Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 2

Gestart door kreeft, mei 01, 2012, 09:25:32 AM

kreeft

goeiemorgen,

liefde, weduwe, bezoek = verplaatsing
ongeluk, liefde, echtgenoot
dood, vijand
geschenk
mc/weduwnaar

deze gaan wss over mijn ouders  :-\
mijn moeder die zal opduiken ,

:-*

Sweetie

Hallo Kreeftje
Ik kom een dag achter  ;D

Emotie zijn uitgenodigd ( gisteren )
wat je niet verwachte van iemand die je lief hebt ..
het leek een einde maar is niet zo ?

Suus

kreeft

even naar boven wippen, lang geleden,

dagkaartje online getrokken voor vandaag

De dood 


Een einde, afscheid. Een afsterven. Nieuw begin.

Veel mensen zien deze kaart als een voorspelling over een overlijden in de directe omgeving. Dat is niet direct de eerste betekenis van deze kaart.

Oude deuren moeten dicht voordat nieuwe deuren open kunnen. Dat is de essentiele betekenis die deze kaart je wil geven

grtj  :)

Sweetie

Hoi Kreeftje

Ik denk dat er een nieuw begin klaar ligt nadat je het oude zal begraven komt er een nieuw tijdperk aan !!

Ik denk eigenlijk niet , ik ben het zeker  :-*
Suus

kreeft

dank suusje,  :-*
was lang geleden die zigeunerkaarten, dus ik dacht, ff online kaartje trekken  ;)
grtj  :)

Sweetie

ik heb de mijne vanmiddag in mijn handen gehad, misschien de komende dagen ook eens leggen .

Suus

kreeft

terug even online getrokken,

Het evenwicht 


Deze kaart staat voor stabiliteit. Zowel geestelijk als lichamelijk. Spiritueel evenwicht en inzicht. Je ziet de dingen helder.

Als je deze kaart trekt wijst dat erop dat je in balans bent of dat je in de nabije toekomst die balans in je leven zult vinden. Geniet van de stabiele periode van rust waarin je zit.

Rust en stabiliteit zijn de zaken die we zoeken in het leven, maar die we maar slecht op weinig momenten werkelijk ervaren.

:)

kreeft

nog eens een online kaartje getrokken

Hoop 


Verwachtingen. Verplaatsingen. Deze kaart staat ook voor de kust, de zee, havens, meren...

Hoop is een van de krachtigste energieen in het leven. Hoop zorgt ervoor dat we verder kunnen als we denken dat het echt niet meer gaat. Hoop is de kracht die ons verder brengt.

Maar kijk uit. Lang niet alle hoop is terecht. Hoop kan ook verlammen omdat we op de verkeerde droom hopen. Vraag jezelf daarom af of je verwachtingen eigenlink wel terecht zijn.

:)

Sweetie

Kreeftje

Dat zegt zo inmens veel !!!!

Meer zal ik er niet aan toevoegen
Suus :-*

kreeft

hoi suusje,
ja, met één kaartje blijft het overzichtelijk,
en heb je soms een duidelijke boodschap 
mijn kaartenboek ligt in de buurt, maar die zigeuners zijn soms moeilijk te duiden  :-\
grtj,  :)

kreeft

Hoop 


Verwachtingen. Verplaatsingen. Deze kaart staat ook voor de kust, de zee, havens, meren...

Hoop is een van de krachtigste energieen in het leven. Hoop zorgt ervoor dat we verder kunnen als we denken dat het echt niet meer gaat. Hoop is de kracht die ons verder brengt.

Maar kijk uit. Lang niet alle hoop is terecht. Hoop kan ook verlammen omdat we op de verkeerde droom hopen. Vraag jezelf daarom af of je verwachtingen eigenlink wel terecht zijn.

:D

Sweetie

Hoi Kreeftje
Hoop dat alles goed loopt,
Hoop dat alles goed komt
Heb hoop en moed !!

Suus

Eveningstar

Hallo Kreeft!

Hoop is mooi, maar niets concreets. het is iets, dat steeds voor je is, maar niet bij je.

Liefs,
Eveningstar

kreeft

Het geluk 


Deze kaart staat voor voorspoed, geluk, mazzel. Positieve omwenteling.

Deze kaart wijst je erop dat je de komende tijd meer dan in het recente verleden geluk kunt verwachten. Het kan betekenen dat aan een lange periode van misere eindelijk een eind komt.

De kaart kan er ook op wijzen dat je iets of iemand tegenkomt op je pad waardoor je leven een positieve verrassende wending zal nemen.

:)

kreeft

De mededeling 


Gesprekken, mondelinge berichten, omwenteling. Deze kaart staat voor een nieuwe kijk op het leven.

Niet iedere mededeling is een plezierige mededeling, maar de strekking van deze kaart is overwegend positief. Kansen en mogelijkheden liggen in het verschiet.

Deze kaart wijst er ook op dat er een einde komt aan oude vastgeroeste patronen waarin je zit. Dat opent de weg naar nieuwe mogelijkheden.

:D