Merkwaardige verhalen

Gestart door Sweetie, mei 09, 2012, 19:12:13 PM

Sweetie

Niet erg maken dames ik ben er positief uitgekomen !!!!! :D

Carla

Ehh.. dames?  :-\

Da's waar Suzy, maar daarom is het nog wel een heftig verhaal!

heleen

Hoi Suzy

Inderdaad wat een verhaal. In het laatste stuk van je verhaal herken ik wel iets.
Ik heb nogal heftige relatie's gehad. Op een nacht was ik bij een man, en we kregen een ontzettende ruzie.
De ruzie liep uit de hand, dus hij grijpt mij bij mijn keel. Omdat ik niet bij machte ben me nog langer te verzetten geef ik me over aan wat er gebeurd. Waar ik toen was weet ik niet, ergens tussen de wolken, misschien was het  witter dan wit, het was zo vredig zo, zo rustig. Ik dreef gewoon ergens. Totdat ik in de verte mijn naam hoorde. Ik wou echt niet terug, maar ik moest. Toen ik bij kwam en om me heen keek, was ik intens verdrietig.
Ik heb de hele nacht stiekem zitten huilen, omdat ik daar niet meer was.
Liefs
Heleen.

Vlinder

Hoi,
Ik wil ook graag wat met jullie delen

In gedachte liep ik ong rond 30 april op straat.
Ik dacht aan m,n ouders ( vader net overleden), en kreeg plotseling een "regen" van bloesemblaadjes over mij heen, of het sneeuwde!
keek om mij heen, geen zuchtje wind te bekennen en alleen bij deze boom waar ik onder door liep lieten er zoveel bloemblaadjes los.
Met een grote glimlach liep ik daarna naar huis.
Fijn zo,n groet van boven! :)

Varen

Toen ik een jaar of 18 was moest ik om onverklaarbare reden altijd op vrijdag huilen en was toen zonder aanleiding erg verdrietig.

Dit heeft bijna een jaar geduurd. Op 1 van de laatste vrijdagen dat dit mij overkwam was de vader van mijn toenmalige vriendin jarig en gaf een feestje.

Hiervoor was ik ook uitgenodigd, maar op die dag was ik nog verdrietiger dan voorgaande vrijdagen. Heb toen maar afgezegd omdat ik het niet zag zitten om daar een beetje vrolijk te gaan doen.

Ik ben toen naar mijn zus gegaan om wat te praten en uit te huilen. Nadat ik op het balkon een sigaretje had gerookt liep ik weer naar binnen.

Mijn zus draaide een cd van Enya toen ik weer binnen kwam. Na een paar passen gedaan te hebben verstijfde ik en ik voel mezelf voorover vallen terwijl ik als bevroren blijf staan.

Terwijl ik in gedachten voorover val zie ik een soort gouden bol groter en groter worden. De gouden bol wordt zo groot dat ik er in verdwijn.

Hier heb ik het gevoel weer terug te zijn in de baarmoeder, zo warm veilig en geborgen. In een flits wordt alles mij duidelijk over het leven en wat de echte waarheid van ons bestaan is.

In een zelfde flits schiet ik weer uit de bol en "ontwaak" ik. Ik knipper een keer met mijn ogen en alles wat mij duidelijk was geworden was gelijk weer verdwenen.

Het enige wat ik weet is dat ik het heb geweten, maar wat het was weet ik nog steeds niet op te diepen.

heleen

Hoi kraai.

toen ik je reactie las, kreeg ik rillingen over me heen.
alsof ik het herkende.

Heleen

cathy

Toch echt balen Kraai dat je die kennis weer kwijt bent, ik had het graag gehoord  :P
Die gouden bal, kan dat ook een ei geweest zijn?

Cathy

Varen

Ei van Columbus zeker  ;D

De kennis zal ik zeker niet kwijt zijn maar zit ws ergens opgeslagen waar ik er (nog) niet bij kan.


Toen onze dochter bijna 2 jaar was waren mijn vrouw en ik bezig om een broertje of zusje voor haar te maken. Op een zondagmorgen toen mijn vrouw en ik onze dochter uit bed gingen halen keek ze naar mijn vrouw en zei:

"Mama baby in buik". Dit vonden wij zo'n wonderlijke opmerking daar wij over onze geplande uitbreiding nog niks tegen haar hadden gezegd.

S'avonds op de bank hadden mijn vrouw en ik het nog even over haar wonderlijke uitspraak en omdat we nog zwangerschaps tests hadden liggen maar eens gekeken of ze gelijk had.

Toen er op de strip 2 kruisjes verschenen waren we helemaal met stomheid geslagen.

Sweetie


Sweetie

In de loop van de voormiddag ging ik even naar buiten zie ik op het huisje van ons overleden buurvrouwtje een witte duif zitten, het heeft al gedonderd en gebliksemt geregent en hagelbuien maar toch blijft deze mooie witte engel zitten, uren aan een stuk zit ze daar al, wil ze me iets komen vertellen ??

Vlinder

Suzy, Waneer was dat van die duif?
en ik denk dat het wel heel mooi is zo,n duif, zit daar echt niet zomaar!
leuk, heeft wel wat van die bloesemblaadjes, die ik had beschreven!

Groet Vlinder

Sweetie

Vlinder,

Gisteren morgen was dat van die duif, ik ging rond 10 u naar buiten en ik kon er helemaal niet naast kijken
ik weet niet hoelang ze daar al zat maar ze heeft er nog zeker bijna 3 uur gezeten terwijl het regende met bakken uit de hemel, hagelbuien en gedonder, ik vond het heel vreemd want ze had beter in een boom gaan schuilen achter het huis, daar is een bos ( klein bosje) maar ze bleef op het dak zitten toen het wat opklaarde ben ik eens wat dichterbij geweest en ze keek naar mij  :)
Zo mooi
Ja dat van die bloesemblaadjes vond ik prachtig het heeft er inderdaad wat van mee
Zalig hé  ;)
Liefs Suzy

cathy

#42
Ik heb het ergens ander sop dit forum ook al verteld, maar het kan hier best bij.
Een 4 weken geleden ging ik naar buiten naar de schuur om wat spulletjes te
halen en zag ik op het vogelhuisje een soort vrouwtjesmerel zitten die mij met
een scheef kopje aankeek. Ik was zeer verbaasd, want als je de achterdeur
open doet dan vliegen ze meestal direct weg.
Dit vogeltje bleef zitten en ik kwam terug uit de schuur, best wat lawaai gemaakt
en ik dacht nu zal hij wel weg zijn, maar nee, hij zat er nog steeds. Muisstil met
dat scheve kopje.
Ik dacht het met de ziekte van mijn vader te maken had. We wisten dat hij niet meer
beter zou worden. Ik denk misschien een teken van steun van mijn overleden oma
ofzo, dat ze hem helpen bij het overgaan.
Een twee weken geleden toen mijn vader al overleden en begraven was ging ik met mijn
man naar de stad en zat er op de grond twee meter van ons vandaan een merel in
de bosjes op de grond en hij keek net zo naar ons als het andere vogeltje.
Later bij de magnetiseur vertelde ik het verhaal en blijkt dat het aanwijzingen zijn
om vertrouwen te hebben. De vogels  gaven dit aan door geen angst te tonen en stilletjes
te blijven zitten toen er iemand langsliep.  Wonderlijk toch.
Ik weet zeker dat de duif in bovenstaand verhaal ook een boodschap had. Zou het
misschien dezelfde kunnen zijn? Of misschien wel, wat er ook gebeurd, geen paniek
blijven vertrouwen, of zoiets. Omdat zij zelf ook bleef zitten bij noodweer.

Cathy

Sweetie

Ja is ook een merkwaardig verhaal Cathy en dat zou best kunnen dat ze wilde aantonen dat hoe erg het ook allemaal lijkt dat je alles kan trotseren.
Was het een grijze vogel op het dak geweest, dan had ik haar nooit opgemerkt.
Bedankt Cathy en Vlinder  :)

Sweetie

Hoi hoi ,

Jaren nadat ik mijn kids op deze wereld heb gezet stond ik op een dag voor de kalender net alsof ik daar eens moest naar kijken, ik keek even naar de verjaardag van mij en die van mijn jongste kind, ik begon plots de dagen ertussen te tellen ,op de 23ste dag na mijn verjaardag heb ik mijn dochter op de wereld gezet...
Toen keek ik naar de verjaardag van hun vader en begon ook dit te tellen .... op de 23ste dag na zijn verjaardag heb ik mijn zoon op de wereld gezet.....
Later heb ik eens toen ik wat aan het uitzoeken was van numerologie zag ik de geboorte getallen van mijn kids in mijn geboorte datum ( zonder geboortejaar) mijn geboortejaartal komt dan overeen met het verjaardagsgetal van mijn huidige man 
dus 16/10= 1+6+10 = 17 de dag van mijn zoon zijn verjaardag en 1+6+1 = 8 de dag van mijn dochter haar verjaardag
de geboortedag 17 van mijn zoon = 1+7= 8 de geboortedag van mijn dochter
de geboortemaand van mijn dochter is 11 dus 1+1 is 2 de geboortemaand van mijn zoon

Klinkt gek en wat raar uitgerekend misschien maar voor mij is dit toch wel duidelijk dat er een grote verbinding is tusen mijn kids en mij

:)