - Klaverblad - Zonne
             Zonne - Sleutel
                    Heer
MagicCard= Vissen

Nieuws vanuit familieverband waardoor bepaalde zaken in beweging worden gezet. Je geniet met volle teugen vandaag. De zon breekt door en een heer biedt je een oplossing aan.

Mooie kaartjes, geniet ervan!  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 24-9-2013:
    Ring + Toren + Vrouw = Ruiter
        Lijkkist - Vogels - Lelie
            Tuin - Wolken
                Boek
MagicCard= Maantje

Ik voel me eenzaam en afgesloten van een relatie met een vriendin.
Negatieve stress en zorgen over twijfelachtige relaties.
Misverstanden in de vriendenkring worden opgelost, geheimen maken angstig..

Kaart 12: De Vogels

Beroep: Er is een verandering op komst in het beroepsleven. Na deze ommekeer zal de situatie in gunstige richting evolueren.
Financieel: De financiële problemen die men kende, zullen gunstig evolueren. De toekomst zal nog steeds grillig zijn, maar toch is er al wat meer zekerheid.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Audrey

Goedemiddag Moonskin,

Een formeel bericht komt naar je toe.
Dit kan een contract zijn of nieuws waar je wachtend op bent.
Onverwachts wat problemen in de omgeving of met gespannenheid een sociaal contact aangaan.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hoi Audrey,

Dank je voor heldere kijk altijd.. Er zijn zeker wat spanning in de omgeving, al kan ik die soms zelf ook creeeren. Mijn ex (4 weekjes oud zeer) komt vaak bij mij in de buurt naar zijn kroegje en om waar dan ook te komen moet ik daar langs... Ik zit nog steeds op de laatste papier van de advocaat te wachten en het zou fijn zijn als die zaak afgehandeld kan worden.

Liefs Thea  :-*

kreeft

@Moonskin, een ex die wat dicht in de buurt zit, hmh, ik zit er ook mee verveelt,  :-\
hij kijkt nog altijd om  >:(

grtj  :-* sterkte ermee  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 25-9-2013:
    Heer + Berg + Beer = Heer
        Kindje - Kruis - Slang
            Kindje - Slang
                   Tuin
MagicCard= Lijkkist

Een frustrerende ervaring mbt tot een machtstrijd (mbt een heer)
Kleine problemen die groter worden?
Nieuw begin via omwegen, let op voor valse mensen.

De Blauwe Kaart

In het Bellinekaartspel vinden we ook een blauwe kaart zonder figuur, die niet genummerd en niet geïllustreerd is. Het is een heel positieve kaart in de duiding. Ze beïnvloedt de omringende kaarten in positieve zin: nl. negatieve kaarten worden erdoor afgezwakt, positieve kaarten krijgen een ondersteuning.

Kaart 52: Het Klooster

Beroep: Je voelt je gevangen in je beroepsleven, want je moet steeds maar meer plichten vervullen waar je geen genoegdoening voor krijgt. Je beroepssituatie is geblokkeerd en er lijkt geen uitweg te zijn.
Financieel: Je voelt je gevangen op financieel vlak en er is een zekere strengheid aanwezig. De financiële blokkeringen leiden tot Spanning.

Maar snel naar m'n werk en lekker aan de slag... Vandaag ga ik er maar even een dag van maken met mezelf en m'n werk en verder niets...  :-X

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Audrey

Goedemorgen Moonskin,

Probleem rondom een man of verdriet over een man wekt gevoelens van neergeslagenheid op.
Oneerlijkheid in je omgeving waarmee te maken krijgt of een nieuwe ontwikkeling die positieve kriebels met zich meebrengt.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 26-9-2013:
    Hart + Schip + Anker = Boek
       Brief - Klaverblad - Ring
             Vrouw - Brief
                    Tuin
MagicCard= Klaverblad

Op pad zijn voor werkzaamheden waar ik iets van op kan steken (vandaag een vergadering bij de klant)
Bijzonder goed nieuws wat mijn kant op komt mbt goeie overeenkomst.
Een bericht uit de vriendenkring met goed nieuws of een uitnodiging.

Kaart 5: De Medaille

Beroep: De beroepssituatie evolueert naar succes. Alle beroepsactiviteiten zijn bevoordeeld met deze kaart. Hiermee kan je je ambities verwezenlijken
Financieel: Er komt een gunstige wending op financieel vlak. Met deze kaart zijn alle goederen beschermd.

Dank je Audrey, klopt weer helemaal.. kan m'n ex moeilijk loslaten, maar gelukkig heb ik veel nieuwe ontwikkelingen in mijn leven op het moment waardoor dit toch steeds beter gaat. Al heb ik nog zo mijn momenten van nostalgie  :)

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*