dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

martine

goeiemorgen

vandaag
bekers 5,staven ridder,gehangene
gr tinneken

marianne,op sommige punten ontbreekt het mij nog om door te zetten
gr tinneken

dameblanche

waar ben je treurig over, over een verlies of over een verkeerde beslissing tinneken, je hebt het gevoel dat er te veel van je geduls gevergt wordt, neem de tijd eens om goed na te gaan denken...
niet de dingen overhaast aanpakken...
waarom komt die 'verkeerde' beslissing over als een verlies???

martine

goeiemorgen
vandaag

bekers 3,rad van fortuin,toren
groetjes tinneken

marianne,ik ben treurig om een verlies,heb idd het gevoel dat er veel van mijn geduld gevergt word,denk heel veel na en ga niet overhaast te werk,gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
bekers 3,rad van fortuin,toren
Je zou willen vieren maar daar kan het rad er wel voor zorgen maar het stopt bij de toren en de toren .... opruimen , orde en herbeginnen met opbouwen , de gebroken stenen .. die mogen weg Tinneke ...

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
geliefden,staven 4,bekers page
gr tinneken

suzy,ik ga die toren eens opruimen ze,en de gebroken stenen weg gooien daar ben ik toch niets mee,en herbeginnen opbouwen gt tinneken :D

dameblanche

durf keuzes te maken, sta daar dan ook boven, overgens is rekening houden met andermans behoeftes, niet het zelfde als jezelf steeds wegcijferen...
goed dat gegeven uit elkaar houden...

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag

maan,bekers 7,ster
gr,tinneken

marianne,ga dat goed uit elkaar houden marianne mercikes,tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,


maan,bekers 7,ster

In je diepe binnenste gaan kijken , je dromen proberen te realiseren

Suzy

dameblanche

de maan, leven tussen hoop en vrees, de angst die heel diep vanbinnen zit, blijf je zodoende ontlopen martine

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
zwaarden 5,geliefden,munten 2
gr tinneken

marianne,kan het niet beter onder woorden brengen zoals jij het doet,ik leef tussen hoop en vrees gr tinneken

dameblanche

de zwaarden geven een gevvecht aan dat een chronisch kantje gaat krijgen, je zult een beslissing moeten gan nemen martine, maar je durft niet, je bent aldoor bang de 'verkeerde' beslissing te zullen nemen daardoor verval je in passiviteit.

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
staven 9,rad van fortuin,zwaarden 6
gr tinneken

marianne
ik zit altijd met twijfels of ik de goede of de foute beslissingen neem,gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
staven 9,rad van fortuin,zwaarden 6

de uitdagingen aan gaan maar het belemmert jou m vooruit te komen , eigenlijk ben je te gespannen om een stap te verzetten

Suzy

martine

goedemorgen
vandaag
zwaarden 7,munten 4,zegewagen

suzy
ik ga uitdagingen aan en heb het gevoel niet vooruit te komen,loop zeer gespannen rond de laatste dagen,op het werk is het nu met de drukke periode 7 op 7 te werken en met de tijdelijken die er zijn komen mijn haren recht te staan zal blij zijn als de drukte voorbij is en alles terug wat zijn normale gangetje kan gaan en dat ik de weekends terug vrij kan zijn,het begint zwaar te wegen

dameblanche

als je het verleden niet kunt loslaten haalt het je steeds maar weer in, probeer het los te laten zoek een eigen en nieuw houvast zelf....