Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Sweetie

Welkom Justme  ;)

Liefs
Suzy

Eveningstar

Aha opnieuw een heleboel nieuwe "gezichten"...

Fijn. Allemaal welkom op CW! Voel je hier thuis!

Liefs,
Eveningstar

Shiver

Hallo :)

Ook ik zal me even voorstellen:

Shiver, getrouwd en moeder van 4 kinderen (twee zijn stiefkinderen) we hebben vissen en een hond. Naast dit werk ik praktisch fulltime als gastouder voor in totaal verspreidt door de week 12 kinderen met beperkingen/stoornissen. Waarom deze doelgroep? tja onze eigen kinderen zijn hiermee bekend en dus is de ervaring en kennis ruim in huis. Ik kon deze mensen helpen door ze op te vangen en te begeleiden wat ik dan ook met alle liefde en plezier doe. Ik ben tevens hsp-coach voor kinderen. Momenteel volg ik een aantal cursussen in de avonduren (magnetiseren, spirituele ontwikkeling, lenormand kaarten, autismehond cursus) en een hbo opleiding kindercoach. Eens per week ga ik lekker op pad met een vriendin om van muziek te genieten en probeert de docent ons gitaar te leren, zingen doen we ook graag.

Als er nog vragen zijn ofzo dan hoor ik het natuurlijk graag ;)

warme groet, shiver

Carla

Welkom Shiver, en welkom anderen die ik nog niet welkom had geheten  :)

Sweetie

Een goeie morgen , middag of  avond Shiver

Wat ben je een bezige bij !
Welkom in ons warm nestje !

Liefs ,
Suzy

Eveningstar

Welkom, Shiver!

Gitaar spelen... dat is oefenen oefenen en nog eens oefenen  ;) .
Ik ben geschrokken van de eindeloze combinaties van akkoorden. Ik was me vroeger van de mogelijkheden niet bewust.
Gitaar een veelzijdig instrument!

Maar hier... is het, astrologie, kaarten leggen en duiden geblazen! Veel plezier!

Liefs,
Eveningstar

Shiver

thanks allemaal! voelt nu al als een warm onthaal!! dank jullie wel!

Bezig inderdaad maar het is ook zo ontzettend leuk om mensen/kinderen te kunnen en mogen helpen in hun zoektocht in die boze drukke wereld met hun beperkingen of hsp leven. Het is een super uitdaging en voel mezelf gelukkig en vereerd hiermee dus doe het graag.

Er zijn inderdaad heel wat akkoorden, barrés en tokkelen/slagen maar het is ook erg leuk,ontspannend en actief maar vooral een uitdaging ;) daar hou ik van hihi... en zelf zingen en spelen is nog altijd leuker voor mezelf dan meezingen met een cdg file (karaoke)

Ik ben zojuist beginnen met lenormandkaarten leggen en krijg les van een super goede vriendin van me. Ik zou hier graag meer in willen oefenen.. :) en zo nog wel meerdere vaardigheden.

lieve groet

dameblanche

welkom shiver,

kaartleggen is kennis maken met je onderbewustzijn.
hier is een actieve groep lenormand-kaartlegsters die hier dagelijks mee bezig zijn.

oefening baart kunst!

Vlinder

Welkom alle nieuwkomers,
Veel plezier op het forum
Groeten Vlinder

Shiver

dank je Marianne. Ik ben flink aan het oefenen ja.. echter zijn het veel mensen die ik al ken en dat maakt het best lastig omdat de kennis al vrij groot is. Zou mooi zijn als dit met meer onbekenden kon met terugkoppeling. Dat zou de kennis vergroten maar ook het zelfvertrouwen lijkt me.


tejo

Ook ik stel me maar even netjes voor.
Chris is mijn echte naam, maar die was al bezet, dus vandaar de bijnaam Tejo.
Van beroep ben ik boer en bakker en ik woon in de veluwe streek.
Jaren geleden begonnen met Tarot, toen een poos gestopt en nu weer opgepakt.
Erg handig dit forum, want ik ben een hoop kwijt. Ik maak er dus gretig gebruik van, en daarvoor mijn dank.

Shiver


Vlinder


Sweetie

Hallo Tejo

Van harte welkom

Liefs
Suzy

Mazzelles

Welkom Tejo/Chris,

Ik heb nauwelijks ervaring, dus ik hoop óók van jou te leren :-)

Groetels
Marcel