Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Eveningstar

Hallo Liv,

Carla of Ricca zijn de modjes en zij kunnen je hierbij helpen. Je vindt zelf een heleboel bij de help-functie naast de index- en de zoek-functie.
Bij "profiel" en daarna "accountinstellingen" kan je ook een heleboel aanpassen.

By the way... je pagan-site kan niet geopend worden... althans ik kan het niet openen... .

Kruidengeneeskunde... mmm... mijn stokpaardje ;) .

Liefs,
Eveningstar

Liv

#526
Hi Eveningstar,

Dank je! *gaat aan de slag met de accountinstellingen*
De pagansite is nog in de maak! ;) Ik zal 'm online zetten wanneer hij klaar is!

x Liv

Sweetie

hallo Liv
Hartelijk welkom

Liefs Suzy

Liv

Ha Suzy, Dank je!

*^_^ Vroeger noemden vrienden me Suzy Q,(mijn tweede naam is Suzanne) daarna werd het Qt...
Fijne herinneringen, dank je! 

Sweetie


nunu

Hallo Liv,

Welkom!

Groet Nunu

Yoze

Hallo,
Ik ben Yoze en ben sinds ongeveer mijn veertiende bezig met kaartleggen. Soms wat meer en soms wat minder. In het dagelijks leven ben ik scheikundige en werk ik als onderzoeker op de universiteit. Ik ben ook moeder van een dochter (6) en een zoon (4).
De laatste tijd ben ik weer wat meer bezig met tarot. In mijn zoektocht naar verduidelijking kwam ik op dit forum, en ik merkte dat ik graag mee wilde doen met de besprekingen van de kaarten hier.
Groet, yoze

assie63




Welkom Yoze op het gezellige forum, doe lekker mee met de tarotkaartjes, en veel plezier, assie xx

Carla

Hallo Yoze,

Je inbreng wordt op prijs gesteld, welkom!

Eveningstar

Goede morgen Yoze,

vanuit Belgiƫ verwelkom ik je ook graag hier op het forum.

Toen wij vroeger scheikunde kregen op school, keken we steeds uit naar de proeven, die we mochten doen  8)  :P .

Voel je thuis tussen de kaarten (waarschijnlijk geen probleem :) ) en ons.

Liefs,
Eveningstar

kreeft

 :D
welkom aan alle nieuwe  :D
liv, nunu, yoze

@yoze, op welke universiteit werk je?

:-*

Sweetie

Hallo Yose
Welkom
Suzy

Yoze

Bedankt allemaal! Wat een warm welkom :)

Kreeft, ik werk op de Universiteit van Amsterdam.

Groetjes, Yoze

Ricca

Van harte welkom Yoze. :D

Jouw schrijfplezier is ook ons plezier!

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

dameblanche

hartelijk welkom yose, hoe meer mensen hoe meer vreugde! ;)