Toekomst of verleden?

Gestart door Maine, augustus 01, 2010, 19:36:11 PM

Maine

Ik ben de laatste tijd een beetje bezig met kaartleggingen en het valt me vies tegen ;)
Lees veel op het forum over, leggingen, betekenissen van de kaarten enz.maar ben er wel achter dat je
niet zomaar even een kaartje legt.

Nou heb ik een lenormandlegging gedaan waar ik niet helemaal uitkom.
Hij lijkt over een relatie te gaan, maar mijn relatie is een tijdje geleden beeindigd.
Nu geven de kaarten toch weer iets aan over een relatie en volgens mij ook
een beeindiging daarvan.
Of gaat dit nog over mijn vorige relatie...of zie ik de hele legging verkeerd?
Ik heb deze legging gedaan op de lachende boedha met 5 kaarten.

hart   boek   vrouw(lijkkist) ring   klaverbladen


Ben benieuwd...
groetjes Maine

Kiwiwoman

Hoi Maine,

Even een misverstandje wegwerken: relaties zijn alle mensen met wie je omgaat. Het hoeft niet per se iemand te zijn met wie je samenleeft.

Ik heb zelf 1x Lenormand kaarten voor mezelf gelegd en het is allemaal uitgekomen. Precies volgens het boekje. Ik doe het nu niet meer, want ik laat me nu liever verrassen  ;D

Zolang je open blijft voor alle veranderingen in je leven en er de voordelen van inziet of gaat inzien, is er niks om je zorgen over te maken. Dus lees de betekenissen en bedenk iedere keer als er wat gebeurt of het past met je legging.

Veel plezier ermee!

Maine

Hoi Hoyman

Ja weet dat het ook andere relaties kunnen zijn, maar dan nog kan ik het niet plaatsen.
Meestal kan ik dat wel, maar je hebt gelijk verrassingen zijn leuk...ligt er een beetje aan welke :-\maar goed.
Wil het gewoon kunnen plaatsen :( ;D

White Sage

Maine
ik denk dat het eerder de richting gaat dat jij 't gevoel hebt dat je in cirkeltjes blijft draaien...je wilt een nieuwe weg inslaan, misschien een drastische...
ik heb eerlijke gezegd 't gevoel dat je een schop in de kont kan gaan gebruiken..zodat je weer op dreef gaat...
ook iets ivm jezelf leren lief te hebben...misschien dat je uzelf beetje 'verwaarloosd'?