Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Djeezes

Citaat van: Ricca op oktober 22, 2004, 18:13:47 PM
De buitenwereld weerspiegelt jullie innerlijke wereld. Mooi!!!! :D

Voor mij mag jij in het avondnieuws komen om hele avonden die mooie verwoordingen van je tentoon te spreiden,
en al sje stem is zoals je zinnen klinken Wouhouw, kijkcijfers zouden nog explosief stijgen denk ik

en niet te vergeten de mensen zouden er veel meer aan hebben dan het gif dat ze nu telkens verspreiden, maakt mij en ik dnek de meesten soms nogal eens neerslachtig te zien hoeveel ellende er is

ik kreeg onlang een powerpoint in men mailbox binnen met allemaal beelden van Amerikaanse soldaten in Irak die speelden met de kinderen daar, de mensen hielpen om hun huizen terug op te bouwen enzo,
wel de titel was, "Beelden die het nieuws nooit zullen halen"
en spijtig genoeg klopt die titel wel he...  :'(

Djeezeke

Ricca

#136
Citaat van: Djeezes op oktober 23, 2004, 01:13:57 AM
ik kreeg onlang een powerpoint in men mailbox binnen met allemaal beelden van Amerikaanse soldaten in Irak die speelden met de kinderen daar, de mensen hielpen om hun huizen terug op te bouwen enzo,
wel de titel was, "Beelden die het nieuws nooit zullen halen"
en spijtig genoeg klopt die titel wel he...   :'(

Nóg wel..... Maar geef de moed niet op!

Verder dank ik je voor je lieve woorden. Je bent echt een warmvoelend mens. Ik zou ook best een avond naar jou willen luisteren :D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

blackbird

Citaat van: Djeezes op oktober 23, 2004, 01:13:57 AM
Citaat van: Ricca op oktober 22, 2004, 18:13:47 PM
De buitenwereld weerspiegelt jullie innerlijke wereld. Mooi!!!! :D

ik kreeg onlang een powerpoint in men mailbox binnen met allemaal beelden van Amerikaanse soldaten in Irak die speelden met de kinderen daar, de mensen hielpen om hun huizen terug op te bouwen enzo,
wel de titel was, "Beelden die het nieuws nooit zullen halen"
en spijtig genoeg klopt die titel wel he...  :'(

Djeezeke

Spijtig genoeg niet, dan zie je nog iets positiefs van Amerika in het nieuws. Het verbaast me niet dat er in dat leger goede mensen zitten, maar nu is het moeilijk om aan de top te geraken.

palomino

...Het hollandse landschap...de wolkenlucht die weerspiegeld wordt door het water...ook in regenplassen op het asfalt...dat ziet er echt magisch uit in mijn ogen...en gelukkig had ik m'n camera bij me... :D
liefs, Palomino

Opti-Mystique

Als mijn zoontje zijn koppie even op mijn schouder legt... en we allebei met onze ogen dicht genieten van het moment. Dan staat de tijd even stil en ik kan me niets bedenken, waar ik nóg meer van zou kunnen genieten...

Liefs van Dolf

Pinky

Wow, ik kom net terug van een heerlijke salsa-workshop en dan weet ik weer hoezeer ik geniet van muziek, dans en  het man-vrouw spel dat bij de salsa hoort.

Liefs, Pink

Miranda24

waar ik zo van kan genieten dat is als mijn zoon aan het spelen is , thuis, op school , of bij vriendjes, het kunnen zien dat hij aan het genieten is....
ALs hij moe word, dat hij bij me op schoot komt zitten, en lekker tegen me aankruipt.
EN het mooiste is, dat als ik hem op bed stop , zeg ik altijd I love you en dan zegt hij het ook(kind van 2)... dan kan ik er zo enorm van genieten hihi

groetjes miranda

huntres

nou die krijgt van een taal knobbel  ;)

Miranda24

Nou dan heeft hij het niet van een vreemde haha , ik was ook rap met de talen ...... ;D

huntres

hahahaha  en hoe gaat wiskunde en zo dan  ::)??

Miranda24

Nou ik hoop niet dat hij DAT ook van mij heeft,
ik was namelijk een totale ramp in wiskunde,
had in al de jaren wiskunde maar 1x een 8 gehaald haha
en de rest onvoldoendes, maar daarnaast is zijn vader wel
goed in wiskunde, hoop dat ie dat dan van zijn vader heeft  ;)


liefs miranda

palomino

...Wiskunde was voor mij ook niet bepaald genieten...om een beetje on topic te blijven  ;D
Liefs Palo

Miranda24

tja, als we het daar dan over hebben hihi,
toen ik een paar jaar geleden nog op school zat haha , toen kon ik genieten van gymnastiek (mezelf uittesten)en van handenarbeid (mezelf verder ontwikkelen)..
teken de laatste paar jaren jammer genoeg niet meer, door omstandigheden ,maar wil dat wel weer op gaan pakken , kon ik lekker bij tot rust komen ....

janice

Grappig :) ik haatte gymnastiek, dat was vond ik het ergste wat er naast de gewone schoolse dingen verzonnen kon worden.

Ik kan btw genieten van mist in m'n slaapkamer na een lange douch in de vroege ochtend ... als het dan niet te koud is he :) Tis de beste manier om langzaam wakker te worden.
Intuitie is verstand dat haast heeft

janice

wiskunde is leuk . ;).. als je het door hebt dan,  ;D het is net als puzzelen namelijk, en ik hou van puzzelen
Intuitie is verstand dat haast heeft