Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 09, 2012, 09:11:12 AM
Voor deze regenachtige maandag..

hart heer maan=vogels

De heer op mn eigen pk,dus ik heb er een kaartje bijgetrokken en dat werd de roede...

Toch innerlijk worstelen als ik verder tel komt een aantal keren de tuin terug,toch tijd voor rust en ontspanning

Pff GR Chris

de heer op mijn pk???
in die methode neemt men dan de pk eruit...
maar hier geeft de heer weer een kenmerkende betekenis die schijnbaar toch aa je moet verschijnen vanfdaag....
de roede wijst naar onrust bij je...en daar zul je eerstens aan moeten gaan werken, een verandering in jezelf gaan doorvoeren....
je zoontje is zoekende, ja zeker, maar je zoontje voel de onrust bij jou...
die onrust kun je voor hem niet onder stoelen of banken steken, hij is zeer gevoelig en pikt alles op...
hij kan daar echter nog niet als een volwassene meer omgaan...
dat is het plichtsgetrouwe naar jezelf toe, waar ik je op wees in voorgaande legging....
ban je onrust uit je hart..

PinkJupiter

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:36:20 AM
Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 06:03:03 AM
goedemorgen alemaal
vandaag
32 maan- 33 sleutel-10 zeisen=3 schip
gevoelens die deuren openen zodat ik na onzekerheid weer vooruit kan
door oplossingsgerichte inzichten te verkrijgen, en hierbij vraag je iemand om raad dat is ook belangrijk dat je dat gaat doen , want je blijft in een kringetje ronddraaien, ga je je onzekerheden los kunnen laten

Hoi Marianne, ik heb een vraag over jouw interpretatie:  die iemand om raad vragen, is dat voor jou de combinatie van de zeisen en het schip ?

rianna

goedemorgen allemaa; vandaag trok ik
6= de wolken
11 = de roede
31 = de zon
samen zijn het 12 = de vogeltjes
na verdriet en strijd breekt de zon weer door  door gesprekken
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 09, 2012, 09:42:22 AM
Goedemorgen,

2. Klaveren (een springkaart tijdens schudden) - 13. Kind - 5. Boom
Samen geven ze 20. De tuin

Werken aan mijn geluk, mijn geluk laten groeien, door mij onbevangen als een kind op te stellen en proberen geen zorgen te maken.  De tuin geeft aan dat ik toch op tijd moet ontspannen en het rustig aan moet doen ?

(Vandaag is mijn zaak gesloten, ben volle bak bezig in mijn huisje, verse lakens, boven stofzuigen, opruimen, wat dingen naar de zolder, en deze namiddag stort ik mij op mijn administratie, maar ga mijn zoontje halen aan de klas om half vier, om nog met hem leuke dingen te kunnen doen op zijn eerste schooldag na de kerstvakantie).
de klaveren...een wenskaart, maar ook de wens om uit de moeilijheden te komen, een nieuwe energie heeft zich meester gemaakt van je, je gaat er op een vernieuwde wijze tegen aan...je wilt uit een ziekmakende situatie komen....
je hebt niet alleen een steen op je hart, maar ook op je maag, er ligt vanalles op je maag, je wilt het eigenlijk uitschreeuwen allemaal, ga misschien eens dadelijk op je bed zitten, grijp een kussen, hou dat voor je mond en schreeuw eens zo hard je kunt......
losltaen, loslaten, loslaten...... ;)

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 09, 2012, 09:44:22 AM
goedemorgen allemaa; vandaag trok ik
6= de wolken
11 = de roede
31 = de zon
samen zijn het 12 = de vogeltjes
na verdriet en strijd breekt de zon weer door  door gesprekken
liefs Rianna

je wilskracht aanspreken weer vandaag, ja gesprekken zullen moeten volgen, je voelt je wat kleintjes vandaag...

rianna

#305
Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:49:18 AM
Citaat van: rianna op januari 09, 2012, 09:44:22 AM
goedemorgen allemaa; vandaag trok ik
6= de wolken
11 = de roede
31 = de zon
samen zijn het 12 = de vogeltjes
na verdriet en strijd breekt de zon weer door  door gesprekken
liefs Rianna

je wilskracht aanspreken weer vandaag, ja gesprekken zullen moeten volgen, je voelt je wat kleintjes vandaag...
ja klopt hoor Marianne
voel me moe hihihih  zal wel een uiting zijn van alles spanningen de laatste tijd  who knows
:)
dank je wel voor je duiding
liefs Rianna

dameblanche

nee pink jupiter, tel ik het zaakje bij elkaar op dus de maan+ de sleutel+ de zeis op dan kom ik op 75=7+5=12
een gesprek.....wederom opgeteld naar schip[3] een gesprek dat verheldering GEEFT.....

PinkJupiter

@Marianne:  er ligt idd een steen op mijn maag - letterlijk, het gaat niet goed met mijn spijsvertering.  Ik weet het, ik moet loslaten ...

Betreffende de interpretatie, het totaal 75:  we lazen hier gisteren of eergisteren (ik geloof de werkwijze van Rianna), dat je -omdat er maar 36 kaartjes in een spel Lenormand zitten- je dus van 75 2x 36 aftrekt, dan kom je op 3, en dan zijn de vogels er niet in betrokken. 

Ik vond dat een interessante werkwijze, maar ik doe het ook altijd zoals jij, de uitkomst herleiden naar twee afzonderlijke nummers die je optelt.

Beide zijn interessant, geraak nu een beetje verward over welke manier te volgen...

Chris

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:43:48 AM
Citaat van: Chris op januari 09, 2012, 09:11:12 AM
Voor deze regenachtige maandag..

hart heer maan=vogels

De heer op mn eigen pk,dus ik heb er een kaartje bijgetrokken en dat werd de roede...

Toch innerlijk worstelen als ik verder tel komt een aantal keren de tuin terug,toch tijd voor rust en ontspanning

Pff GR Chris

de heer op mijn pk???
in die methode neemt men dan de pk eruit...
maar hier geeft de heer weer een kenmerkende betekenis die schijnbaar toch aa je moet verschijnen vanfdaag....
de roede wijst naar onrust bij je...en daar zul je eerstens aan moeten gaan werken, een verandering in jezelf gaan doorvoeren....
je zoontje is zoekende, ja zeker, maar je zoontje voel de onrust bij jou...
die onrust kun je voor hem niet onder stoelen of banken steken, hij is zeer gevoelig en pikt alles op...
hij kan daar echter nog niet als een volwassene meer omgaan...
dat is het plichtsgetrouwe naar jezelf toe, waar ik je op wees in voorgaande legging....
ban je onrust uit je hart..

Hoi Marianne,

Waar haal je het hfdst over mn zoontje uit?
De onrust klopt wel in mij hoor..

Gr Chris

PinkJupiter

Chris,

Ik vroeg me dat ook af, waar ze die info over het zoontje vandaan haalt (uit die kaartjes dan toch), maar ik denk dat Marianne eigenlijk haar kaartjes niet nodig heeft, ze kan zich gewoon zeer goed invoelen in ons allemaal ...

rianna

dames voor wie geinteresseerd is
ik gebruik een programmaatje gemaakt door Marieke
het telt de kaartjes op van 3 naar 10
of van 3 naar 20
allemaal gebaseerd op de telling die ik gebruik
http://www.marieke-esoterie.nl/

sweetmami

Citaat van: marianne op januari 08, 2012, 17:07:59 PM
Citaat van: sweetmami op januari 08, 2012, 14:43:31 PM
Goeiemiddag, Super leuk gehad gisteravond!

Kaartjes voor vandaag,

de maan, kind op pk, vissen

:-*
fijn geweldig, sweety, dan kun je er weer een weekje tegenaan....

inzichten gsaan zo wie zo vermeerderen, je hebt dat vaker, als je je lekker voelt en ontspannen worden die inzichten ook helderder en helderder.....
:-*

Hey mar, ja en ik vind het heerlijk dat ik weer bij mijn eigen gevoel ben en er weer op vertrouw. Vorig jaar heb ik mij zo laten beinvloeden van alle kanten... Nu zie ik het weer helder. Ik voel de stroom weer en ga erin mee. Ik heb ook een hele mooie droom gehad vannacht. De laatste keer dat ik over M droomde (was een maand of 2 geleden) toen stonden wij samen in de lift en ik keek naar de grond helemaal verdrietig en teleurgesteld en hij tilde mijn kin op met een glimlach van kop op, en zei we gaan nu toch omhoog lieverd. En afgelopen nacht kwam M weer even buurten en hij lachte lief naar mij met een knipoog (van yeah you go girl! im proud of you) en hij reikte mij een kaartje aan de staven aas. Nu ben ik niet bekend met de tarot dus ik heb het even gegoogled en ik vind het een hele mooie boodschap. Het voelde ook heel warm.

thanks  :-*

Chris

Citaat van: rianna op januari 09, 2012, 09:44:22 AM
goedemorgen allemaa; vandaag trok ik
6= de wolken
11 = de roede
31 = de zon
samen zijn het 12 = de vogeltjes
na verdriet en strijd breekt de zon weer door  door gesprekken
liefs Rianna

Zonnetje lijkt idd weer door te brken mar als ik verder tel zou ik waakzaam blijven..Lijkt tot een compromis te komen in het belang van de (klein)kinderen

Gr Chris

sweetmami

Hai Loveangel, welkom! En hardstikke leuk dat je meedoet. Ik zie dat je nog meer hebt gepost, ben super benieuwd hihihi. Er zijn zeker nieuwe ontwikkelingen gaande, ik werk niet maar heb de zorg voor mn kleine (hij heeft een handicap aan zn voetjes) zelf ben ik heel gezond maar pas me daar wel aan aan ja. Verder ben ik wel mezelf eigenlijk dus die kan ik niet zo plaatsen. Voel me indderdaad vrolijk en speels en ja turbulentie past ook wel bij me ;) deze neem ik van je mee en ga ik lekker vissualiseren.. dankjewel
Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 19:10:02 PM

strek je armen wijd uit en draai in het rond, net als een kind dat speelt....ik denk dat je speelser moet omgaan met alles... Liefs
[/quote]

sweetmami

de boodschap voor vandaag;

de wolken, de lelie op pk, de beer.

:-*