Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

cjke

Hey iedereen

Ik ben dus Ckje ben 30 jaar en woonachtig in Herent Belgie.
Ben reeds enkele jaren amateuristist bezig met kaartleggen en nummerologie.
Alles heeft een hele tijd in de kast gelegen en nu heb ik ze weer eens opgediept.
Maar spreekt dus voor zich dat ik nog veel te leren heb :) en dacht dat ik hier mijn lichtje eens kon opsteken :)
Als jullie meer willen weten dan roepen jullie maar en dan geef ik nog graag antwoord op mogelijke vragen.

groetjes Cjke aka Cathy

Carla

Hallo Cathy,

Welkom op het forum  :)

tripletsmama1

#302
Hallo Allemaal, lang gewacht om mezelf voor te stellen, denken is ook iets wat ik (te) veel doe misschien, hoewel denken rustgevend en ingevend is voor mij.
Ik ben tripletsmama, roepnaam Sandra.
Ik ben hier ooit terecht gekomen via google om eens een dagkaartje te trekken, en vond dat toen nog heel spannend, had er wel over nagedacht,...Mezelf al wat ingelezen om er niet van in een negatieve spriraal te komen, dus de tekst van een kaart goed op me in te laten werken, maanden later kroop ik in dit forum om de uitegebreide uitleg van een kaart te kunnen lezen. Dit alles begon denk ik 3 jaar geleden?
Nu vandaag de dag is dit forum iets heel belangrijks voor mezelf geworden, het red mijn leven zou ik wel kunnen zeggen. Het helpt mij te ontdekken of te begrijpen dat wat ik leer.
Waarom? Ik ben me heel dit leven bewust geweest //anders te zijn// en begrijp me niet verkeerd, hoewel ik dat hier niet uit hoef te leggen neem ik aan.
Een groot deel van mijn leven vertoef ik tussen het kuddevolk, daarmee doel ik op mensen die nergens in geloven,...en daardoor ging ik me afsluiten van,...en op veel vlakken nogal met mezelf leven op dit gebied van voor teveel mesnen onzin e.d. Ik voel, voel, kijk, zie, ervaar, maar oordeel zelden mits ik het noodzakelijk vind voor mezelf of voor dierbare waar ik een enorme binding mee heb, dit is geen egoisme, ik leef en doe of laat uit liefde.

Hedendag, zijn we jarennnn verder, ik ben nu 42 en leer iedere dag een stukje meer vooral mezelf te zijn, en dan kom ik "thuis" als ik bijvoorbeeld met jullie forum gebruikers mee lees.

De kaarten helpen mij enorm veel om tot mezelf te komen, let wel, catherinaweb is tot nu mijn enige gids die ik gebruik naast mijn eigen intuitie en dat wat me word aangereikt. Ik doe eigenlijk nooit iets wat mij niet aanspreekt en denk dat mijn liefdevolle ik aan het overwinnen is, hoop dat er begrepen word wat ik hiermee bedoel. Ik weet dat ik de pijnlijke eigenschap heb om teveel rekening te houden met de gene waar ik veel om geef, maargoed daarnaast zal ik de mooie eigenschap geduld ook niet voor niets beheersen,..
En dat heb ik nu, zeker de laatste maanden hard nodig om mezelf in stand te houden en niet te verdrinken.

Ik zou nog uren door kunnen schrijven, schijven is ook een van mijn pijnloze medicatie's om verder te komen.

Lieve Groeten Sandra.

De waarheid word in stilte gevonden,....dit zegt veel over mij,.



klaproos1945

goede middag tripletsmama1

het heeft me ontroerd
het heeft me erkenning gegeven
in een overwinning zonder pijn
de geduldige eigenschappen
koesterend bewaren en geven
in een eindeloze medicatie
van het verder komen
groeien en bloeien
in liefde

welkom in het land
waar vele mogelijkheden
de waarheid aan het licht
brengt wetend waar voor men leeft
in het vinden van jezelf

veel liefs van margo  ;)



Carla

Hallo Sandra,

Ik ben niet in staat je zo'n poetisch welkom te geven als Klaproos dat hiervoor heeft gedaan, maar het maakt me blij te lezen welke rol CatharinaWeb en vooral het forum voor je heeft, welkom!

Liefs,
Carla

AprilGirl

Hallo iedereen op C W,

Ik ben AprilGirl (26) uit Amsterdam  ;D
Ik ben hier natuurlijk omdat ik erg geintreseerd ben in de tarot en spiritualiteit.
Sinds kort leer ik de tarot kennen en hoop ooit readings te doen voor familie en bekende.

Bye x

Carla

Hallo AprilGirl,

Welkom!

Carla

Ricca

Welkom Cjke, Sandra en Aprilgirl! :D

En lieve Sandra, iedereen is op de spirituele weg hoor, wel of niet in een gezellige kudde. :)

Citaat van: tripletsmama1 op oktober 02, 2011, 12:21:36 PMIk zou nog uren door kunnen schrijven...

Doe maar. Daar is het forum voor. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

aaltje

Hoi, ik ben Aaltje, heb een brede belangstelling.
Zoek antwoorden op m'n vragen.
Kijk hier eerst even rond.
aaltje

happyme

Hi Aaltje,

Welkom  :) Ik vertrouw er wel op dat jij jouw antwoorden vindt  :D

Groetjes,
Happyme

Carla

Hallo Aaltje,

Welkom!

Liefs,
Carla

zonnetje

hallo allemaal. Na een paar dagen heel veel te lezen op het forum, en mijzelf spontaan in te schrijven.(Wat ik nooit doe omdat ik een hekel heb aan forums)wil ik me ook voorstellen,dat is wel zo beleeft. ik heb me ingeschreven met de naam zonnetje. (wat ik erg vreemd vond van mijzelf omdat ik me meer met maan associeer dan met de zon) Maar mijn stelling is dat mijn onderbewuste ook iets in te brengen moet hebben, en dingen dan wel zo zullen moeten zijn,daarom heb ik de naam maar laten staan. Mijn roepnaam is Marga, ben 45 jaar.

Ik heb ooit in het verleden een beginners cursus Astrologie gedaan. Wat ik heel erg interessant vond,maar tevens ook snel op afknapte. Ik had het gevoel dat ik vast zat aan een plaatje. Dat het plaatje belangrijker werd dan ikzelf. Op een gegeven moment heb ik alles rondom astrologie weg gedaan, en alles rondom deze zaken volkomen afgewezen. Toch bleef mijn interesse wel bestaan, en soms zat ik in de bieb te lezen in astrologie boeken, of over tarot. (heimelijke liefde, die ik voor iedereen verborgen hield)

Zal ook wel te maken hebben met een christelijke opvoeding. Volgens het katholieke geloof zijn occulte zaken verboden. En je bent toch belachelijk als je in deze dingen geloofd.
Daarom vond ik de uitspraak van tripletsmama1 zo mooi

Een groot deel van mijn leven vertoef ik tussen het kuddevolk, daarmee doel ik op mensen die nergens in geloven,. :D

Dit is niet helemaal waar, ik denk dat er in dat kuddevolk heel veel mensen zijn die wel geloven, maar niet durven/mogen/kunnen geloven. Daarom heb ik mezelf voorgesteld, om voor mezelf duidelijk te maken dat ik wel  geloof.
Dank je tripletsmama1 voor deze mooie zin. Het heeft mij een stukje verder gebracht.
Marga


Carla

Hallo Marga,

Welkom op dit forum.
Nieuwsgierigheid: wat is het wat bij jou weerstand oproept in een forum?

Carla

zonnetje

Hallo Carla.

Na lang nadenken waarom ik zoveel weerstand voel tegen forums.
ik voel me in op forum altijd als een kleuter op de universiteit. ???

Marga




Carla

Hallo Marga,

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, om de een of andere reden voel je je 'kleintjes', toch?
Maar... ik denk dat kleuters zich juist helemaal niet zo bewust zijn van hun 'klein-zijn', dat ze van nature wel openstaan voor nieuwe indrukken en ook graag nieuwe dingen willen leren   ;)

Marga, dank je wel voor je eerlijke antwoord en ik hoop van harte dat je je hier ook thuis kunt gaan voelen!

Liefs van Carla