Advies over een legging

Gestart door mamabeau, juli 17, 2011, 08:30:39 AM

mamabeau

Hallo.

Sinds kort leg ik kaarten. Ik oefen veel met de methode van vijf.

Nu had ik mijzelf de vraag gesteld hoe het mijn ouders verder zal vergaan. Dit waren de kaarten.

  de hond       de ruiker      de boom     de muizen     de sleutel.

Ik intepreteer het dan al volgt.
Op dit moment zijn ze erg gelukkig. Vooral met elkaar. Er is veel vertrouwen in elkaar, let wel op de gezondheid. Het kan je worden afgenomen. Je hebt daarvoor de sleutel zelf in handen.

Lees ik dit goed. Zien jullie andere dingen.

Groeten mamabeau

dameblanche

mamabeau, de boom geeft al aan dat er iets niet in orde is, ,t hoeft echter niet met hun gezondheid te maken te hebben, al gaat hun gezondheid er wel een beetje onder lijden, zij zitten met iets in hun maag, waar zij geen invloed op schijnen te hebben. 
inderdaad geeft de hond aan dat zij een leuke tijd met mekaar hebben, ook zij ondernemen veel met mekaar,  zij zijn elkaars steun en toeverlaat, vooral in vriendschappen in hun omgeving is er iets niet in orde, waarbij zij echter geen oplossingen vinden. gr. dame blanche

lauresse


Hallo, zoals ik het zou interpreteren: er veel geluk in hun relatie doordat ze elkaar zo vertrouwen. Echter op gebied van gezondheid ergens een probleem maar geen paniek, dat komt goed.
groetjes L

mamabeau

Citaat van: dameblanche op juli 17, 2011, 16:09:39 PM
mamabeau, de boom geeft al aan dat er iets niet in orde is, ,t hoeft echter niet met hun gezondheid te maken te hebben, al gaat hun gezondheid er wel een beetje onder lijden, zij zitten met iets in hun maag, waar zij geen invloed op schijnen te hebben. 
inderdaad geeft de hond aan dat zij een leuke tijd met mekaar hebben, ook zij ondernemen veel met mekaar,  zij zijn elkaars steun en toeverlaat, vooral in vriendschappen in hun omgeving is er iets niet in orde, waarbij zij echter geen oplossingen vinden. gr. dame blanche

Dit klopt. Ze hebben veel steun aan elkaar en doen veel samen. De vriendschappen lopen inderdaad niet zo goed. Kun je aangeven hoe je dat in de kaarten kunt zien?

Groeten mamabeau

mamabeau

Citaat van: lauresse op juli 17, 2011, 16:59:55 PM

Hallo, zoals ik het zou interpreteren: er veel geluk in hun relatie doordat ze elkaar zo vertrouwen. Echter op gebied van gezondheid ergens een probleem maar geen paniek, dat komt goed.
groetjes L
Klopt helemaal. Gezondheid van mijn vader is niet zo goed. Maar als ik het zo begrijp dan kan hij er nog lang mee leven.

Groeten mamabeau

dameblanche

een vijflegging geeft vaak gedetaileerde info over een questie, je neemt de persoonskaart en dan eerst uit en de vijfde kaart komt dan op de persoonskaart terecht, hier gaat het dan ook om, hier worden dan ook alle kaarten naar gerelateerd.
dus het verleden, dat zijn de uitnodigingen en ook hier de vriendschappen aan gegeven door de ruiker en de hond daar is iets mee aan de hand [boom, er wden verliezen muizen en ook verles van oplossingen [sleutel]
de sleutel brent een oplossing als hij dicht bij de pk ligt, maar in dit geva blokkeren de muizen deze oplossing.
ge. dame blanche

Shazia1961

#6
Citaat van: mamabeau op juli 17, 2011, 08:30:39 AMNu had ik mijzelf de vraag gesteld hoe het mijn ouders verder zal vergaan. Dit waren de kaarten.

 de hond       de ruiker      de boom     de muizen     de sleutel.

Ik intepreteer het dan al volgt.
Op dit moment zijn ze erg gelukkig. Vooral met elkaar. Er is veel vertrouwen in elkaar, let wel op de gezondheid. Het kan je worden afgenomen. Je hebt daarvoor de sleutel zelf in handen.

Lees ik dit goed. Zien jullie andere dingen.

hallo mama beau,



Naar mijn gevoel komt de moeder ergens tekort aan, of aan voedingsstoffen(vitaminen), wrs is zij snel vermoeid.
Ook zie ik dat het mogelijk zou kunnen zijn dat de woning waarin zij nu verblijven niet de juiste woning is ivm hun gezondheid.
Ik zie in de kaarten dat zij al op zoek zijn naar een meer geschikte woning of die mogelijk zouden kunnen gaan zoeken(aangepaste woning, bv zonder trappen met de achterliggende gedachten ivm vermindering van kans op ongelukken).
zou ook goed kunnen dat zij zich steeds meer gaan ergeren aan de buurt of buren(onvolwassen gedrag van anderen naar de ouders toe?).
Ik zie gezondheidsproblemen voor de vader, zware verkoudheid of iets in die richting, maar dit probleem zal opgelost worden voor hem.
ook zie ik weer voor één van de ouders een verminderde weerstand wat zich kan uiten op een darmprobleem(gevoelige plek bij de vader of moeder),

groetjes Shazia

sweetmami

Citaat van: mamabeau op juli 17, 2011, 08:30:39 AM
Hallo.

Sinds kort leg ik kaarten. Ik oefen veel met de methode van vijf.

Nu had ik mijzelf de vraag gesteld hoe het mijn ouders verder zal vergaan. Dit waren de kaarten.

  de hond       de ruiker      de boom     de muizen     de sleutel.

Ik intepreteer het dan al volgt.
Op dit moment zijn ze erg gelukkig. Vooral met elkaar. Er is veel vertrouwen in elkaar, let wel op de gezondheid. Het kan je worden afgenomen. Je hebt daarvoor de sleutel zelf in handen.

Lees ik dit goed. Zien jullie andere dingen.

Groeten mamabeau

ik krijg hierbij het gevoel dat jouw ouders een hele mooie band hebben, die ruiker word door die hond versterkt en dat zegt mij trouw, echte vriendschap, steun, liefde voor elkaar, elkaars rustpunt, elkaars kadotjes... echter aan de gezondheid schort er wel eens wat maar met de sleutel is dat zeker overheen te komen is er wel een oplossing. echter met de boom en de muizen, toch een gevoel let op de gezondheid, hou het in de gaten. maar de sleutel is overheen te komen.
graag je feedback