Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

mikkela

Hallo!

Bedankt voor het komplimentje al kan ik er niets aan doen dat zijn de gaves die ik meekreeg.
En wat het helderschrijven betreft is ook heel leuk zo kom je karakter en info over betreffende persoon.
Ja weet je als je zo iets  hebt dan  lijkt dat niks speciaals he tot iemand er een reaktie op geeft en besef dat ik heel dankbaar mag zijn over mijn gaven.Is hetzelfde als heldervoelend maar bij deze word je geleid in je schrijven en weet wat je moet schrijven.Dat ondervond ik toen ik weer zo iets neerpende en er stond een woord in dat ik niet begreep en in de woordenboek moest opzoeken.Vandaar wist ik dat het mijn woorden niet konden zijn.
Dikke knuffel en veel liefs Mikjexx

moonflower1975

Hallo ik zal me ook even voorstellen,

ik ben miranda moeder van een heerlijke dochter van 7 en werk voor me zelf op een spiritueel advies lijn.Verder geef ik ook workshops en cursussen (al ligt nu even op een laag pitje vanwege tijd gebrek) wat ik doe is mensen helpen en adviseren in hun persoonlijke ontwikkeling.. "aards en spiritueel" ik leg kaarten vooral lenormand,ik adviseer,coach en begeleid.en geef droom uitleg.

Ik vind het leuk om mensen te helpen en zelf te leren.Dit forum is daar natuurlijk ook een zeer geschikt medium voor;)

En hoop hier mensen te helpen,en zelf ook te leren.


warme groet,

moonflower

Ricca

Van harte welkom, Miranda...Moonflower :D

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

klaproos1945


          welkom moonflower

          we verlaten de oude bekende werelden
          zodat dat we door de poorten kunnen gaan
          om nog grotere delen te ervaren van wie we zijn

          veel liefs van klaproos1945 ;)

Kai Gong

Van harte welkom op het forum Miranda. Wens je hier aangename uurtjes toe.
Liefs van Karin  :)

moonflower1975

bedankt voor dit warme welkom  :)

wens jullie een fijn weekend toe.

warme groet,
moonflower

Julia

Julia groet Moonflower: welkom en plezier!

Lieve groet van Julia  :)

clairee

hey lieve mensen,

Ben claire en erg nieuwsgierig spiritueel hahaa..
Wil me meer orienteren ervoor dus.

liefs

klaproos1945

clairee

welkom bij je spirituele orientatie

veel liefs van klaproos1945

Ricca

Welkom Claire en succes met het gebruiken van je gedachtekracht. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Leeuwin

Héél erg welkom.

Leeuwin

clairee

Dank jullie wel allemaal!

Gaat goed komen, dank je wel he ricca!

Liefs Claire

doppie

Hey allemaal laat ik me ook maar eens voorstellen, volgens mij heb ik dat niet eens gedaan.
Kletste mee op het vorige forum. ooit lang geleden haha, mijn tarotkaarten heb ik al een tijd niet aangeraakt. Zit niet goed in mijn vel (heb nu longonsteking) maar dat komt wel weer goed.
ben Monique, moeder van twee prachtige jongens. EN ik leg alleen tarotkaarten voor mezelf, en ja, ze komen altijd uit. Heb al aardig wat antwoorden gekregen, heel frappant. Durf nog niet goed voor anderen kaarten te leggen omdat ik niet wil dat mensen schrikken van de antwoorden. OF er naar gaan leven.
Word wel weer eens tijd om de kaarten af te stoffen, mis ze....

Ricca

Welkom terug, Doppie. :D
En beterschap gewenst!

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

doppie

Thanks ! Had gister mijn kaarten weer in mijn handen en jemig wat heerlijk! Dat je dat zo kan missen he!
Wil snel weer eens een mooie legging maken.