Keltisch kruis

Gestart door Studentingent, oktober 24, 2023, 19:55:21 PM

Studentingent

Hey, kan iemand mij helpen met de interpretatie van mijn kaartlegging (keltisch kruis). Het gaat over mijn relatie.

1. de hoge priesters (omgekeerd)
2. koning van pentakels
3. ridder van pentakels (omgekeerd)
4. de geliefden (omgekeerd)
5. pentakels 6
6. gerechtigheid
7. de ster
8. de keizerin (omgekeerd)
9. staven 10 (omgekeerd)
10. schildknaap van zwaarden

Groetjes  :)

Anja

Beste Studentingent,

Een korte, duidelijke vraag. Je schrijft alleen niet waar het precies om gaat.

Hoe treffend is dan voor mij De Hoge Priesteres op nummer 1!!! Ik durf niet op voorhand te beweren dat dit in jouw geval ook opgaat hoor maar....met deze kaart op nummer 1, verhult de vraagsteller vaak de ware vraag. is mijn ervaring tenminste na enige jaren ervaring te hebben met kaartleggen.
In zo'n geval kijk ik allereerst naar de achtergrondkaarten op 5 en 9; Pentakels 6/Staven 10. Beste Studentingent, wil jij deze relatie eigenlijk nog wel? Ik krijg in ieder geval de indruk dat je prioriteiten momenteel niet daar liggen! Ik heb de indruk dat je toch wel een rijk sociaal leven hebt (Pentakels 6) en/of liefdadigheidswerk doet. Maar je binden aan je huidige relatie? Wil je dat wel? Klopt het dat je het gevoel hebt dat je nu het gevoel hebt dat je niet alles kunt doen wat je zo graag wilt? Maar dat je huidige partner juist wel vertrouwen heeft in jullie (De Keizerin)? en dat jij dat moeilijk vindt?

Speelt geld op de een of andere manier een rol (o.a. Koning van Pentakels)?

Verder zie ik totaal geen waterkaarten in je legging! Ik denk beste  Studentingent,  dat je maar eens heel goed moet gaan nadenken over wat je nu eigenlijk voor je toekomst wilt. Ik vind de eindkaart (Zwaarden Schildknaap) weinig hoopgevend.


ANJA