Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Sweetie

Welkom Eef
veel plezier hier  :)
Liefs
Suzy

Eveningstar

Welkom Eef!

Dit wordt nu leuk ... ze noemen mij ook wel eens Eef... ;) :D . Maar we komen er wel uit ;)

Welkom!

Liefs,
Eveningstar

Eef


angel27


Sweetie

Nog een Angel
Van harte welkom hier

liefs
Suzy

Alain

goede morgen,

hmm...., welkom eef en Angelique.
Ik wens jullie veel plezier op het forum...

Alain XX

luna63

Eindelijk een bericht van mijn kant. Ik heb me enkele weken geleden als nieuw lid aangemeld, maar tot op heden nog niet voorgesteld.
Mijn naam is Corrina, getrouwd en 2 dochters. Woonachtig in de Spaanse Pyreneeen, heerlijk in de natuur.
Voor mij is nu de tijd gekomen om eens te gaan kijken wie ik nou eigenlijk ben.
Dromen en dingen aanvoelen doe ik al mijn hele leven, vanaf mijn 15de heb ik me ervan afgesloten, maar 3 jaar geleden kreeg ik daar heel veel problemen door. Daar wil ik nu verandering in brengen door lid te worden van forums zoals deze en opzoek te gaan naar mezelf. Hoe dat zal gaan........geen idee, ik sta open voor suggesties.

MVG
LUNA63

Vlinder

Ha Luna, Welkom,

groetjes Vlinder

heleen

Hoi Luna.

Eerst lekker veel lezen op het forum, en als er onderwerpen zijn die je interesseren er dieper op in gaan.
Ook lekker meedoen, en niet bang zijn om fouten te maken. Open je hart, en schrijf wat je voelt. Daar leren wij allemaal van.

liefs

Heleen.

Sweetie

Hallo Luna
Welkom

Lieve groetjes
Suzy

Eveningstar

Hallo Luna,

mooie naam, maar ik hou ontzettend veel van de maan vandaar ;) .

Welkom bij ons allen hier en geniet van het samenzijn en het leggen en duiden van de kaarten. Of.... van je dromen ;) :) .

Liefs,
Eveningstar

Carla


luna63


Vlinder-Heleen-Suzy-Carla en Eveningstar

Bedankt voor jullie reacties,

Ik zal inderdaad eerst beginnen met het e.e.a. te lezen en dan zie ik wel weer verder.

MVG
Luna

w-magicks

Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik mij 'even voorstellen'.

Sinds kort heb ik mijn levensdoel hier op aarde gevonden met als gevolg dat ik mij verdiep in de verschillende vormen van Magie en de daarbij behorende symboliek. Na het afronden van een cursus Numerologie viel mijn oog op de Runen. Het oude Futhark om precies te zijn. Terwijl ik het Latijnse alfabet ging omzetten naar de letters van het oude Futhark kreeg ik de impuls om via google het een en ander te gaan uitzoeken. Zo ben ik hier terecht gekomen.

Voor mij is dit de 1e keer dat ik mij op een forum aanmeld om mijn vragen beantwoord te krijgen door andere, voor mij, onbekende mensen.

Dank voor deze mogelijkheid gelijkgestemde mensen te vinden en met deze mensen de Aarde en alles op deze mooie planeet naar een hoger bewustzijn te brengen.

Warme groet

W-magicks

luna63

welkom W-Magicks,

Groeten Luna63