Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

heleen

Gefeliciteerd Carla. Wat een groot nieuws, je eerste kleinzoon. Dat is inderdaad genieten.

Liefs
Heleen ;D

Eveningstar

En ik geniet graag mee  :D .
Van harte, Carla!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hihihi gefeliciteerd Carla ,
Een klein klein kaboutertje  :D, en wat gaat die tijd vlug als ze zo klein zijn

Genieten maar  :D

Suzy

Carla


kreeft

Citaat van: Carla op januari 17, 2013, 01:14:33 AM
Ik geniet van mijn 1e kleinkindje die vandaag alweer ruim een week op aarde is, en dat alles goed gaat met hem en met zijn ouders  :D
En hopen dat hij zijn weg vindt in het leven  :D en gelukkig mag zijn  :D
http://youtu.be/5zbQnKvwaBg
:-*

happyme

Hi,

Vanmorgen kreeg ik dit filmpje te zien en ik ben blij dat ik het filmpje met anderen delen kan. Omdat dit een beeld van liefde is :)


Marina Abramovic and Ulay started an intense love story in the 70s, performing art out of the van they lived in. When they felt the relationship had run its course, they decided to walk the Great Wall of China, each from one end, meeting for one last big hug in the middle and never seeing each other again.

At her 2010 MoMa retrospective Marina performed ‘The Artist Is Present’ as part of the show, where she shared a minute of silence with each stranger who sat in front of her. Ulay arrived without her knowing and this is what happened;


http://youtu.be/OS0Tg0IjCp4

Liefs,
Dansje

Ricca

Van deze tekst op de verpakking van de tompoezen:


Roze velours
   over krokant

knisperende
laagjes die kraken
tot in het zachte hart


:P
From Ricca with Love

Carla


Belinda

Dat er mensen zijn die echt stil staan bij wat ze doen en wat ze hebben, dat is genieten geblazen, in een tijd met zoveel druk!

Laure

Ik zit op m'n knus kamertje.
de kaars brandt in de avondschemering,
de kamer geurt naar rozenwierook,
ik drink een heerlijke rozebottelthee,
en brei m'n eerste trui!
En ik luister hiernaar (Satie): https://www.youtube.com/watch?v=dtLHiou7anE
Bij het aanzien van al die prachtige natuurbeelden stromen de tranen over m'n wangen,
zo mooi, zo helend, zo vertederend, zo perfect.
Zelfs die tranen horen erbij, ze zijn zuiver en helend! Het doet echt deugd.
Daar heb ik echt van genoten, gisterenavond!

Ik dacht aan vele mensen die strijd moeten leveren, alle mensen,
ik hoop dat de mensheid kan helen.
Ik wens het ons allemaal toe!

heleen

lieve Doosje.

Ik wens het met je mee. Een heerlijke boodschap die je ons hebt gegeven, met prachtige muziek en beelden.
Dank je wel.

Heleen.

heleen

vandaag genoten van een heerlijke wandeling. Ik heb 7 ooievaars gezien, wat een prachtige dieren. Ze liepen statig in het grasveld, op zoek naar voedsel. Soms vloog er eentje naar de andere kant van het veld, een prachtig gezicht. Ik heb er enorm van genoten.

Heleen.

Carla

Ik geniet van het feit dat ik weer boodschappen heb gedaan. Zo simpel he, zo vervelend ook voor velen (denk ik), maar oh wat een geluk dat ik dat nu ook weer een beetje kan.

Laure

Citaat van: heleen op augustus 21, 2014, 21:12:39 PM
Ik wens het met je mee. Een heerlijke boodschap die je ons hebt gegeven, met prachtige muziek en beelden.
Dank je wel.
Oh dat is fijn, Heleen, dat we samen dezelfde mooie gevoelens konden delen!

Citaat van: heleen op augustus 21, 2014, 21:15:51 PM
vandaag genoten van een heerlijke wandeling. Ik heb 7 ooievaars gezien, wat een prachtige dieren. Ze liepen statig in het grasveld, op zoek naar voedsel. Soms vloog er eentje naar de andere kant van het veld, een prachtig gezicht. Ik heb er enorm van genoten.
Oh ja, ik kan het me helemaal voorstellen! Een heerlijke wandeling maken en dan zoiets te zien krijgen, wow dan vergeet je al de rest en is het inderdaad heerlijk...*zucht*...genieten!

Citaat van: Carla op augustus 22, 2014, 00:28:26 AM
Ik geniet van het feit dat ik weer boodschappen heb gedaan. Zo simpel he, zo vervelend ook voor velen (denk ik), maar oh wat een geluk dat ik dat nu ook weer een beetje kan.
:D Joepie, wat klinkt dat inderdaad als het equivalent van: huppelend naar de bakker gaan voor zijn heerlijkste ovenverse broodjes, voor degenen voor wie het vanzelfsprekend is!

Palomino

Ik geniet met volle teugen van alle de berichten die Ricca hier op het forum heeft geplaatst  :D. Nu met name van de zeer heldere uiteenzetting van het Keltisch Kruis, waar ik heerlijk op kan ploeteren nu ik ziek thuis ben.

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.