dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

dameblanche

goede morgen tinneken, aan de kaarten kan het niet liggen vandaag die zijn super de super....

de zon geeft wilskracht aan, vitaliteit, zet deze 100% in om je groei te kunnen gaan bereiken, om die overkant te kunnen gaan bereiken eindelijk eens, blijf niet zo lang aan die ene oever staan, dromend van een fruitige toekomst...

Sweetie

hoi Tinneke
zon,staven 3,bekers aas

de zon straalt en je ideeen groeien , je geeft het geregeld water zodat je plantje groeit ( idee )

Suus

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

bekers page,staven koningin,munten 5

groetjes tinneken


marianne,eindelijk eens iets positiefs ;D

suzy,ik geef mijn plantje regelmatig water,zodat het mooi kan groeien ;D

dameblanche

#228
haha, tinneken bedoel je dat de kaarten eindelijk eens positief zijn of bedoel je dat ik eindelijk eens positef ben?????? :-\

hoe kan ik mijn wensen vervullen, hoe kan ik mijn angsten verminderen, vraagt zich de jonge, naieve schildknaap zich af, het draait veelal om emoties...
hie er mee om te gaan, ook niet te meegaand wille nzijn, niet te natief, maar ook geen schildje te vormen, want jewil ook leven en niet op een eilandje zitten..
de staven koningin vraagt je om meer wilskracht te tonen, DUIDELIJKER zijn in wat je wilt en niet wilt...
al dat gaat er door je hoofd en je bent daar knap druk mee..

martine

marianne,ik bedoel de kaartjes en die van vandaag kloppen ook heb geen al te goed nieuws gehad in het uz en dat houdt me nogal bezig,we zijn weer vertrokken met nieuwe zorgen,de ene zijn nog niet goed opgelost of de andere zijn er al en zo gaat het maar door om zot van te worden >:(brrrr,tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
bekers page,staven koningin,munten 5
de nieuwsgierigheid komt de kop op steken , je steekt je koppie wel uit maar zodra er iets in beweging komt trek je het terug in en zo mis  je een aantal zaken , door je af te schermen zie je bepaalde zaken niet aankomen


Suzy

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

staven 2,munten 7,bekers page
groetjes tinneken

suzy,me wat minder afschermen dan  :-\ tinneken

dameblanche

staven 2 geeft de uitdaging AANGAAN aan..
het gaat hier om het punt van geluk te kunnen vinden....maar je betrekt het te veel op het emotionele..

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

bekers 9,bekers 10,de ster

groetjes tinneken

marianne,emotioneel gaat het nog wat moeilijk

dameblanche

dat ene stukje....daar moet je nog je best voor gaan doen, nog aandacht aan besteden....
de 10 van beekrs wordt dan ook wel de wenskaart genoemd.
eigenlijk droom je te veel, je moet echt 'werken' het komt niet vanzelf wel aanwaaien..

martine

marianne,te veel dromen hmm misschien wel maar weet niet hoe ik moet beginnen aan het echte "werken"konden de kaarten het mij maar vertellen hoe ik er moet aan beginnen :-\ tinneken

dameblanche

leg de kaarten een neer, iedere morgen, ga nu niet naar de betekenis kijken in het boek..
nee leg de kaarten neer en kijk naar de beelden, wat komt er in eerste instantie in je op, wat zeggen de presntjes je als eerste, welke emoties roept het in je op, zijn het angsten, zijn het twijfels, is het boosheid is het verdriet, of is het blijdschap?

martine

goedemorgen

kaartjes vandaag

zegewagen,ster,bekers 5

groetjes tinneken


marianne,zal beter naar de beelden kijken en zien welke gevoelens ze bij mij in eerste instantie oproepen,bedankt marianne

Sweetie

Tinneke

de touwtjes gaan nemen en de kracht van de ster gebruiken en een nieuw begin willen maken

Suus

dameblanche

zelf de touwetjes in handen willen hebben, dus niet geleefd meer worden, maar zelf koers gaan bepalen....blijf hopen, het komt wel, kijk daarbij niet te veel naar het verleden.