Een legging voor mij

Gestart door Meis, juli 19, 2015, 15:09:00 PM

Meis

Hoi hoi,

Ik date al even met een leuke jongeman. Ik zou graag willen weten wat de kaarten hierover zeggen, want voor mij voelt het goed maar er zijn wat onduidelijkheden van zijn kant. Ik kan zelf geen kaarten leggen dus ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Liefs meis

Gabriëlla

1. Jouw date: Zwaarden Ridder
3. Hier gaat het hem om: Zwaarden 8

2. Jijzelf: De Toren
4. Hier gaat het jou om: De Keizerin

5. Gezamenlijke kans: Pentakels Koning


Volgens mij twijfel je al een aanzienlijke tijd of je wel op hem aan kunt! En je wilt eindelijk weleens van die twijfel af! De Keizerin geeft mij de indruk dat je klaar bent voor een echte serieuze relatie met hem en jij hem dit ook toont maar inderdaad: wat onduidelijke (of moet ik zeggen dubbele) signalen van zijn kant.

Je date wil voor jullie gaan maar heeft desalniettemin grotere remmingen op het relationele en/of emotionele vlak dan jij denkt.

De emotionele onzekerheid van Pentakels Koning, krijg ik veel sterker bij hem door dan bij jou!! Die zeer grote angsten en onzekerheden vind ik niet bij Zwaarden Ridder passen. Het is dus zaak dat jullie elkaar duidelijk maken dat jullie op elkaar aan kunnen maar hoeveel bevestiging van jullie zekerheid/jouw trouw aan hem, heeft hij genoeg? Ik wil uitsluiten of hij niet of niet al te veel bezitsdrang heeft jegens relaties. Ik leg daarvoor extra kaarten.

1. Hoofdaspect: Kelken 10
2. Verleden: Zwaarden Aas
3. Toekomst: Zwaarden 5
4. Basis       : Gerechtigheid
5. Kroon      : Kelken 7

Kelken 10 bevestigt mij weer dat hij zeer trouw is aan zijn (toekomstige) vrouw. Zwaarden Aas zegt mij dat daar in het verleden misbruik van is gemaakt. Ook dat een of meerdere relaties van hem op een zeer vervelende manier geëindigd zijn! Hij heeft in ieder geval met ontrouw te maken gehad en/of onrechtvaardigheid (Gerechtigheid).
Achter die leuke, vlotte uitstraling, zit een zeer vastberaden iemand die nu niet meer met zich laat sollen. Het kan zijn dat hij expres alles wat onduidelijk houdt in de hoop dat hij jou zo nog wat langer kan 'observeren'. Teneinde voor zichzelf bevestigd te zien dat jij hem trouw bent (Zwaarden 5).
Het is héél belangrijk dat onduidelijkheden over zijn verleden worden opgehelderd! Dat jullie daar heel goed met elkaar over praten! Het lijkt mij zeer raadzaam dat alle onduidelijkheden opgehelderd worden.

Blijf je het gevoel houden dat hij niet alles zegt, dan denk ik dat je jezelf moet gaan afvragen of en zo ja, hoe je hiermee door moet gaan.


In de hoop je een handreiking te hebben gegeven,
groet ik je

GABRIELLA









Meis

Hoi Gabriella, lief dat je deze legging voor mij wilt doen. Ik weet indd dat hij is beschadigd  door zijn vorige relatie en er moeite mee heeft dus op dat punt klopt het helemaal wat je in de kaarten heb gezien. War mij weer onzeker maakt omdat hij er (nog) niet voor wil gaan. Het liefst zou ik willen weten het komt alleen het heeft wat tijd nodig, helaas kan dat niet haha! Dank je voor de legging

Gabriëlla

Hoeveel tijd heeft hij al van je gehad Meis? Ik weet wel dat als een man na een half jaar nog niet weet wat hij wil, er iets zeer serieus aan de hand is. Vooral als die onduidelijkheid van hem ook niet verdwijnt en jij maar vage/geen antwoorden van hem krijgt.
Dat hij die problematische relatie(s) heeft gehad is rot voor hem. Maar als hij een toekomst met jou wil dan moet hij oude hoofdstukken afsluiten eer hij aan nieuwe begint. Open en eerlijkheid is daarbij van fundamenteel belang!!

Jij bent niet verantwoordelijk voor de problemen hij hij heeft (gehad).


Sterkte! GABRIELLA

Meis

We 'daten' nu 4 maanden, hij zegt erbij dat het geen daten meer is maar een aanloop naar een relatie alleen dar hij het laatste stukje voor zichzelf duidelijk moet krijgen, wat jij of de kaarten zeggen is wel dat ik meer moet gaan vragen wat de onduidelijkheid dan precies is jegens mij en ik wilde niet over de ex beginnen maar dat we er over moeten praten is denk ik wel het beste

Gabriëlla

Heel goed dat je over die ex gaat beginnen, zo krijg je juist meer duidelijkheid. Ik ben benieuwd hoe lang hij erover doet om die duidelijkheid voor zichzelf te krijgen. Wat moet voor hem dan precies duidelijker worden?!

Meis

Voor wat ik tot nu toe uit hem krijg heeft het te maken met dat hij gekwetst is Door zijn ex, daarmee had hij een huis waar hij nu waarschijnlijk ook binnen een halfjaar uit moet. Hij zegt tegen mij miss moet ik wel een huis kopen en ben ik ervanaf en kan ik een ander huis kopen waarbij jij later in kan trekken. En dan zegt hij weer ik wil niet 2 teleurstellingen in 2 jaar hebben dalijk besluit jij ook dat je ineens niet verder wil. Maar in ander gesprek dan wil hij wel fam en vrienden leren  kennen dat zijn de dubbele signalen die ik dan krijg

Gabriëlla

Tenzij hij zeer vermogend is, kan hij pas een huis kopen als hij het huis waar hij nu in woont kwijt is. Is hij door zijn ex gekwetst vanwege dat huis of zijn er andere redenen? Is hij bang dat hij in materiële zin tekort schiet als hij samen met jou een huis moet huren in plaats van kopen? Voelt hij zich bijvoorbeeld 'geen man" als hij  niet kan kopen?

Je schrijft dat hij zegt dat hij een ander huis kan kopen waarbij jij later kunt intrekken. Ik heb de indruk dat hij niet aan jou vraagt hoe jij hierin staat. Heeft hij weleens aan jou gevraagd in welk huis jij wilt wonen, hoe jij je huis ingericht wilt hebben? Of zegt hij alleen maar hoe hij erover denkt?
Bovendien heb jij toch ook een inkomen als jullie gaan samenwonen?! Heeft hij het daar dan niet over gehad???
Heel vreemd allemaal.

Hij wil geen twee teleurstellingen in twee jaar hebben maar hoe lang moet jij dan nog op hem wachten? Is hij niet bang dat hij jou juist kwijtraakt door dat lange wachten?

Het lijkt wel alsof het allemaal moet zoals het hem uitkomt. Hij wil met je verder maar hij wil je wel eerst jaren laten wachten, zo lijkt het althans. Ik krijg er een wat raar gevoel bij. Ik vraag me ergens af of hij wel wil samenwonen of dat hij je om tot nu toe onduidelijke redenen aan het lijntje houdt. Dat huis van zijn ex speelt hier zeker niet als enige een rol in!! Er speelt wel wat meer dan alleen dat huis!!

Meis

Ja het is soms wel vervelend, maar ik heb gezegd ik ga niet een lange tijd op je 'wachten' ik wil op een gegeven moment duidelijkheid over wat je wilt en anders ga ik verder. (Nu wel kortgezegd, maar daar komt het op neer) maar we gaan het zien! :)

Gabriëlla

Kort maar wel goed gezegd Meis! Ik hoop op het beste voor je!