Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 13, 2012, 08:35:48 AM
26 Het Boek - 19 De toren - 30 De Lelie = 3. Het schip

Dingen over de rest van mijn levensloop worden geopenbaard, veel dingen die met mijn vader te maken hebben (voor mij persoonlijk is de Lelie mjin overleden vader).  Ofwel ook gewoon inzichten in mijn levensloop, in mijn gevoelens, materiele spullen worden verkocht om om te zetten in geld (het schip).  Het schip betekent ook een nieuwe koers, MIJN koers, niet meer de koers die anderen voor mij hebben uitgestippeld, en terwijl ik dit typ, sta ik op mijn boot, en ik voel de wind letterlijk in mijn zeilen.

Fijne vrijdag de 13de iedereen!  Ik hoop dat ik een zwarte kat zie, en ook een ladder, dan loop ik er lekker onderdoor  ;D

Liefs van PinkyJupiter xxx

hoi Pink
er speelt nog al wa tin je koppie
je  verlangt naar  hulp van boven waardoor je meer inzichten krijg  en je zo je koers kan vervolgen
er  komt een nieuwe start er lijkt toch een engel (ruier)bij je in de buurt te zijn die je  oplossingen bied
je twijfelt er aan en dat maak je emotioneel
er komt tijd om je vleugels uit te slaan
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op januari 13, 2012, 08:55:05 AM
Goedemorgen

Voor vandaag ..

Hond-Kist-Dame=Toren


Gr Chris
hoi Chris
een dame die maar in je koppie speelt je wilt dat afsluiten en  je hebt daar ook vertrouwen in  maar je hoort steeds berichten die je anders doen denken je hebt er ook gesprekken over
ook lijkt een kind dichter bij  zijn besluit te komen innerlijk
liefs Rianna

klaproos1945

hallo chris

dit is gewoon waar mijn wensen zijn altijd in het niet verdwenen
omdat de andere partij sterker bleek te zijn jammer dan ik heb het zien
aankomen toch blijft mijn besluit bij mezelf te blijven en me er niet door
te laten intimideren gelukkig ben ik er goed op voorbereid en kan het mijzelf

laten zijn wat ik ben...... een klaproosje ;D ::) :-*

sweetmami

#558
mwuhauahuaha PJ wablief  ;D :D Snackjes liggen altijd voor de hand toch... is iets anders dan een liefje... ofwel een etterbak  :P

leuk dat je bezig bent gegaan met die jaarlegging en indd ik duid zoals ik praat en dat is heeeeeel druk hihi


@ mar, kop op, laatste loodjes! Houd vertrouwen!!!


Kaartjes voor vandaag

de doodskist, het huis op pk, de tuin

rianna

Citaat van: marianne op januari 13, 2012, 09:26:23 AM
ik blijf vandaag maar in bed.....slang-vrouw-vos.....
maar om het positief te bezien kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik bij bepaalde activteiten de touwtjes meer zelf in handen moet gaan houden :-*
hoi Marianne
je bent vandaag wat argwanend omtrent een dame  die je vals over komt?
denk dat het over het echtpaar ga die je huis wilde kopen
je  bent er toch mee bezig  een soort van hoe bestaat het
een dame die onder gesneeuwd word  maar je zet die zorgen opzij hoor en je hervat je koers magic card is schip
liefs Rianna

Chris

Citaat van: sweetmami op januari 13, 2012, 09:38:25 AM
mwuhauahuaha PJ wablief  ;D :D Snackjes liggen altijd voor de hand toch... is iets anders dan een liefje... ofwel een etterbak  :P

leuk dat je bezig bent gegaan met die jaarlegging en indd ik duid zoals ik praat en dat is heeeeeel druk hihi


@ mar, kop op, laatste loodjes! Houd vertrouwen!!!


Kaartjes voor vandaag

de doodskist, het huis op pk, de tuin

Veel met je innerlijke bezig zijn,wensen en hopen
Beetje zweven tussen hemel en aarde ;D
Ook gesprekken hieromtrent?of alleen zoekende

Gr Chris

rianna

Citaat van: sweetmami op januari 13, 2012, 09:38:25 AM
mwuhauahuaha PJ wablief  ;D :D Snackjes liggen altijd voor de hand toch... is iets anders dan een liefje... ofwel een etterbak  :P

leuk dat je bezig bent gegaan met die jaarlegging en indd ik duid zoals ik praat en dat is heeeeeel druk hihi

Kaartjes voor vandaag

de doodskist, het huis op pk, de tuin
hoi Sweetmami
je verlangt innerlijk naar harmony je wil dingen achter je kunnen laten  wat betreft liefdespeirkelen je bent emotioneel en je voert daar ook gesprekken over
die je helderheid verschaffen
er worden thuis dingen tegen elkaar afgewogen
liefs Rianna

Chris

#562
Citaat van: marianne op januari 13, 2012, 09:26:23 AM
ik blijf vandaag maar in bed.....slang-vrouw-vos.....
maar om het positief te bezien kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik bij bepaalde activteiten de touwtjes meer zelf in handen moet gaan houden :-*

Lijken toch te gaan over jouw onderkomen...Ga ik even vanuit

Lijken toch weer listige spelletjes gespeeld te worden tussen man en vrouw op financieel gebied
Lijken nieuwe obstakels opgeworpen te worden...Allerlei trucjes om de prijs te drukken zo lijkt het
Pfff

Ik hoop dat ik de plank missla

Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op januari 13, 2012, 09:17:53 AM
Citaat van: rianna op januari 13, 2012, 08:54:06 AM
Goedemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
5 = de boom
11 = de roede
24 = het hart
samen vormen zij
4 = het huis
ondanks dat ik in tweestrijd zit  groeit mijn liefde  innerlijk
ik moet zeker op mijn gezondheid passen zodat ik geen last krijg van hartkloppingen
liefs Rianna

rianne......
jij gaat eens goed voor jezelf zorgen meisje....
een chronische belasting op je hart....
je hebt een groot hart, je wilt het iedereen naar zijn/haar zin maken, maar een te groot hart kan ook voor problemen gaan zorgen........
hoi Marianne
ja klopt hoor   dingen die aan je vreten
werken niet echt mee aan je gezodndheid
  heb trouwens altijd al een te groot hart dat is letterlijk zo bewezen op foto's
dokter dacht dat ik veel aan sport deed hihih maar nee daaar ben ik allergisch voor   :P
mijn hart klopt onregelmatig gelukkig heb ik er medicijnen voor hoor 
ik hou me zelf zeker in acht
dank je
leifs Rianna

dameblanche

#564
chris????
wanneer heb jij de plank misgeslagen........nooit toch!.
rianne, ja idd ik ben het me door het hoofd aan het laten gaan, en idd ik vraag me af; hoe is het mogelijk, letterlijk ja....
hoe ver kan iemand ook gaan, de uitdrukking over lijken gaan komt nog net niet bij me op....
maar het erge is, ergens heb ik ook weer bewondering, ik zou dat in in geen honderd jaar klaarspelen dergelijke praktijken en dan kan ik mezelf weer voor de kop slaan, als dat die plank is,..... chris ;)

assie63

Citaat van: marianne op januari 13, 2012, 08:08:57 AM
Citaat van: assie63 op januari 13, 2012, 07:01:04 AM
goedemorgen mijn kaarjtes voor vandaag

2 klaverblad-33 sleutel-5 boom= 4 huis

kleine wensen komen uit door deuren die open gaan en zorgen voor innerlijke groei

de wens[klaveren] om problemen op te lossen sleutel is groot, maar de boom geeft aan dat er iets niet in orde is.....
megestreden, door de bomen het bos niet meer zien??
ik heb al aardig wat problemen opgelost, nee ben niet moegestreden en zie het allemaal helder, voel mij goed, misschien slaat het op werk, werd net gebeld of ik morgen eerder kan beginnen, weer een zieke, veel zieken op het werk, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op januari 13, 2012, 09:27:54 AM
Citaat van: assie63 op januari 13, 2012, 07:01:04 AM
goedemorgen mijn kaarjtes voor vandaag

2 klaverblad-33 sleutel-5 boom= 4 huis

kleine wensen komen uit door deuren die open gaan en zorgen voor innerlijke groei
hoi Assie
j evoelt je innerlijk niet helemaal lekker je zoekt naar oplossingen die je gelukkiger maken
even verder geteld zie ik dat er meer houvast kom in je leven  geluk wat je dan ook als een cadeautje ziet
een berichtje wat niet helemaal lekekr valt  voer je gesprekken over
leifs Rianna
ik voel mij prima, heb al wat zaken opgelost, ja het word stukje bij beetje ff stabieler, ja zie dat zeker als een cadeautje, dat berichte mag je houden hahahahha, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op januari 13, 2012, 08:55:05 AM
Goedemorgen

Voor vandaag ..

Hond-Kist-Dame=Toren


Gr Chris

gesprekken met een dame over een kind, lijkt wel of er iets geregeld word via een instantie, zaken op papier worden gezet, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op januari 13, 2012, 08:54:06 AM
Goedemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
5 = de boom
11 = de roede
24 = het hart
samen vormen zij
4 = het huis
ondanks dat ik in tweestrijd zit  groeit mijn liefde  innerlijk
ik moet zeker op mijn gezondheid passen zodat ik geen last krijg van hartkloppingen
liefs Rianna
inderdaad op je gezondheid passen, maar een heer geeft je stabiliteit na spannigen, je gaat een besluit nemen als moeder wat zorgt voor groei en innerlijk inzicht, assie xx

rianna

Citaat van: Chris op januari 13, 2012, 09:09:56 AM
Citaat van: rianna op januari 13, 2012, 08:54:06 AM
Goedemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
5 = de boom
11 = de roede
24 = het hart
samen vormen zij
4 = het huis
ondanks dat ik in tweestrijd zit  groeit mijn liefde  innerlijk
ik moet zeker op mijn gezondheid passen zodat ik geen last krijg van hartkloppingen
liefs Rianna

Toch nog vastzitten in een innerlijke strijd,die je graag opgehelderd zou zien.Lijkt zelfs of je naar beneden wordt getrokken door en bericht of anderszins contact.Toch lijkt het innerlijke gebeuren van tijdelijke aard,je gaat er een kruis over zetten

Gr Chris

hoi chris
nog geen berichtjes of contacten gehad vandaag lekekr rustig hihihih
en innerlijk gebeurd er van alles geloof me  en ik weet ookd at ik bepaalde zaken af moet sluiten voor me zelf
ben alleen ff de knop kwijt hihihih
laat me niet naar beneden trekken vandaag  zonde van de tijd
dank je wel
leifs Rianna