Ziel zien? Of geest?

Gestart door wervelwindje, augustus 07, 2017, 12:01:24 PM

wervelwindje

Er is mij laatst iets raars overkomen en ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik zat met een een meisje die ik nog niet zo lang ken in elkaars ogen te kijken en dit voelde heel vertrouwd, helemaal niet ongemakkelijk. Totdat ik iets zag in dr gezicht en ik dacht eerst dat het door vermoeidheid kwam omdat het al laat was. Zij zei direct tegen me van nu wordt het een beetje eng he. Ze zei kijk in mijn linkeroog. Ik zei daarop ja, je gezicht veranderd ik zie een eng gezicht iets van een man. Dit kwam ook op mij af. Ik werd er bang van. Wat is dit? Zij zegt dat het iets van een ziel is en als ik verder had gekeken ik veel meer kon zien maar ik durfde dat niet. Sindsdien ben ik heel erg moe. Hoe kan dit? Is dit goed of moet ik die persoon op afstand houden. Ik weet hier geen raad mee. Heeft iemand misschien tips voor mij of weet wat dit is en of het goed is?

Damaris

Dag wervelwindje.

Hypnose, je bent gewoon in een lichte hypnose geraakt. Pas op met deze spelletjes, niet dat ze echt gevaarlijk zijn, maar je gedachten worden erdoor beïnvloed zodat het werkelijkheid lijkt. Zoals je ook gehypnotiseerd kunt zijn door een film (als je helemaal inzit). Hoogstwaarschijnlijk ben je hier heel gevoelig voor. Of je de persoon op afstand moet houden, dat kan je het best zelf bepalen. Voel je je nog bij haar op je gemak? Maar ik zou dit spelletje niet meer met haar spelen. Blijf je last houden van vermoeidheid of klachten, kun je altijd een therapeut (regressie therapeut) raadplegen. Probeer in ieder geval het beeld niet meer voor de geest te halen. Gebeurd dit toch heel snel aan iets denken. of een liedje gaan zingen.
hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.

liefs
Damaris.