Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

assie63

Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 08:56:06 AM
Citaat van: assie63 op januari 27, 2012, 08:47:23 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaarjtes

24 hart-1 ruiter-2 klaverblad=27 brief

nou die is simpel, ik krijg een liefdesbrief per post  ;D

Zou je willen...
Toch lijt er verandering te komen in  of op relationeelvlak met of tav een heer.Alleen jij blokkeert hierin voelt je niet echt op je gemak...

Gr Chris
ja zou ik zeker willen  ;D ok geen idee om welke heer het gaat,  zeker geen leuke heer dan  ;D als ik mij niet op het gemak voel, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op januari 27, 2012, 09:06:56 AM
Citaat van: assie63 op januari 27, 2012, 08:47:23 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaarjtes

24 hart-1 ruiter-2 klaverblad=27 brief

nou die is simpel, ik krijg een liefdesbrief per post  ;D
je gaat toch niet de heel dag nu voor de deur liggen hè assie.....hahahaaa, nou wie weet  ;D

door meer dingen te tollereren en te accepteren kom je beter op gang....door acceptatie van dingen die je toch niet kunt veranderen ben je al half op weg....
ja klopt, je kan je wel druk maken, maar kan het inderdaad niet veranderen, en als je het los laat, komt er vaak iemand die je helpt of steunt, Dank voor duiding, assie xx

Chris

Citaat van: marianne op januari 27, 2012, 09:04:39 AM
mien kaertjes zeen; de vos- de zon en ,t book.... :-*

Zönke kumpt noch neet gans door de wolke haer...Iets waat veur dich als ein gesjink leek te komme,geit toch neet zo soepel es verwach.Vaöl bezig zeen in t köpke euver dien huuske,gesjprekke mit de makeleer liek oeteindelek toch onverwachts good oet te pakke..

Gr Mattie Chris

Chris

Citaat van: marianne op januari 27, 2012, 09:01:08 AM
Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 08:37:53 AM
Voor deze vrijdag

Mijn Legging van 27-1-2012 / 8:39:39
36) Kruis - 15) Beer - 25) Ring - 4) Huis

Verder gelegd ;

Titels van de kaarten:
15) Beer - 4) Huis - 29) Vrouw - 12) Vogels
19) Toren - 33) Sleutel - 15) Beer - 21) Berg
16) Ster - 2) Klaverblad - 26) Boek - 8) Lijkkist
18) Hond - 28) Heer - 34) Vissen - 8) Lijkkist
MagicCard= 8) Lijkkist

nou chris, dat woar neet de aafsjproak hè jông.....
de zaus 't in 't plat neer goan zette....
mèr hie gaef ich dich waal ein oetlèk in 't plat...
de geis ein kruus trekke euver dien zorg, 't is genoog gewas veur dich allemaol, eine nuuje lente ein nuut begin....
mit dien ex hôbse se noe goot contak, m1er doa hôbs se aug veul veur mott kalle, veul water bie de wien moote doon, de moos heur aug flink noa de mond kalle, angsje krisse zeik...
die sjei-ing is sjwoar gewaes, eine flinke berg, m1er de bès dao baeter oet gekomme, bepaalde dinger zeen opgelos gewore..woobie se weer kins wirrike aan dichzelf, mee dinger veur dichzelf geis doon.....
raeken aaf mit die geveulens van machteloosheid.....t.o.v. dichzelf

Ich bedoelde de duiding in t plat ... ;)
Nou mit mien ex höb ich al lang nieks meer,klopt wal det ich vaöl water biej de wien höb motte doon mer det waas in t belang van de kienjer,toch eerlek gezag haet het dao aeve good good aan mitgewerkt oeteindelek.
Sjeiing waas allein zjwaor omdet ich mien kienjer minder zoog en dao nieks aan had te wille.

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op januari 27, 2012, 09:15:21 AM
goedemorgen  allemaal
vandaag trok ik
28 = de heer
15 = de beeer
17 = de ooievaar
samen 24 het hart
er komen vernaderingen die me gelukkig maken als moeder over een heer
ik denk dat ik blij ben dat ik eindelijk wat hoor van mijn zoon
die is weer  terug naar huis aan het vleigen
leifs Rianna

Langzaam maar zeker lijkt het piekeren af te nemen.Je voert veranderingen door die je innerlijk rust gaan geven.Inzichten worden je aangereikt wardoor je een pos groei doormaakt.

Gr Chris

klaproos1945

goede morgen

doel muizen
taak zon
kans hond

klaproosje

Chris

#1041
Citaat van: klaproos1945 op januari 27, 2012, 10:56:15 AM
goede morgen

doel muizen
taak zon
kans hond

klaproosje

Je energielevel wordt aange"vreten"...Waar is je zelfvertrouwen,het is een op en af en heen en weer gevaren en geklim bij jou  Je zult besluiten moeten nemen om hier verandering in te brengen.Gun jezelf eens wat vrijheid...verruim je blik !

Gr  Chris

assie63

Citaat van: Kabouter op januari 27, 2012, 06:57:40 AM
Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn: schip-huis-maan
Innerlijk ga ik een andere koers kiezen, maar heb nog twijfel?

Allemaal vast fijn weekend!

je wilt op emotioneel en gevoelsvlak een andere koers varen, dat gaat niet zonder slag of stoot, het geeft wat lichamelijke ongemakken, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 08:37:53 AM
Voor deze vrijdag

Mijn Legging van 27-1-2012 / 8:39:39
36) Kruis - 15) Beer - 25) Ring - 4) Huis

Verder gelegd ;

Titels van de kaarten:
15) Beer - 4) Huis - 29) Vrouw - 12) Vogels
19) Toren - 33) Sleutel - 15) Beer - 21) Berg
16) Ster - 2) Klaverblad - 26) Boek - 8) Lijkkist
18) Hond - 28) Heer - 34) Vissen - 8) Lijkkist
MagicCard= 8) Lijkkist
wat innerlijke onvrede, gesprekken met een vrouw die wat zorgen oplossen, je krijgt inzicht in zaken en kan ze afsluiten, het geeft je meer vertrouwen, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op januari 27, 2012, 09:15:21 AM
goedemorgen  allemaal
vandaag trok ik
28 = de heer
15 = de beeer
17 = de ooievaar
samen 24 het hart
er komen vernaderingen die me gelukkig maken als moeder over een heer
ik denk dat ik blij ben dat ik eindelijk wat hoor van mijn zoon
die is weer  terug naar huis aan het vleigen
leifs Rianna
ja er staat ook een bericht van een kind in, je zorgen maken als moeder over een kind, en dat slaat dan weer op je emoties, meer vertrouwen op je eigen inzichten zorgt voor minder wantrouwen, assie xx

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 09:58:36 AM
Citaat van: marianne op januari 27, 2012, 09:04:39 AM
mien kaertjes zeen; de vos- de zon en ,t book.... :-*

Zönke kumpt noch neet gans door de wolke haer...Iets waat veur dich als ein gesjink leek te komme,geit toch neet zo soepel es verwach.Vaöl bezig zeen in t köpke euver dien huuske,gesjprekke mit de makeleer liek oeteindelek toch onverwachts good oet te pakke..

Gr Mattie Chris

haha danke mattie, vèmiddig zeen ich de makelaer nog, kieke wat die te vertèlle haed...op ein gegaeve moment zeen ich 't aug neet mee zitte, de zeen luuj gewaes, alles oet de kas gehaold, mèr die wille nog mee bedènktied, en ès se dan eindelik de kaoup wille goan doorhakke moot ut hoes aug metein laeg zeen, dae vleger geit neet op, ze wille vanalles veur ein dubbeltje op de eesjte rang zitte, lever nog veur 2 cent ;) :-*

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 27, 2012, 10:56:15 AM
goede morgen

doel muizen
taak zon
kans hond

klaproosje

er knaagt iets behoorlijk aan je blijf trouw aan jezelf, verloochen je zelf niet en schuif jezelf niet onder....dat deed je in het verleden wel altijd, maar ondertussen weet je dat je daar geen stap verder mee komt en er allen jezelf mee hebt.

Chris

Citaat van: marianne op januari 27, 2012, 12:09:01 PM
Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 09:58:36 AM
Citaat van: marianne op januari 27, 2012, 09:04:39 AM
mien kaertjes zeen; de vos- de zon en ,t book.... :-*

Zönke kumpt noch neet gans door de wolke haer...Iets waat veur dich als ein gesjink leek te komme,geit toch neet zo soepel es verwach.Vaöl bezig zeen in t köpke euver dien huuske,gesjprekke mit de makeleer liek oeteindelek toch onverwachts good oet te pakke..

Gr Mattie Chris

haha danke mattie, vèmiddig zeen ich de makelaer nog, kieke wat die te vertèlle haed...op ein gegaeve moment zeen ich 't aug neet mee zitte, de zeen luuj gewaes, alles oet de kas gehaold, mèr die wille nog mee bedènktied, en ès se dan eindelik de kaoup wille goan doorhakke moot ut hoes aug metein laeg zeen, dae vleger geit neet op, ze wille vanalles veur ein dubbeltje op de eesjte rang zitte, lever nog veur 2 cent ;) :-*

Missjien ins de rolle omdreie....En geweun zellef eisen neerligke ....Veur dae pries en op dae datum kint g'r d'r in ....en g'r kriegt bedinktied toet....anges geit t feest neet door....Laot neet mit dich sjpele !!! Suc6

Chris

Chris

Citaat van: assie63 op januari 27, 2012, 11:19:30 AM
Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 08:37:53 AM
Voor deze vrijdag

Mijn Legging van 27-1-2012 / 8:39:39
36) Kruis - 15) Beer - 25) Ring - 4) Huis

Verder gelegd ;

Titels van de kaarten:
15) Beer - 4) Huis - 29) Vrouw - 12) Vogels
19) Toren - 33) Sleutel - 15) Beer - 21) Berg
16) Ster - 2) Klaverblad - 26) Boek - 8) Lijkkist
18) Hond - 28) Heer - 34) Vissen - 8) Lijkkist
MagicCard= 8) Lijkkist
wat innerlijke onvrede, gesprekken met een vrouw die wat zorgen oplossen, je krijgt inzicht in zaken en kan ze afsluiten, het geeft je meer vertrouwen, assie xx

Heb je een naam? ;D :D ;)

We'll see assie

Dankje

assie63

Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 12:18:11 PM
Citaat van: assie63 op januari 27, 2012, 11:19:30 AM
Citaat van: Chris op januari 27, 2012, 08:37:53 AM
Voor deze vrijdag

Mijn Legging van 27-1-2012 / 8:39:39
36) Kruis - 15) Beer - 25) Ring - 4) Huis

Verder gelegd ;

Titels van de kaarten:
15) Beer - 4) Huis - 29) Vrouw - 12) Vogels
19) Toren - 33) Sleutel - 15) Beer - 21) Berg
16) Ster - 2) Klaverblad - 26) Boek - 8) Lijkkist
18) Hond - 28) Heer - 34) Vissen - 8) Lijkkist
MagicCard= 8) Lijkkist
wat innerlijke onvrede, gesprekken met een vrouw die wat zorgen oplossen, je krijgt inzicht in zaken en kan ze afsluiten, het geeft je meer vertrouwen, assie xx

Heb je een naam? ;D :D ;)

We'll see assie

Dankje

ik ben tita tovenaar niet  ;D :-*