mijn kaartjes

Gestart door bloske, juni 21, 2012, 10:21:03 AM

Sweetie

Hallo Bloske
Da vosje blijft achter u aan zitten hé

wantrouwen in een vrouw ?

piekerende heer , hij heeft rust nodig .. die persoon zie je graag

bloske

hoi suzy
ja inderdaad ggrrr......

wantrouwen naar een vrouw,als ik de juiste voorhe klopt het heel zeker,en ja de beschrijving van men heer klopt ook dank je xxx

dameblanche

#17
blokske, niet te vele kaartjes trekken, het is voor u zelf....te behoeden, te beschermen...
of de kaartjes nemen u niet serieus, of jij neemt de kaartjes niet serieus, dat is te zien aan dat voske....
wantrouwen, de kat uit de boom kijken overal vijanden in zien,  voorzichtigjes.....
ik zie hier de keizer, en de keizer maant je aan eens alles, maar dan ook alles op rij te gaan zetten voor jezelf..
ook is er een wanorde te zien in je kaartjes.....
je kunt elke dag maar 1 keer de kaartjes trekken,
wil je er meer trekken, dan stel je een duidelijke vraag, stel die vraag dan ook maar 1 keer anders neemt de kosmos je niet meer serieus.....
begrijp je wat ik bedoel blokske, het is niet om je houding hier af te keuren, maar ik wil voorkomen dat het chaos wordt VOOR JEZELF.....

DE KEIZER geeft hier ook aan dat je zelf respect moet afdwingen.....en dat zie je hier ook....
je trekt alsmaar kaartjes.....
het lijkt alsof je je zelf niet seriues wilt/kunt nemen bloske?

sta met beide voeten op de grond, wees jezelf, je mag er zijn en dwing ook respect af..... :-* :-* :-*

bloske


dameblanche

#19
het is voor je eigen gemoedsrust lieve bloske hoor.... :-* :-* :-*

het is een warrige periode voor je en overal wordt er aan je getrokken, om zelf wat meer houvast te kunnen krijgen en duidelijkheid hierin trek je kaartjes, maar door zoveel kaartjes en zo vaak kaartjes te trekken wordt het i.p.v. duidelijker net onduidelijker....

bloske

hallo iedereen

nog  eens een kaartje trekken

afpak:heer-sterren
kaarten;ooievaar-kruis-arend

bloske

Citaat van: bloske op juli 12, 2012, 20:34:34 PM
hallo iedereen

nog  eens een kaartje trekken

afpak:heer-sterren
kaarten;ooievaar-kruis-anker


Alain

hey bloske,
je maakt een einde van iets wat tot verandering brengt en daar hou jij je aan vast...


p.s.: een feedback is steeds aangenaam hoor... zo leert iedereen op het forum bij.
ik wil me echter wel excuseren als het beledigend over komt.

grts Alain

bloske

Citaat van: Alain op juli 12, 2012, 21:36:23 PM
hey bloske,
je maakt een einde van iets wat tot verandering brengt en daar hou jij je aan vast...


p.s.: een feedback is steeds aangenaam hoor... zo leert iedereen op het forum bij.
ik wil me echter wel excuseren als het beledigend over komt.

grts Alain
hoi alain,
ja klopt ik ga verhuizen en dat is voor mij een nieuwe start en dar hou ik me aan vast ;) ik  beledigt??helemaal niet :)