Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

sep

Ik geniet dat onze auto is goed gekeurd gisteren, zonder extra kosten. :D ;) 

Daar ben ik super blij mee en toch ook trots op. ( de kleine schat)  Die ons overal heen brengt zonder moeite.   



Liefs sep   



         
 





Palomino

Ik geniet van de eenden met hun tevreden lachende snavels, die het soms uitschateren  ;D en van de reiger op het dak van een auto met  wapperende franje op zijn borst.

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

sep

#647
Hoi, Ik kan genieten van een klant die mijn om advies vraagt om welke dressing ze moet nemen bij haar maaltijd,  ik laat haar bijna de lekkerste bio dresing proefen en daar 3 verschilende van, ze neemt alle 3 die ik haar laat proefen... O, zeg ze dit is het lekkers wat ooit heb geproeft ik neem ze alle 3.


En wat doet ze, ze gaat door haar knieen en zegt dank uw wel echt heel erg bedankt voor het lekkers wat je mijn laat proefen. JE BENT GEZEGEND. JE BENT GEZEGEND. 


Is dat niet mooi, ik werd er een beetje rood van ( STIEKEM :o)

Liefs Sep....       

Carla


Pink

#649
Zo, de boodschappen voor mams, voor het vriendinnetje dat niet uit de voeten kan na een meniscus operatie en voor de wat oudere overbuurmannen die met dit weer de deur niet uit durven en natuurlijk voor mij, zijn gedaan, bezorgd en opgeborgen.

De erwtensoep is klaar want straks komt mijn nichtje mijn vriend een nachtje slapen. En erwtensoep met spekpannekoeken leek ze lekker. Ze zitten in de sauna en willen vanavond niet het hele eind terug naar Amsterdam respectievelijk Delft. Morgen nog even naar oma en dan terug richting kamers om te leren voor tentamens.   Gelijk ook maar wat studentvriezerklare (goed scrabblewoord) porties soto ajam, hachee en andere lekkernijen voor ze klaargemaakt. En natuurlijk tantes appeltaart ;D.

Nog even sneeuw geruimd, wasjes gedraaid en andere huishoudelijke klussen gedaan. Ik ben klaar voor het weekend en duik nu heerlijk met een boek, een kop thee en speculaas op de bank. Tijd voor mij maar wat geniet ik van deze momenten. Straks lekker een huis vol geroezemoes. Kolonisten van Catan op tafel.

Pink

Pink

Omdat het treinverkeer een beetje in de war is, net even heen-en weer gereden naar Hierden om nicht&vriend op te halen. Druk op de weg en binnendoor was heel erg uitkijken. Maar wat Nederland prachtig! En we zijn thuis met dank aan mijn altijd weer trouwe automobiel. :P. Nu aan de erwtensoep.

Pink

Troubadour1960

Citaat van: snowdrop op september 09, 2004, 00:05:49 AM
(Zucht) Bij mij ff niet aan de orde  :(
Maarre...
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Raindrops on roses and whiskers on kittens
Bright copper kettles and warm woollen mittens
Brown paper packages tied up with strings ...
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dit is ff een triviantvraag om de generatiekloof te testen.
Wie zegt dit wat???
These are a few of my favorite things !!!

Leeuwin

Hé :D The sound of Music!!

Leeuwin

rianna

ik kan genieten van een heerlijk dagje thuis samen met mijn mannetje
niks te moeten en alles mag gewoon
lekker saampies  thuis een niks aan de hand dag beleven
liefs Rianna

Palomino

Heerlijk met de honden in het wonderlijke witte winterlandschap wandelen en daarna lekker schaatsen in de polder...het was een zálige dag  :D En nu lekker een thaise kippesoep voor morgen aan het maken...jammie :P

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Carla

Ik geniet van de warmte binnenshuis, van een weekend waarin ik niet voor anderen werk en geen enkele afspraak heb staan, maar lekker de tijd heb om allerlei uitbreidingen voor CatharinaWeb te maken. En als het dan lukt.. dan kan ik me zo intens tevreden voelen  :D

Palomino

...uitbreidingen voor Cath-web... :) Kan het nog mooier dan...?

Liefs palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

#657
Mijn donkerblauwe lievelingsjasje was wat vaal geworden. Vanmiddag een pakje textielverf gehaald et voila, ziet er weer als nieuw uit.

Blije Pink

Troubadour1960

Ik kan er enorm van genieten als mijn dochter thuis is, dan lekker koken en gezellig aan tafel en dan na afloop nog een beetje gitaar spelen en wandelen met de hond.

Pink

Citaat van: Happyme op februari 16, 2012, 23:58:11 PM
Moors used to chant Allah, Allah, Allah when they saw a stunning, transcendental, dance performance. Moors saw that performance not as a work of man, but as a manifestation of God. When the Moors invaded Spain, they took this tradition with them, and this chanting of Allah, Allah, Allah changed to Ole, Ole, Ole that is so synonymous with Spanish music today. ;D

Ik zag het voor het eerst langkomen bij Ik hou van Holland, een programma die ik bijna nooit kijk. Kon mijn ogen niet geloven, want wat bleek... ik keek naar "Waar of niet waar"  :P

Dus oleh..... in het voetbal stadium bleek gewoon het vroegere alah te zijn.... en dus bleek het wél echt waar te zijn.

Deze quote van Happy deed mij denken aan een prachtige documentaire over Het leven van Mohammed die ik onlangs heb gezien. Sowieso kan ik altijd heel erg genieten van documentaires gemaakt door de BBC maar deze was heel bijzonder. Boeiend van begin tot eind.

Pink