Wie wil er voor mij een legging doen?

Gestart door loulla, oktober 30, 2010, 20:44:07 PM

loulla

Hoi,

Even in t kort samengevat:ik ben 28 jr en mamma van een tweeling. Sinds vijf jaar heb ik een relatie (of wat er van over is). Tot voor kort ging ik heel close om men oud schoolgenoot voor wie ik ook gevoelens koester. Ondanks dat mijn gevoel zegt dat wat wij hebben niet klopt. Zit ik er heel erg mee dat hij mijn telefoontjes niet meer beantwoord, sinds n week, Ik hoop dat hij( oud schoolgenoot) en ik er toch samen uit kunnen komen.
Met mn baan ben ik gestopt sinds 8 maanden, omdat ik het te druk had/heb met de tweeling en de chaos in mn leven.
Ik hoop dat je er n beetje uitkomt en mij wat duidelijkheid kan geven.

Groet,

Loulla

dameblanche

hallo loulla
ik heb hier een 13 kaartlegging voor je gedaan met  lenormand.
allereest zie ik dat je in hetnabije verleden te kampen hebt gehad met vermindering van energie, jullie relatie liep niet meer zo lekker, men was een beetje in silstaand water terecht gekomen.
je bent de relatie met je schoolgenoot aangegaan omdat je je man niet meer kon gereiken[sleutel man]
jalouzie gaat aanleiding geven dat je hiermee zal gaan kappen in de toekomst. vos op pos.7
kist-tuin lig in de toekomst.
de basis[ je relatie] ligt onder je er liggen problemen[wolken] bij en dat gaf ook weer de aanleiding waarom het niet meer stroomde tussen jullie.
om de toekomst zo positief e laten verlopen ga je toch weer hartelijkheid en tolerantie  in je bestaande relatie brengen.
op de pk ligt de zeis en ook weer gekombineert met het hart wijst me erop dat de verliefdheid met je schoolgenootje niet goed zal aflopen.
de posities van de kaarten zijn; 1 schip, 2 de sleutel, 3 de kist, 4 klaveren, 5 wolken, 6 de muizen, 7 de vos, 8 hart, 9 op de pk de zeis, 10 de ruiker, 11 de heer, 12 de tuin, en 13 de maan.
groetjes dame blanche

g

loulla

Dank voor je reactie dame blanche!

Op dit moment spreekt de schoolgenoot niet meer tot mij.Echter geef je aan dat het in de TOEKOMST zal leiden tot jaloezie... Zal ik dan weer even kontakt met m hebben?
Blijven mn partner en ik bij elkaar? Ik ben zo benieuwd of samen met een partner oud zal worden?
Kan je ook wat zeggen over andere aspecten dan de liefde?

Ik loop zelf tegen n doodpunt aan, vandaar dat ik jou vraag...
Ben op straat weleens benaderd door mensen die mij vertelden over hoe het liep/loopt in mn leven, vond dat echter zoooo eng

groetjes,

loulla

dameblanche

hallo loulla
je gaat je meer richten op je partner.
je gaat de zaak omkeren voor jezelf, je gaat denken wat als mijn partner nu een stiekum kontact heeft met een ander, hoe voel ik me er dan bij, welke emoties roept dat bij mij op.
je zult gevoelens van jalouzie bij jezelf gaan waarnemen.
en dat geeft aanleiding dat je de band met je partner weer gaat versterken.
nee dat schoolgenootje was een vlucht, dit was ook op een illusie gebaseert toen je nog jong en onbevangen in een relatie kon stappen en er ook weer uitstappen.
met deze partner heb je heel wat meer opgebouwd, al zie je dit nu niet ff duidelijk.
ga na wat jullie verbinden, is het 't waard?
ik kan begrijpen dat je 't nu ff niet meer weet, maar de omgang met die schoolgenoot was gebaseert op een illusie.
en daar ben je langzaam achter gekomen.
stel je leventje weer op de rails en vecht voor je relatie, er is beslist nog vuur.
liefs dame blanche

loulla

@ dame blanche heel erg bedankt.

Bestaat er ook zoiets als n algemene legging en is er iemand die dat voor mij wil doen? Ben erg benieuwd hoe het de komende tijd met me gaat.
Ik wil heel graag n voorbeeld zijn voor mn meiden, maar zit zo vast. Ik twijfel over alles.

Groet,

Loulla

Leeuwin

@dameblanch,

Ik wil wel een legging voor je doen als je dat wilt hoor. Mocht je nog specifieke vragen hebben dan schrijf je dat maar op hoor.
Weet dat niemand perfect is, ook een moeder niet. Als jij je kinderen liefde en aandacht geeft en je doet je best voor ze dan heb je wat mij betreft het "moederdiploma' verdiend.

Liefs van Leeuwin

loulla

Dank voor je lieve woordjes.

Als ik terugblik op dit jaar, dan vind ik dat ik toch wel veel verdrietig ben geweest en vrij teruggetrokken. Zal ik wat meer uit mijn dip komen, van mijn leven en mij meer mengen tussen vrienden/mensen?
Ben gestopt met werken 8 maanden terug... Zal ik op korte termijn wat vinden en/of zal ik mijn opleiding nou eens afronden evenals voor mijn rijbewijs gaan en halen?
Financieel gezien weer wat stabieler?
Zal ik ooit nog een kindje erbij krijgen. Zoals ik er nu naar kijk past dit niet binnen mijn plaatje.

KORTOM: Zal ik weer meer uit t leven halen?

Heel erg bedankt,

Loulla

dameblanche

hallo leeuwin,
ik denk dat je ff verkeerd een bericht hebt gestuurt.
het is loulla die een alg. legging wil.
maar je mag voor mij ook een legging doen als je dat wil en tijd voor hebt.
ik ben 51 jaar en heb sinds 2 jaar een nieuwe relatie waarbij we 1 jaar samenwonen.
in dat jaar heb ik ontdekt dat mijn partner een vorm van autisme heeft[asperger].
dit is nog al eens moeilijk. onwillekeurig vraagt hij heel veel begrip en aandacht.
ik ben uit balans geraakt, omdat ik in deze relatie meer geef dan krijg.
verder werk ik zelf ook met de lenormand, maar ik heb het mezelf afgeleerd om kaarten voor mezelf te leggen.
dit is geen doen, omdat de kans heel groot is dat je de wensgedachtes van de realiteitsgedachtes door elkaar haalt. dit brengt alleen maar twijfels en verwardheid.
veel liefs dame blanche

Leeuwin

@Dameblanche,

Hierbij voor jou een relatielegging.

1. Situatie relatie: Staven Schildknaap
2. Eigen inzicht: De Ster
3. Inzicht vriend: Zwaarden 4
4. Eigen emoties: Zwaarden Koning
5. Emoties vriend: Pentakels 2
6. Eigen gedrag: Zwaarden 6
7. Gedrag vriend: Staven 7

1. Staven Schildknaap wijst op prille nieuwe impulsen en inzichten. Voor mij geeft dit aan dat je langzaamaan tot het inzicht komt dat je misschien ietwat bent doorgeschoten in je begrip en aandacht voor jouw vriend. Weliswaar heeft hij veel aandacht en begrip nodig maar je hoeft jezelf niet voor honderd procent weg te cijferen. Jij bent ook een persoon met zijn eigen gevoelens en wensen.

2. Goed voor jezelf zorgen is iets anders dan egoistisch zijn. Neem wat meer aandacht voor jezelf. Geef wat meer toe aan je eigen verlangens en gevoelens want dan zul je meer zelfvertrouwen krijgen en kun je ook meer voor je vriend betekenen. Je bent wel een enorme doorzetter wat het in stand houden van deze relatie betreft.

3. Jouw vriend heeft zeker steun aan je. Ik vraag me echter af of hij wel helemaal beseft wat voor een energie het jouw kost om hem aandacht en begrip te geven. Ik ben benieuwd naar wat hij jou eigenlijk terug geeft.

4. Ik heb het idee dat dit niet veel is en als ik me hierin vergis, zeg het mij dan alsjeblieft! Jouw gevoelens voor hem zijn momenteel bekoeld. Misschien toch een poging wagen om met hem te praten? Je hebt nu echt het gevoel dat je er helemaal alleen voor staat.

5. Zijn emoties schommelen nogal eens, voor jou moeilijk om hier een peil op te trekken.

6. Ik heb het idee dat het misschien beter is dat je tijdelijk wat meer afstand van je vriend gaat nemen. Zowel voor een mogelijke relatieverbetering als om te kijken wat je nu verder voor jezelf wilt.

7. Jouw vriend ziet door zijn emotionele bomen het bos soms niet meer maar blijft vaak wel koppig aan zijn standpunten vasthouden. Ook al zijn deze niet reeel. Door heel rationeel te reageren kun je hem (soms) op gedachten brengen die wel juist zijn.

Dameblanche,
Ik lees je verhaal en ik bekijk je kaarten goed. Het valt mij op dat er in deze legging geen enkele bekerkaart voorkomt. Zelfs geen andere waterkaart. Ondanks het feit dat ik lees dat jij je heel erg inzet voor deze relatie.
Ik heb het gevoel dat je je een soort van uitgeput voelt doordat je maar blijft geven en weinig tot niets terugkrijgt. Wat is hiervan eigenlijk de reden? Heb je dit met meerdere relaties gehad? Als je hier verder niet op in wilt gaan dan respecteer ik dat hoor, het zijn gevoelens die ineens in me opkomen en dan vraag ik gewoon wat.
Ik denk dat het tijd wordt om meer aan jezelf te gaan denken en je te bezinnen op hoever je wilt gaan in het zorgen voor je vriend. Ook om je over je eigen toekomst te beraden.

Liefs van Leeuwin


Leeuwin

@Loulla,

1. Situatie: De Toren (omgekeerd)
2. Obstakel: De Kluizenaar
3. Eerste ontwikkeling: Gerechtigheid
4. Fundament: Bekers 4
5. Verleden: Staven Ridder
6. Toekomstige ontwikkeling: Pentakels 7
7. Persoonskaart: Bekers 2
8. Omgevingsinvloeden: Zwaarden Koning
9. Hoop/vrees: Pentakels Ridder
10. Uitkomst: De Magier

Staven Ridder/Pentakels Ridder zeggen mij dat je al een behoorlijke strijd hebt geleverd met je partner. Dit heeft tot een behoorlijke afkoeling tussen jullie geleid, zeker en misschien vooral bij je partner daar Zwaarden Koning op de 8e plaats ligt. Ik zie in jou ook een ondernemend type die in haar huidige relatie een tekort aan avontuur heeft. Hiermee wil ik absoluut niet aangeven dat je niet serieus bent naar je vriend toe maar juist dat je meer actie wilt in je relatie. Meer samen dingen ondernemen enzo. Kan dit misschien de reden zijn waarom je zo naar die schoolgenoot toetrok?

De Toren en De Kluizenaar geven aan dat je je momenteel erg eenzaam voelt in je relatie en je sterk het gevoel hebt dat je daar niet snel uitkomt. Je ziet hierin niet zo gauw een uitweg voor jezelf. Wat wil je dolgraag anders hebben tussen jou en hem? Ga dat eerst eens goed voor jezelf na.

Bekers 2 als persoonskaart zegt mij dat je ontzettend veel liefde te geven hebt!

Met Bekers 4 op het fundament zegt mij dat je soms te veel emotionele aanspraak maakt op je vriend. Door je liefde wil je hem te krachtig vasthouden waardoor hij misschien juist de neiging heeft om naar een ander te gaan. Probeer hier wat evenwichtiger in te worden (Gerechtigheid)

Pentakels 7 geeft aan dat er nog e.e.a aan misverstanden tussen jou en je huidige man opgelost moet worden. Wederzijdse teleurstellingen zullen op den duur naar elkaar uitgesproken worden. Dit verjongt en verfrist jullie relatie. Het zal echter niet snel gaan tussen jullie! Bereid je daar wel op voor.
Jij gaat je opleiding afronden en grote kans dat je ook werk krijgt. Financieel zal het een pietsje beter gaan maar nog niet veel.
Ik zie niet dat er een kindje bij komt.

Ik heb het idee dat jouw huidige man er moeite mee zou hebben als jij je veel onder mensen gaat begeven. Heb ik dat goed gezien of niet? Als je daar rekening mee houdt dan zul je je niet veel onder de mensen begeven. Anders wel.

Liefs van Leeuwin




dameblanche

helemaal de spijker op z'n kop geslagen leeuwin super!!!!
het teveel geven, te weinig asserviteit dat speelt al mijn hele leven in relaties.
ook in andere verbintenissen is dat altijd het geval geweest.
daarom is het in de meeste gevallen ook steeds misgegaan.
ik raak dan ondergesneeuwd, uitgeput, wil het roer dan om gaan gooien maar mis dan de energie om een inhaalslag voor mezelf te maken.
de liefde van mijn vriend voor mij zit er wel maar op een of andere manier kan hij die niet goed uiten naar mij toe.
op dit gebied zitten wij dan op verkeerde golflengte v.w asperger-syndroom.
dat is voor hem moeilijk, maar ook voor mij moeilijk om dan contact te krijgen, vooral als het om intimiteit gaat.
idd is het raadzaam om hier gesprekken over te gaan voeren, maar ik moet dat dan op zeer subtiele wijze gaan brengen v.w. zijn overgevoeligheid en gekwetstheid.
hij heeft mij idd ook hard nodig, en leunt zwaar op me, maar zal toch hem wat meer de teugels in handen moeten geven.
heel heel hartelijk dank voor je inzichten
liefs dame blanche :-*


loulla

Hai Leeuwin,

Bedoel je met mn partner, mijn huidige man en huidige relatie een en dezelfde persoon?
Inderdaad hebben wij het nodige meegemaakt, waardoor er een afstand tussen ons is. Zelf ervaar ik de afstand meer van mijn kant uit, omdat hij toenadering lijkt te zoeken. Voorheen deden wij genoeg samen, maar door oa de komst van de kinderen is dat niet meer zo en dat is wat ik mis.

Ondanks dat ik vele mensen om me heen heb, voel ik me erg eenzaam. Ik ben voor mezelf aan t uitzoeken wat ik wil, maar dat lijkt niet te vlotten.
De liefde zit er zeker, maar lijkt er alleen niet uit te komen.

Mijn partner en ik praten niet makkelijk met elkaar over onze gevoelens en zullen het nodige moeten uitpraten. Wij zijn allebei vrij koppig, dus daar zal zeker tijd in zitten

Ik heb eigenlijk maar een keer, tot nu toe, het meegemaakt dat mijn huidige partner er moeite meehad dat ik mij te midden van andere zou begeven. Dat is voor mij niet erg herkenbaar.

Heel veel van de legging ging toch over mijn relatie en dat herken ik in mn leven. Hoopte ook eigenlijk dat er meer over mijn eigen ik naar voren zou komen.
Deze week ga wat rondbellen om mn opleiding eens af te ronden. Denk dat het voor mij een hele stap zal zijn om iets alleen voor mezelf te doen. Ben altijd maar in de weer met t gezin en vergeet

Leeuwin

@Dameblanche,

Ik hoop voor jou dat je er samen met je vriend uitkomt en dat jullie weer gelukkig met elkaar kunnen zijn. Ik hoop voor jou dat die gesprekken helpen.

@Loulla,

Ik bedoel met je partner je huidige man. Jouw partner heeft er geen moeite mee dat je je tussen anderen begeeft dus geeft Zwaarden Koning zijn koppigheid aan. Wat als belangrijkste van jou naar voren kwam, was voor mij het volgen van je opleiding en het krijgen van werk.
Als je alleen iets voor jezelf doet dan geeft dat misschien voor jou een gevoel dat je sterker wordt. Het kan zijn dat je hierdoor beter in staat bent om de huidige problemen van jou en je vriend aan te pakken. Samen met hem uiteraard.
Gelet op De Magier, zegt mij dat jij op den duur meer voor jezelf krijgt dan alleen je gezin. Zonder je gezin ineens op de achtergrond te plaatsen hoor!! Via die opleiding zul je nieuwe en leuke contacten maken waardoor je meer levendigheid ervaart. Ik weet zeker dat jou dit heel erg goed zal doen!

Liefs van Leeuwin

loulla

Dank Leeuwin,

Dit is voor mij een hele fijne houvast
Tot de geboorte van mijn kinderen heb ik altijd kunnen gaan en staan waar ik wou. Na de bevalling ( en tot voor kort) ben ik goed de kluts kwijtgeraakt.
De opleiding is voor mij een weg om mijzelf terug te vinden en te werken aan mezelf en de persoon naast de mamma die ik ben.

Bestaan er ook persoonlijke leggingen voor t jaar 2011 of draaf ik nu n beetje door? Ben erg geinteresseerd naar mijn persoonlijke ontwikkelingen.

Nogmaals dank, Loulla

Leeuwin

@Loulla,

Ik weet gewoon zeker dat jij een stuk gelukkiger zult worden als jij die opleiding gaat volgen. Mama zijn is en blijft een heel mooi wonder maar soms is alleen mama zijn niet genoeg. Je hebt het natuurlijk ook razend druk gehad met ineens twee van die kleintjes. Hoe lief en leuk ze ook zijn, hoeveel je ook van ze houdt, het is vooral in het begin behoorlijk pittig. Dan ga je weleens aan jezelf voorbij.
Er bestaan persoonlijke leggingen voor 2011. Ik wil die legging best voor je doen. Nu heb ik niet zoveel tijd meer maar zodra ik tijd heb (vanavond,- morgen of overmorgen) doe ik die legging voor jou. Ik wil de legging niet afraffelen want daar vind ik het te belangrijk voor.

Tot gauw!

Liefs van Leeuwin