dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

dameblanche

bekers 8 niet voor niets een poortkaart, maar je staat al zo lang voor die poort, inmiddels weet je ook als niks meer werkt je een andere weg zult moeten volgen om over de brug te kunnen.
de zegewagen geeft je de teugels in handen, je zult hem zelf moeten besturen en niet steeds achteom blijven kijken naar het leed dat anderen je hebben aangedaan, [rugpijn] anders kantelt de wagen..en zul je beide handen nodig hebben om hem in evenwichtte kunnen houden!

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
staven 9,bekers 6,zwaarden 10
gr tinneken

marianne
ik ga de teugels in handen nemen en de wagen besturen,gedaan met achterom te kijken de wagen hoeft niet te kantelen,ik kijk vooruit naar de toekomst,daar moet ik zijn,en ik denk dat die er wel mooi uitziet,heb er alle vertrouwen in, gr tinneken

dameblanche

ja, doen hoor martinne, maar je bleijft in de verdediging hangen, staven  9] het is net alsof je je achter ene muur verbergt, bang voor de vuurpijlen die op je af kunnen worden gevuurd.
je zult weer in harmoniet met jezelf moeten gaan komen, om problemen het hoofd te kunnen bieden.

Sweetie

Hoi Tinneke,

staven 9,bekers 6,zwaarden 10

je wil vooruit en wil het beste ervan maken en toch proberen om recht te staan na pijn en verdriet

Suzy

martine

dag suzy
ik wil zeker en vast vooruit en er het beste van te maken,er is teveel pijn en verdriet geweest

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
bekers page,staven ridder,staven page
gr tinneken


dameblanche

hofkaarten geven verandering aan, er is veel onrust nu in jje leven, je staat welliswaar open voor veranderingen, maar je weet niet goed hoe je het moet aanpakken omdat je bang bent dat het resultaat alsnog tegen zal vallen en je nog geen stap verder bent gekomen...

martine

marianne
je beschrijft het echt zoals ik me voel,kan het zelf niet beter zeggen,het is echt de nagel op de kop,gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,

bekers page,staven ridder,staven page
de nieuwsgierigheid is er maar de durf niet , het is echt de kat uit de boom kijken maar weet als je er niet uitkomt dat je daar lang kan zitten hé meid ...

Suzy

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
bekers 4,zon,munten koning
gr tinneken

Sweetie

Hallo Tinneke,

bekers 4,zon,munten koning
ontevredenheid met de situatie dieper in jezelf gaan kijken om te zien hoe je het positief kan aanpakken

Suus

dameblanche

je hebt sterke behoefte aan verandering maar om die verandering 100% te kunnen doorvoeren zul je goed geaard moeten wezen..
je hebt de meeste beghoefte aan stabiliteit

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
gerechtigheid,munten 6,munten 9
gr tinneken

suzy
ga dat zeker doen,tinneken

marianne
ja marianne,daar heb ik een grote behoefte naar,tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke ,
gerechtigheid,munten 6,munten 9

rechtvaardigheied in geven en nemen ( je weet wat ik bedoel hé ! ) innerlijke rust vind je daardoor

Suus

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
maan,rad van fortuin,staven 5
gr tinneken

suzy
ja hoor ik begrijp wat je bedoeld,ben het niet vergeten,en ga dat zeker doen,ik verlang naar rust

hartelijke groetjes,tinneken