Legging: wat wil mijn lichaam tegen me zeggen

Gestart door Anja, november 11, 2019, 17:06:23 PM

Anja

Ik werd vanmorgen wakker met een heel raar soort pijn. Ik denk dat mijn galblaas wat van slag is maar ditmaal was die pijn wat vager en anders. Uiteraard ga ik morgenochtend voor de zekerheid naar mijn huisarts. Dat moet je altijd doen vind ik!
Toch kon ik het niet laten om een legging voor mezelf te doen, zie bovengenoemde titel.

*Significator: Zwaarden Koningin

1. Mijn lichamelijke pijn..................................... De Gehangene             
2. Waarom krijg ik die pijn..................................De Geliefden
3. Welk onbewust deel in mij veroorzaakt die pijn: De Dood
4. Welke gevoelsmatige houding neem ik jegens dit onbewuste deel aan: Kelken 10
5. Welke gevoelens roept het op dit moment in mij op: De Hogepriester
6. Waar wil mijn gevoel mij op attent maken................Kelken 7
7. Hoe kan ik mij hiermee verzoenen..........................Zwaarden 5
8. Hoe ziet mijn leven er daarna uit............................Kelken 2

Ik denk dat mijn lichaam tegen me wil 'zeggen' dat er nog een verandering op til is. Zet je schrap lijkt De Gehangene mij te zeggen. Bereid je voor, verander je koers bijtijds! Gelet op de significator, denk ik dat het om iets zakelijks gaat, mogelijk een op handen zijnde verhuizing i.v.m bestemmingsplan.
Ten tweede denk ik dat ik weer een hernieuwde open verbinding met mezelf kan/moet aangaan. Mijn pijn kan  'm erin zitten dat ik bang ben om een keus te maken uit angst dat ik belazerd word. Dit zegt me weer dat het om iets zakelijks (verhuizing?) gaat maar goed. Ik ben benieuwd naar wat jullie hierin zien.


Groetjes van Anja

Bergje84

De gehangene: kan willen zeggen dat je de nodige rust moet nemen.
De geliefden: dat het een hartsbesluit zal zijn.
De dood: een natuurlijk einde. Een verandering op til.
Kelken 10: thuiskomen
De hogepriester: dat je erop mag vertrouwen dat het goed komt
Zwaarden 5: de confrontatie durven aangaan
Kelken 2: de harmonie zal zich herstellen

Anja

Kort maar krachtig Brechje, dank je wel 8)

Ik moet inderdaad de broodnodige rust nemen en het gaat zeer zeker om een aangelegenheid van het hart! Goed gezien en gevoeld! Samengevat denk ik: ik moet de rust nemen om tot die beslissing te komen.
Wat dat natuurlijke einde betreft: ik voel dat er wat gaat eindigen maar weet nog niet voor honderd procent wat. Als ik zo deze kaarten eens zie, sluit ik een verhuizing niet uit. Vooral vanwege Kelken 10 eigenlijk!

De Hogepriester: dat vertrouwen mag ik zeer zeker nog wel wat meer aankweken ::) ::) Ik kan af en toe zo'n denker/tobber zijn!

Ik ben benieuwd welke confrontatie ik moet aangaan. Ik heb het gevoel dat dit nog moet komen. Ik heb het gevoel dat dit (ook) weleens om een erfenis kan gaan. Ik heb geen feitelijk bewijs hiervoor dus ben ik zeer voorzichtig met conclusies. Laat ik het zo zeggen: vage gevoelens van dat iemand stiekem geld doorsluist naar kinderen en/of andere dierbaren.

Deze legging geeft me wel een duidelijk gevoel van helemaal in een overgangsfase te zitten!



Dank je voor je inbreng!!


Liefs,

Anja