Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

Chris

Citaat van: marianne op januari 29, 2012, 08:34:27 AM
hej leef luukes, de kogel is door de kirrik.....hoes is verkoch..... :P :P :P

;)

dameblanche

#1096
aan kabouter,

het gaat er wel goed voor je uitzien hoor carla, ook al denk je nu van niet...
de heer ligt onder je, een fijne, een harmonieuze relatie, ook waren jullie goede vrienden,  maar er is iets gebeurd, waabij jullie een pauze hebben ingelast, teneinde de relatie een nieuwe boostte kunnen gaan geven, omdat niks meer liep op een gegeven moment, jullie waren op ene dood punt gekomen, jullie zijn dus allebei voorzichtig geworden....
heb je hulp hierbij ingeroepen....
iemand die je op profesioneel manier, kan bij staan? of op spirituele manier?

of eventueel een relatie -therapeut die je kunt inroepen?

er gaat weer energie in de relatie gepompt worden, doelgericht eraan werken gaat vruchten afwerpen carla!!
advies kaart is ook de ruiter; communiceer, pot niet op, en dat doen jullie allebei.....jullie beide komen zo niet verder...dus je kunt hulp inroepen...hoef je je niet voor te schamen meisje.....
men kan dan op een bepaalde manier laten zien waar het is misgelopen, en waarom, hoe jullie beide op elkaar reageerden en wat daar aan te kunnen doen om het soepeler te kunnen laten verlopen...de basis is goed en stevig genoeg om er mee verder te gaan... :-*

rianna

Citaat van: marianne op januari 29, 2012, 09:05:46 AM
Citaat van: rianna op januari 29, 2012, 08:54:48 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik  31 = de zon
5 = de boom
16 = de ster
samen
16 = de ster
mijn wensen omtrent  mijn gezondheid vallen positief uit
gene idee vandaag
liefs Rianna

rianne, rianne....ik moet je weer even op het matje roepen....
nee grapje....
maar je gaat maar door en gaat maar door....
je wilskracht, maar ook je hoofd in het zand steken...je weet dat al je te veel hooi op je vork neemt je dan sterretjes ziet, dan wordt het even zwart voor de ogen, je gaat dan wel even zitten, maar nog geen 5 minuten erna, spring je weer op.....
je zult meer moeten luisteren naar je eigen lichaam.... :-X :-\
hoi Marianne
nou echt zo actief als ik ooit was ben ik niet meer hoor
vooral vele in me hoofd bezig
dat duizelig zijn klopt wel   maar of dat komt dat ik te druk bezig ben dat weet ik niet precies
zal er eens op letten
dank je wel
Liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op januari 29, 2012, 09:11:38 AM
heej assie
ook ieder huisje heeft zijn kruisje hoor...overal wordt er wel onder het tapijt in geschuift, weet de buitenwereld niet presies wat er zich binnen afspeelt...
maar zo erg is het allemaal niet, je bent wel iemand ide de vuile was beslist niet buiten zel gaan hangen, heeft ook geen zin, het vriest buiten toch....
een kruis gaan trekken over bepaalde dingen die maar niet uitgesproken worden, dat wil je zeker doen, niks is zo twijfelachtig als steeds maar tussen de regels door moeten lezen.... :-*
ja zeker weten, nee als je dat zou weten hihi, nee hang de vuile was beslist niet buiten, ja klopt wil er ook een kruis over zetten, ja ben daar vrij goed in tussen de regels door lezen, dat maakt het niet makkelijk, Dank voor duiding, assie xx

Kabouter

Citaat van: marianne op januari 29, 2012, 09:28:50 AM
aan kabouter,

het gaat er wel goed voor je uitzien hoor carla, ook al denk je nu van niet...
de heer ligt onder je, een fijne, een harmonieuze relatie, ook waren jullie goede vrienden,  maar er is iets gebeurd, waabij jullie een pauze hebben ingelast, teneinde de relatie een nieuwe boostte kunnen gaan geven, omdat niks meer liep op een gegeven moment, jullie waren op ene dood punt gekomen, jullie zijn dus allebei voorzichtig geworden....
heb je hulp hierbij ingeroepen....
iemand die je op profesioneel manier, kan bij staan? of op spirituele manier?

of eventueel een relatie -therapeut die je kunt inroepen?

er gaat weer energie in de relatie gepompt worden, doelgericht eraan werken gaat vruchten afwerpen carla!!
advies kaart is ook de ruiter; communiceer, pot niet op, en dat doen jullie allebei.....jullie beide komen zo niet verder...dus je kunt hulp inroepen...hoef je je niet voor te schamen meisje.....
men kan dan op een bepaalde manier laten zien waar het is misgelopen, en waarom, hoe jullie beide op elkaar reageerden en wat daar aan te kunnen doen om het soepeler te kunnen laten verlopen...de basis is goed en stevig genoeg om er mee verder te gaan... :-*
Hoi lieve Marianne,
We hebben inderdaad begin dit jaar een soort nieuwe start gemaakt. Ik liet me leiden door m'n angsten en verloor controle..... Dus een einde aan de relatie gemaakt, maar had er al snel spijt van........
en de hulp die ik heb gevraagd was spiritueel. En af en toe nog  :)
Het communiceren gaa t met hele kleine stapjes, heel moeizaam, maar heb absoluut de hoop dat we eruit komen en ben niet van dit keer op te geven  :)
Dankjewel voor de legging!
Liefs,
Carla

Kabouter

Hallo allen,

Mijn dagkaartjes voor vandaag zijn: beer-ster-hart
Ik moet niet jaloers zijn?

Fijne dag!

assie63

goedemorgen allemaal vandaag

23 muizen-20 tuin-3 schip= 10 zeisen

ik pieker ergens over dat stagneert mijn koers en het maakt mij onzeker

dameblanche

Citaat van: Kabouter op januari 30, 2012, 06:59:47 AM
Hallo allen,

Mijn dagkaartjes voor vandaag zijn: beer-ster-hart
Ik moet niet jaloers zijn?

Fijne dag!

ja carla, een streep ergens onder zetten is ook een streep ergens onder zetten ofwel doorheen, niet meer terg komen dan op het een en ander....
je partner waarschuwd je daar ook steeds voor, en daar heb je wel steeds de neigning naar......
hup, jullie zijn met een schone lei begonnen, wees er ook positief over...blijf ook denken, we komen e samen wel uit.....
als jullie hier samen ook goed uit zullen komen hebben jullie een steviger fundament weten te bouwen....

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 30, 2012, 07:03:11 AM
goedemorgen allemaal vandaag

23 muizen-20 tuin-3 schip= 10 zeisen

ik pieker ergens over dat stagneert mijn koers en het maakt mij onzeker

je zult ergens mee moeten gaan kappen assie.....de zeis geeft dat ook aan.....
ik trek hier een tarot kaartje bij; de schildknaap van kelken op de kop....je neigt te veel naar besluiteloosheid

Chris

Citaat van: marianne op januari 29, 2012, 09:02:22 AM
Citaat van: Chris op januari 29, 2012, 08:29:47 AM
voor de zondg....

1) Ring - Brief - Heer - Lijkkist

2) Ster - Toren - Kruis - Anker
3) Anker - Toren - Anker - Ooievaar
4) Hond - Hond - Ster - Ster
5) Kruis - Vissen - Maantje - Lelie

gr chris

goeie morgen chris.....
een controct brengt definitief geen verandering, hier komt je werk om de hoek kijken, je zit daar op een plek waar je niet vooruit kunt, je zit er niet graag, maar allez, je zult wel moeten....
op een gegeven moment moet je zaken die je toch niet kunt veranderen naast je neer leggen en accepteren gaan....
dus definitief afrekenen op een eventuele promotie waaraan iets meer geld aan hing, en roeien met de roemen die je hebt....
probeer het in ieder geval leuk voor je zelf te blijven maken....zodat het allemaal niet onnodig energie blijft vreten

Een dagje later ,maar allee,Geen contracten of wat dan ook .Afgelopen vrijdag wel een gesprek gehad en daarin is mij duidelijk geworden dat dit bedrijf of management liever gezegd geen andere koers wil varen..m.i. uit eigen belang.Dus voor mij duidelijk genoeg om hier ook geen energie in te steken.Gewoon mn werk doen,maar daar blijft het ook bij,

Dankje Marianne

Gr Chris

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
30 = de lely
8 = de kist
samen 12 = de vogels
ik onderga een metamorfose door steun van  boven komen er veranderingen 
verdriet van korte duur
liefs rianna

sweetmami

Goeiemorgen allemaal, leuk he die sneeuw!  ;D

kaartjes voor vandaag;

de slang, de ooievaar op pk, het kind

liefs

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 30, 2012, 09:27:48 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
30 = de lely
8 = de kist
samen 12 = de vogels
ik onderga een metamorfose door steun van  boven komen er veranderingen 
verdriet van korte duur
liefs rianna

je buurman...zie ik hier duidelijk staan rianne, een agressieve heer zorgt weer voor storm in een glas water....

dameblanche

aan chris,
maakt niks uit, zolang je maar zelf niet over de houdbaarheids-datum zit :-\ ;)

rianna

Citaat van: marianne op januari 30, 2012, 09:49:33 AM
Citaat van: rianna op januari 30, 2012, 09:27:48 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
30 = de lely
8 = de kist
samen 12 = de vogels
ik onderga een metamorfose door steun van  boven komen er veranderingen 
verdriet van korte duur
liefs rianna

je buurman...zie ik hier duidelijk staan rianne, een agressieve heer zorgt weer voor storm in een glas water....

och jee mijn buurman?
er heerst een stilte na dat hij gewaarschuwd is door de woningbouw  dus ik hoop dat dat zo blijf
dank je wel
leifs Rianna