mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

Vlinder

Hoi kreeft,
wat een combinatie soms toch he,
maar de kans in de aas en daarna de drie kan betekenen dat je een keuze maakt, die moeilijk en pijnlijk is, maar je lijkt het te begrijpen.
je voelt of je nog alle kanten op kan, lijkt me een vrij gevoel, positief dat ook.

Groetjes vlinder

kreeft

@suzy, vlinder,
ja jullie hebben het juist, een keuze gemaakt, iets afgebroken
en nu hopen dat er een nieuwe periode aanbreekt,
en dat de dwaas zijn werk doet  :D

dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,
grijs hier en regen  >:(

floepie, de zegewagen

pentakel 6 , geliefden op kop, schildknaap van pentakels

:-* fijne zaterdag iedereen  :D

dameblanche

de zegewagen of te wel de strijdwagen.....de teugels overnemen, je eigen leven willen leiden, in ieder geval werkt het positief voor jou, maar de situatie is moeilijk te handhaven,

in een ongelijkwaardige relaite waarin je nu ik gericht probeert te gaan handelen, zul je toch een overgangsperiode in moeten respecteren....
en die overgangsperiode druist tegen het maken van directe keuzes in...

heleen

goeiemorgen kreeft

Als ik begin te duiden leg ik alle kaartjes voor me. De floepkaartjes leg ik boven. Daardoor ligt bij mij de zegewagen boven je geliefde kaart. Het lijkt of de man van de zegewagen invloed uitoefent op dit kaartje.
Overwinnen belangrijker dan liefde? Aan de zijkanten 2 pentakelkaarten. Waarbij je bij pentakels 6 de weegschaal ziet. Balans is dus belangrijk. Geven en nemen. Willen overwinnen, of liefde willen ervaren. Als je daar voor jezelf Balans in kunt krijgen, is er groei van de schildknaap pentakels. Hij houdt de pentakel in zijn hand. Het landschap onder deze jongeman begint te groeien, de eerste bloemetjes komen uit de grond. Op naar het paradijs kreeft, je bent er wel op weg naar.

Heleen

kreeft

@marianne, heleen,
ik voel duidelijk dat ik in een overgangsperiode zit  :)
ik laat momenteel alles een beetje van mij afglijden, het voelt als een bevrijding aan, dat ik eindelijk kan zeggen, ik heb ander werk en ik heb het helemaal alleen gedaan  :)
als dat hoofdstuk is afgesloten , neem ik eerst rust  8)
ik laat het landschap onder mijn voeten groeien  ;)
en dan weer stap voor stap nemen wat er komt  :)
ik heb al veel kruisen getrokken en dingen afgesloten
dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,
mooie blauwe lucht hier,

kaartjes gewassen (niet gestreken  ;D) en geschud

floep, de dood  ;D

ridder van staven, zwaarden 3, koningin van zwaarden

:-*

dameblanche

ja hier ook,
en ook nog vaderdag, ik zit nog te zwoegen op mijn gedicht.....

als je maar met een uitgestreken gezicht de kaartjes hebt gewassen kreeft dan komt het wel goed....


http://youtu.be/siDguoUQ5Rw

dameblanche

de dood, vooruitgang, een grote verandering als je het verledne kunt achterlaten en afsluiten


je gaat met iets te veel ongeduld aan de slag het is een pijnlijke overgang van de kelken koningin, die je was naar de doelgerichte zwaarden koningin... dit gaat gepaard met immateriele verliezen...

kreeft

de dood, ja, ik heb de laatste tijd al veel achter mij gelaten en tengoede  ;)
en een overgang kan pijnlijk zijn, maar ik probeer vooruit te kijken, naar het mooie dat ik voor ogen heb  :)

dank  :-*

kreeft

goeiemorgen,
pikdonker en regen hier  :o
onweer


staven7 op kop, koningin van zwaarden, matigheid

:)

Sweetie

Goeie morgen Kreeft
wat angstig en wat tegenwerking niet twijfelen en recht door gaan... daar je evenwicht in vinden
Suzy

dameblanche

oude conflikten proberen op te lossen......
ja dat ben je al een hele tijd aan het proberen te doen, maar je komt er maar niet toe, om dat je je 100% richt op de toekomst, maar je sluit n[nog] niks definitief af...
omdat je nog niet in evenwicht bent....

Vlinder

Hoi kreeft, op zoek naar evenwicht, maar te veel bezig in het hoofd
Moet er nog iets worden afgesloten waar je veel over denkt?

Gr Vlinder

kreeft

op zoek naar evenwicht, ja  ::)
mijn hoofd staat nooit stil  :P
ik ben ook moe, alles wat geweest is,  ::) moet het een plaats geven


weekkaart aas van kelken op kop  :-\


het zal wel beter gaan als ik de laatste loodjes op dit werk heb gelegd,
nog twee weekjes te gaan  :)

vlinder, marianne, suzy, dankjewel  :) :-*