Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

ALLES, maar dan werkelijk alles wil je eerst weten....en dan nog weet je nog niet of je dan zo goed zult zijn om de mensen geld te vragen, wanneer is goed goed genoeg, je toets je waardering eerst af aan de mening van anderen, maar hier gaat het erom hoe je over jezelf denkt..........

Lief

Psies, ik weet het Marianne.....

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 25e.

Het Oordeel met begeleidingskaart het Rad van Fortuin.

Het ontdekken van het zelf. Verandering in mijn leven.

symbolon:

DE BRUILOFT

Jij en de ander zijn van essentieel belang vandaag. Een maatje naast je, waarmee je lief en leed kunt delen en een alles in één pakket biedt om je hart te verbinden. Maak vandaag plannen. Er worden je vandaag geluk en hoogtepunten beloofd in de liefde. Concentreer je op de relatie en contact met jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 26 maart.

Staven 4 met begeleidingskaart Koningin van Zwaarden.

Vreugde, alles ging zoals ik ervan gehoopt had. Kritisch en eerlijk naar iets kijken.

symbolon:

HET BEDROG

Je raakt de grip op jezelf en situaties kwijt. Dit geeft ergernissen en bovendien kost het je onnodig veel energie. Je hebt genoeg van deze chaos en je belandt vandaag in de juiste positie om tot actie over te gaan. Vermijd vandaag controlegedrag! Hierdoor wordt je flexibeler en krijg je vertrouwen in jezelf en het leven.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 26e.

slang-zeis-weg=schip /mc=huis
ooievaar-maan-ring
         kind-berg
           vissen

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder


Staven 4 met begeleidingskaart Koningin van Zwaarden.

Hoi lief
je voelt je verbonden met de wereld om je heen, je geniet van de mensen die belangrijk voor je zijn, en je kan dit mooi onder woorden brengen, wees niet al te kritisch..

:-*

Sweetie

Hallo Lief,

Staven 4 met begeleidingskaart Koningin van Zwaarden.


Tevredenheid in hetgen je doet , je geniet ervan en je bekomt onafhankelijkheid

Suus

Lief

Dank Suus en Vlinder. Inderdaad bezig met vooruitgang.
Moet inderdaad niet te kritisch zijn. Mag tevreden zijn. Nu nog inkomen werven zodat ik voor mijn gevoel ook een bron van inkomsten voer.

Voel me inderdaad fijn met de mensen om me heen.

Oeps, was vroeg vanmorgen. Even Lenormand kaartjes verplaatsen ;D

Groetjes Lief :) :-*   
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 27 maart.

Het Oordeel met begeleidingskaart Zwaarden 5.

Er is vernieuwing van mijn situatie op komst. Een verandering die mijn leven zal beinvloeden. Verkregen op een niet eerlijke manier?

symbolon:

SCHEIDING

Je liefdes, vriendschappelijke of zakelijke relatie, heeft de vruchten van de werkelijke essentie verloren. Hierdoor ben je jezelf als individu vergeten. Vandaag herken je dat je leven op dit moment te veel beheerst wordt door het `wij`! Ben je het stuk van jezelf vergeten te leven. Neem vandaag ruimte voor jezelf en eigen inbreng.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

een definitieve streep door het oude zetten, het werkt niet meer, je zet een stap in het nieuwe, maar de zwaarden 5 als begeleidingskaart...
je blijft in een zelfde onrust patroon zitten, kunt dit maar moeilijk doorbreken.

de 5 is het getal van de verandering, maar verandering door willen zetten brengt, zo denk ji erover...konflikten met zich mee.
je vergt te veel van jezelf waardoor de kans groot is dat je fysieke problemen gaat krijgen

Sweetie

Lief

Het Oordeel met begeleidingskaart Zwaarden 5.

Iets wordt afgerond en je begint iets nieuws iets wat eigenlijk onvermijdelijk is komt op je pad

Suus

Lief

Dank Marianne en Suus,

Fysieke klachten zijn er al. Wil te veel waardoor ik teveel energie gebruik met als gevolg fysieke klachten.
Heb wel het gevoel dat het niet anders kan. Ik wil gewoon iets anders. Ander werk en andere financiele omstandigheden. Gevoel is een beetje de dood of de gladiolen. Neem de fysieke klachten dan ook voor lief. Deze moeten maar even om straks wat meer te kunnen relaxen en achterover te hangen.

Liefs en knuffels, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 28e maart.

Zwaarden 8 met begeleidingskaart Kelken 8.

Geblokkeerde creativiteit, vastlopen in denken. Leeg en moe zijn. Ik moet een andere weg bewandelen.

symbolon:

DE MOEDER

Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

2 achten..een mooi paasrapport lief....
acht is een van de krachtigste getallen  en symboliseren regeneratie, transformatie en verandering ten goede...
de 8 geeft ook aan dat je in een verwarrende periode zit en je je pas kunt bevrijden als je het hoe en waarom ervan volledig begrijpt..
je wil veranderen, maar waarom wil je veranderen?
ben je daarom al een bij je eigen kern te rade gegaan?


ik ga eens voor je verder kijken...

je situatie; kracht
wat blokt af; het rad
dus je ziet hier al 2 kaarten van de grote arcana liggen..
nemen we daarbij de strekkingskaart; zwaarden 5 op de kop en daarbij je angsten kaart; de bekers 2 dan hebben we al een verhaal....
de kracht die je in je hebt, maar wat blokt is dat je deze kracht niet naar buiten durft te laten komen, bang om niet goed genoeg bevonden te worden, je wil je eigenwaarde op gaan krikken, maar je durft hierbij niet, er komen slamaar twijfels in je naar boven, dit blijft een ondoorbrekelijk patroon te zijn.
je bent bang om met je eigen innerlijke kracht in kontact te willen komen, op dit moment zit e gewoonweg in een onbevredigde situatie, en je zulthierdoor  nog vaster in je emoties komen te zitten.
uiteindelijk zul je moeten toegeven dat die ontevredenheid van binnen zit.
dus eerlijk naar jezelf gaan kijken, als ik het mag zag zeggen.
je probeert je geluk te kunnen  vinden  in te grote uitdagingen, maar het geluk zit in de kleine dingen kunnen zien.

liefs marianne

Lief

Hoi Marianne,

Ik zal proberen alles heel basic neer te zetten. Het is een cirkeltje waar ik me in bevindt heb ik het gevoel.

Ik wil graag inkomsten werven zodat ik ook een inkomen binnenbreng. Dit wil ik voor mezelf omdat mij dat een gevoel geeft dat ik ook meedraai in de maatschappij. Daarnaast wil ik het graag voor mijn gezin zodat we niet altijd ieder dubbeltje wat we uitgeven 10 keer om moeten draaien.

Dan zie ik mogelijkheden op fotografiegebied. Helaas moet ik dan wel eerst investeren in camera en lampen e.d. Dat kost weer geld wat ik niet heb. Hier blokkeer ik dus al en krijg daar een bokkenpruik van.

Daarnaast heb ik nog zoveel ideeen die in mijn koppie zitten maar ik niet direct kan uitvoeren. Dat geeft drukte/onrust in mijn kop.

Dan wordt ik soms ook eens gevraagd om dingen te doen op fotografiegebied en dan klap ik inderdaad dicht. Kan ik het wel wat ze vragen en lukt het me wel. Ik twijfel dan inderdaad aan mezelf. Nu zelfs zo'n gevoel dat ik denk ik stop met de opleiding en verkoop mijn camera en zoek het maar uit.
Ik kom er op het moment gewoon even niet uit. Moet inderdaad maar eens goed bij mezelf te raden gaan.

Dank voor het verder kijken Marianne, heel lief :-*

liefs en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...