Kaartlegging stage

Gestart door Studentingent, september 28, 2020, 21:41:39 PM

Studentingent

Hey iedereen. Volgend semester volg ik stage bij een bedrijf voor mijn studies. Nu ben ik na lang zoeken een heel leuke stageplek tegengekomen, waarvoor ik mij morgen ga aanmelden. Ik heb weinig interesse in andere bedrijven en heb bij de meeste het gevoel dat ik mij niet meteen thuis zal voelen... Toch heb ik een beetje schrik om mij voor 1 enkel bedrijf aan te melden en dan toch niet aanvaard of geaccepteerd te worden. Zou iemand mij verder kunnen helpen bij de duiding van mijn legpatroon (De volgende stap) die betrekking heeft met mijn keuze?

1. Uitgangspunt -> Staven zeven
2. Gerust verwaarlozen -> Staven zes
3. Dit is belangrijk -> Staven ridder
4. Volgende ervaring -> De dood

Alvast bedankt!

Damaris

Hoi student in Gent.

Het legpatroon dat weet ik niet. Maar 3 staven en de dood, is strijdlustig. De positiefste kaart vind ik hier staven 6, maar die mogen we verwaarlozen, volgens jouw omschrijving. Ik zou voor meerdere bedrijven kiezen, je weet immers nooit.

Uitgangspunt -> Staven zeven..... gevecht
2. Gerust verwaarlozen -> Staven zes.... Triomf
3. Dit is belangrijk -> Staven ridder..... Vechten, ridder
4. Volgende ervaring -> De dood..... Met deze kaarten is het voor mij een afloop.


Liefs
Damaris


Anja

Staven Ridder geeft mij hier het gevoel van plotseling heel snel in actie komen, plotselinge ingeving(en). 1

Verder heb ik het gevoel dat je nog een telefoontje krijgt wat e. e. a. kan gaan oplossen, mogelijk toch een telefoontje van een ander bedrijf die bij benadering op hun besluit terug komt?

Ook ik zie, net als Damaris, hier een afloop!



Sterkte,

Anja