Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

PinkJupiter

26 Het Boek - 19 De toren - 30 De Lelie = 3. Het schip

Dingen over de rest van mijn levensloop worden geopenbaard, veel dingen die met mijn vader te maken hebben (voor mij persoonlijk is de Lelie mjin overleden vader).  Ofwel ook gewoon inzichten in mijn levensloop, in mijn gevoelens, materiele spullen worden verkocht om om te zetten in geld (het schip).  Het schip betekent ook een nieuwe koers, MIJN koers, niet meer de koers die anderen voor mij hebben uitgestippeld, en terwijl ik dit typ, sta ik op mijn boot, en ik voel de wind letterlijk in mijn zeilen.

Fijne vrijdag de 13de iedereen!  Ik hoop dat ik een zwarte kat zie, en ook een ladder, dan loop ik er lekker onderdoor  ;D

Liefs van PinkyJupiter xxx

rianna

Goedemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
5 = de boom
11 = de roede
24 = het hart
samen vormen zij
4 = het huis
ondanks dat ik in tweestrijd zit  groeit mijn liefde  innerlijk
ik moet zeker op mijn gezondheid passen zodat ik geen last krijg van hartkloppingen
liefs Rianna

Chris

Goedemorgen

Voor vandaag ..

Hond-Kist-Dame=Toren


Gr Chris

Chris

Citaat van: klaproos1945 op januari 13, 2012, 07:33:16 AM
geode morgen allemaal

de zeis~de sleutel~de tuin=de brief

klaproosje

Zijn er verschillende mensen die zich in jouw leventje aan het mengen zijn,maar blijf waakzaam als dat zo is
Ieder draagt zijn of haar geheim mee,mar uiteindelijk willen ze er zelf op vooruitgaan en het lijkt erop dat jouw wensen niet in vervulling gaan

Gr Chris

Chris

Citaat van: PinkJupiter op januari 13, 2012, 08:35:48 AM
26 Het Boek - 19 De toren - 30 De Lelie = 3. Het schip

Dingen over de rest van mijn levensloop worden geopenbaard, veel dingen die met mijn vader te maken hebben (voor mij persoonlijk is de Lelie mjin overleden vader).  Ofwel ook gewoon inzichten in mijn levensloop, in mijn gevoelens, materiele spullen worden verkocht om om te zetten in geld (het schip).  Het schip betekent ook een nieuwe koers, MIJN koers, niet meer de koers die anderen voor mij hebben uitgestippeld, en terwijl ik dit typ, sta ik op mijn boot, en ik voel de wind letterlijk in mijn zeilen.

Fijne vrijdag de 13de iedereen!  Ik hoop dat ik een zwarte kat zie, en ook een ladder, dan loop ik er lekker onderdoor  ;D

Liefs van PinkyJupiter xxx

Zoek je mss contact met je overleden vader?Lijkt wel of je gesprekken met hem wilt voeren,omdat zaken voor jou niet allemaal opgelost zijn.Lijkt alleen nog niet de tijd...Je hoofd heeft het nog te druk ..!

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op januari 13, 2012, 08:54:06 AM
Goedemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
5 = de boom
11 = de roede
24 = het hart
samen vormen zij
4 = het huis
ondanks dat ik in tweestrijd zit  groeit mijn liefde  innerlijk
ik moet zeker op mijn gezondheid passen zodat ik geen last krijg van hartkloppingen
liefs Rianna

Toch nog vastzitten in een innerlijke strijd,die je graag opgehelderd zou zien.Lijkt zelfs of je naar beneden wordt getrokken door en bericht of anderszins contact.Toch lijkt het innerlijke gebeuren van tijdelijke aard,je gaat er een kruis over zetten

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 13, 2012, 08:54:06 AM
Goedemorgen allemaal :)
vandaag trok ik
5 = de boom
11 = de roede
24 = het hart
samen vormen zij
4 = het huis
ondanks dat ik in tweestrijd zit  groeit mijn liefde  innerlijk
ik moet zeker op mijn gezondheid passen zodat ik geen last krijg van hartkloppingen
liefs Rianna

rianne......
jij gaat eens goed voor jezelf zorgen meisje....
een chronische belasting op je hart....
je hebt een groot hart, je wilt het iedereen naar zijn/haar zin maken, maar een te groot hart kan ook voor problemen gaan zorgen........

Chris

Citaat van: PinkJupiter op januari 12, 2012, 21:26:33 PM
Lieve meisjes en jongen,

Heb vandaag een consultje gedaan, ging heel lekker, vond het leuk om te doen.

SweetMami:  heb de jaarlegging eens uitgeprobeerd en jouw woordenschat gebruikt, ik zei zo met veel tralala "overkoepelend hebben we de dit en de dat"  ;D ;D ;D ;D ;D - vond het heerlijk, en LoveAngels, heb ook de pyramide gebruikt en ik hoop dat ik deze keer juist geteld heb  ::)

Heb echter ééééééén prrrrrangende vrrrraaag:  wat zien jullie in deze combinatie:
Hart - Brief - Anker
Brrrr Geeft samen de vossen - ik zei "je verwacht een brief die een antwoord zou kunnen zijn op een hartewens, en het heeft met jouw werk te maken, dus je zal die ook krijgen in januari (want die combi lag er voor januari), maar het antwoord zal niet geheel zijn wat jij wil en zal jou mogelijks teleurstellen, hou daar rekening mee".  Hebben jullie andere suggesties ?  De meneer kon er zich in vinden, hij wil dus al 4 jaar op invaliditeit gezet worden zodat 'ie zijn handen vrij krijgt, hij verwacht dus een bericht van de overheid daaromtrent, dus hij vond het aannemelijk.

wat jullie ? 

Slaap lekker en tot morgen allemaal,

xxxPJ

Lijkt me wel te gaan lukken maar als ik verder kijk geeft dit een omslag in zijn finacien

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 13, 2012, 08:35:48 AM
26 Het Boek - 19 De toren - 30 De Lelie = 3. Het schip

Dingen over de rest van mijn levensloop worden geopenbaard, veel dingen die met mijn vader te maken hebben (voor mij persoonlijk is de Lelie mjin overleden vader).  Ofwel ook gewoon inzichten in mijn levensloop, in mijn gevoelens, materiele spullen worden verkocht om om te zetten in geld (het schip).  Het schip betekent ook een nieuwe koers, MIJN koers, niet meer de koers die anderen voor mij hebben uitgestippeld, en terwijl ik dit typ, sta ik op mijn boot, en ik voel de wind letterlijk in mijn zeilen.

Fijne vrijdag de 13de iedereen!  Ik hoop dat ik een zwarte kat zie, en ook een ladder, dan loop ik er lekker onderdoor  ;D

Liefs van PinkyJupiter xxx

nou PJ  ik sta niet voor je gevolgen in...
ik kij hier net door mijn raam naar buiten en ik zoe eenzwarte kat onder een ladder doorlopen....moet ik me nu ook zorgen gaan maken?????

jij moet eens onbesproken dingen van je af gaan gooien meisje... kruip uit die toren, zoek hierbij om hulp wellicht, een mens kan niet alles [alleen] oplossen....die anderen laten liggen....deligreren

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 13, 2012, 08:55:05 AM
Goedemorgen

Voor vandaag ..

Hond-Kist-Dame=Toren


Gr Chris
je zit in een torentje, je hebt je een aardig walletje om je heen gebouwd,  je hebt je lang ingehouden over ties, je wilt de touwtjies daarbij krachtig in handen houden, maar aan je geduld komt een einde....

dameblanche

#550
ik blijf vandaag maar in bed.....slang-vrouw-vos.....
maar om het positief te bezien kan ik natuurlijk ook zeggen dat ik bij bepaalde activteiten de touwtjes meer zelf in handen moet gaan houden :-*

rianna

Citaat van: assie63 op januari 13, 2012, 07:01:04 AM
goedemorgen mijn kaarjtes voor vandaag

2 klaverblad-33 sleutel-5 boom= 4 huis

kleine wensen komen uit door deuren die open gaan en zorgen voor innerlijke groei
hoi Assie
j evoelt je innerlijk niet helemaal lekker je zoekt naar oplossingen die je gelukkiger maken
even verder geteld zie ik dat er meer houvast kom in je leven  geluk wat je dan ook als een cadeautje ziet
een berichtje wat niet helemaal lekekr valt  voer je gesprekken over
leifs Rianna

Chris

Hoi marianne,

Ik ben wel een controlefreak dat wel alleen waar deze kaarten naar verwijzen?Mogelijk het werk,daar tikt het.....
Als ik veredr tel komen er echter weer de dame en het kind in terug..maar ik heb bewust niet verder uitgelegd of doorgeteld om te kijken of er ongeveer hetzelfde uit zou komen


Dankjewel

Gr Chris

rianna

Citaat van: klaproos1945 op januari 13, 2012, 07:33:16 AM
geode morgen allemaal

de zeis~de sleutel~de tuin=de brief

klaproosje
hoi klaproosje
je verlangt naar rust en harmony je  wilt dat er ook een andere kant bekeken word  maar je besluti om daar veranderingen in te brengen
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 13, 2012, 09:28:25 AM
Hoi marianne,

Ik ben wel een controlefreak dat wel alleen waar deze kaarten naar verwijzen?Mogelijk het werk,daar tikt het.....
Als ik veredr tel komen er echter weer de dame en het kind in terug..maar ik heb bewust niet verder uitgelegd of doorgeteld om te kijken of er ongeveer hetzelfde uit zou komen


Dankjewel

Gr Chris

kan zijn chris, maar ergens is je geduld ten einde geraakt......de emmer is vol en nu duurt het bij jou lag eer de emmer vol is.....