Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 19:20:54 PM
Het is al lang geleden dat ik de kaartjes raadpleegde...maar hier komen die van mij van vandaag:

1.ruiter  8.kist  7.slang

Ik denk dat er een verandering onderweg is dat nieuwe deuren voor me opent?

Alvast bedankt voor het meekijken.
Liefs
hoi loveangel
ik denk dat er langzaam aan een transformatie plaats vind je  kijk een beetje om je heen zodat alles helderder word mischien verwacht je een berichtje dat is onder weg naar je
je voelt je gelukkig als moeder zijnde 
liefdevol  inzichten maken je geluk compleet
liefs Rianna

LoveAngels

Citaat van: rianna op januari 08, 2012, 21:41:45 PM
Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 19:20:54 PM
Het is al lang geleden dat ik de kaartjes raadpleegde...maar hier komen die van mij van vandaag:

1.ruiter  8.kist  7.slang

Ik denk dat er een verandering onderweg is dat nieuwe deuren voor me opent?

Alvast bedankt voor het meekijken.
Liefs
hoi loveangel
ik denk dat er langzaam aan een transformatie plaats vind je  kijk een beetje om je heen zodat alles helderder word mischien verwacht je een berichtje dat is onder weg naar je
je voelt je gelukkig als moeder zijnde 
liefdevol  inzichten maken je geluk compleet
liefs Rianna
Dank je Rianna...ik denk idd dat ik weer door een transformatieprocesje heen ben en het wordt weer helder om me heen. Ik verwacht geen berichtje, maar mss is er wel iets onderweg...we wachten af. Momenteel voel ik me weer goed idd.
Liefs, LA

Jane26

Toch even kaartjes.. Wat staat me te wachten:


Grappig, ooievaar en hond schoten eruit,toen de brief.


Ruiter. Lelie op pk. Berg


Alvast bedankt

Xxx

assie63

goedemorgen alemaal


vandaag

32 maan- 33 sleutel-10 zeisen=3 schip

gevoelens die deuren openen zodat ik na onzekerheid weer vooruit kan

Chris

Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 14:25:44 PM
Citaat van: Chris op januari 08, 2012, 13:05:13 PM
Voor deze zondag

weg-tuin-lelie=kruis

kruis dragen vanuit het verleden...? Lijkt me niet dus ga ik maar voor de steun van boven

Gr Chris
Goedemiddag Chris,

Er is een grote vertwijfeling binnenin jou gaande....je roept om hulp van bovenaf, want de draaglast wordt je te groot....je bent teveel in je hoofd bezig, maakt je zorgen en daarmee maak je die last nog zwaarder....probeer los te laten en te ontspannen...met een leeg hoofd, kom je tot oplossingen, met een vol hoofd kom je tot niets....
Bij jou voel ik duidelijk dat je los moet laten, leg de last naast je neer, pak jezelf bijeen en vervolg je pad....je wordt zeker wel begeleid van bovenaf, maar je merkt het niet op omdat je teveel in je hoofd bezig bent.
Er is een zoon die zijn vader momenteel nodig heeft...ga wat leuks met hem doen...het zal jezelf ook goed doen!!
Liefs

Nou diie vertwijfeling klopt wel !! Is een tijd rustig geweest binnenin maar steekt nu toch weer de kop op..
Wat mn zoon betreft ...merk,voel ik wel dat hij steeds meer op zn gemak is bij mij..lijkt of hij een beetje zoekende is..

Dankje

Gr Chris

Chris

Citaat van: marianne op januari 08, 2012, 17:11:36 PM
Citaat van: Chris op januari 08, 2012, 13:05:13 PM
Voor deze zondag

weg-tuin-lelie=kruis

kruis dragen vanuit het verleden...? Lijkt me niet dus ga ik maar voor de steun van boven

Gr Chris

hihi chris, een keuze mogelijkheid......
het kruis geeft een overdenkingsproces aan, je weegt een aantal mogelijkheden af, je bedenkt een alternatief....
je bent plichtsgetrouw, maar ben je dat ook aan jezelf????

Goh dat is een goede vraag...Het overdenken klopt wel ...ben een denker... ::)
Echter na ieder alternatief kondigt zich weer een nieuwe vraag aan...

Dankjewel

Gr Chris

Chris

Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 00:35:43 AM
Toch even kaartjes.. Wat staat me te wachten:


Grappig, ooievaar en hond schoten eruit,toen de brief.


Ruiter. Lelie op pk. Berg


Alvast bedankt

Xxx
Een wens om door je problemen heen te komen.Je zoekt de kracht,maar het blijft wikken en wegen,twijfelen.Toch lijkt er steun te komenJe zult vertrouwen moeten houden

Gr Chris

klaproos1945

nou klaproosje dan had je in die droom al een waarschuwing mogen krijgen
ook dromen dat je een alarm hoort, betekend ook dat je ergens bang voor bent...
schrik dat er iets niet in orde is....het blijft je ook vandaag nog bij [tuin-kist-boom]

@och marianne die droom heeft me zeker een boodschap gegeven
het heeft me voorberijd op deze twee gesprekken gister is het rustig geweest
en mijn herstel van de griep is compleet vandaag kan ik weer normaal funcioneren

vosjes~schip~ster= sleutel

klaproosje


Chris

Voor deze regenachtige maandag..

hart heer maan=vogels

De heer op mn eigen pk,dus ik heb er een kaartje bijgetrokken en dat werd de roede...

Toch innerlijk worstelen als ik verder tel komt een aantal keren de tuin terug,toch tijd voor rust en ontspanning

Pff GR Chris

dameblanche

Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 19:20:54 PM
Het is al lang geleden dat ik de kaartjes raadpleegde...maar hier komen die van mij van vandaag:

1.ruiter  8.kist  7.slang

Ik denk dat er een verandering onderweg is dat nieuwe deuren voor me opent?

Alvast bedankt voor het meekijken.
Liefs

hallo LA,
welkom, je bent beslist geen nieuwkomer lover angel, je brengt een andere energie mee...
en die is niet mis ;)
je weet waar je over praat, een goed invoelingsvermogen,  een ondernemende dame die steeds bezig is haar horizon te verbreden.....
je opent ook hier weer deuren :-*

dameblanche

voor mij voor vandaag; kind-hond-toren :o

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 00:35:43 AM
Toch even kaartjes.. Wat staat me te wachten:


Grappig, ooievaar en hond schoten eruit,toen de brief.


Ruiter. Lelie op pk. Berg


Alvast bedankt

Xxx

bericht van een doktersbezoek waar je tegenop kijkt.....
hierbij spreek je je flexibiliteit aan....

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 06:03:03 AM
goedemorgen alemaal


vandaag

32 maan- 33 sleutel-10 zeisen=3 schip

gevoelens die deuren openen zodat ik na onzekerheid weer vooruit kan

door oplossingsgerichte inzichten te verkrijgen, en hierbij vraag je iemand om raad dat is ook belangrijk dat je dat gaat doen , want je blijft in een kringetje ronddraaien, ga je je onzekerheden los kunnen laten

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 09, 2012, 08:58:33 AM
nou klaproosje dan had je in die droom al een waarschuwing mogen krijgen
ook dromen dat je een alarm hoort, betekend ook dat je ergens bang voor bent...
schrik dat er iets niet in orde is....het blijft je ook vandaag nog bij [tuin-kist-boom]

@och marianne die droom heeft me zeker een boodschap gegeven
het heeft me voorberijd op deze twee gesprekken gister is het rustig geweest
en mijn herstel van de griep is compleet vandaag kan ik weer normaal funcioneren

vosjes~schip~ster= sleutel

klaproosje

hierbij waarschuwen de vosjes je nog voor niet te hard weer van stapel te lopen, die rust had je nodig, maar dat neemt niet weg dat je nu weer de hele wereld kunt gaan verbeteren, maar ach ondertussen weten wij wle beter niet klaptroosje...de tijd dat we de wereld wilden verbeteren ligt mijlenver achter ons....

PinkJupiter

Goedemorgen,

2. Klaveren (een springkaart tijdens schudden) - 13. Kind - 5. Boom
Samen geven ze 20. De tuin

Werken aan mijn geluk, mijn geluk laten groeien, door mij onbevangen als een kind op te stellen en proberen geen zorgen te maken.  De tuin geeft aan dat ik toch op tijd moet ontspannen en het rustig aan moet doen ?

(Vandaag is mijn zaak gesloten, ben volle bak bezig in mijn huisje, verse lakens, boven stofzuigen, opruimen, wat dingen naar de zolder, en deze namiddag stort ik mij op mijn administratie, maar ga mijn zoontje halen aan de klas om half vier, om nog met hem leuke dingen te kunnen doen op zijn eerste schooldag na de kerstvakantie).