dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

dameblanche

na de hoopvolle e nsuccesvolle dag van gisteren ben je schijnbaar helemaal in de war, er staan hier lenormand kaarten op tinneken, ach ja we zullen het maar aan het weer wijten, of de leeftijd..
of gewoon de roerige peiode voor het einde van de maya kalender....
maar even gekeken naar de kaarten is je kracht het emotionele, maar tevens ook je valkuil...

martine

oeps,heb een vergissing gedaan,verkeerde topic gebruikt,we hadden er het gisteren nog over dat een mens met ouder worden soms rare dingen kan doen,en vandaag is het weer zover
mijn kaartjes voor vandaag zijn
zwaarden 6,bekers 8 zwaarden koning
groetjes tinneken

dameblanche

ach ja we worden allemaal ouder hoor, maar hier liggen de 6 zwaarden en deze staan voor kommunicatie die eigenlijk veel en veel te stroef verloopt, je ziet enkel wat je wilt zien en daar streef je naar, maar lieverd als iets nNIET  werkt kun je enkel en alleen je eigen pad volgen, de omliggende kaarten zijn nogal stroeve kaarten doch de bekers 8 is een POORT-kaart

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

munten aas,munten 10,staven 6

groetjes tinneken

marianne,bedankt om mee te kijken,weet niet zo goed wat ik er op moet antwoorden :-\

dameblanche

maakt niks uit hoor tinneken, als je het maar leest ;)

de munten aas.....
een nieuwe situatie, maar die wil je je nog eigen kunnen maken, meer houvast in het geheel gaan krijgen, en die houvast krijg je ook als je MERKT dat het met kleine beetjes vooruit gaat, maar je moet het wel merken kunnen. ;)

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag zijn

de dood,bekers 8;munten 3

groetjes tinneken

mariane,ik merk het wel dat het met kleine beetjes vooruit gaat,bedankt ;) tinneken

Lief

Hoi Martine,

Veranderingen. Tijd om een nieuwe weg in te slaan. Het ontplooien van iets nieuws.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi +Tinneke
Loop je weg van het verleden , maar je hebt het nog niet verwerkt daar moet je je toch nog wat voor inzetten

Suzy

heleen

Hoi Martine

de dood het transformatie proces waar je op dit moment inzit. 2 hulpkaarten bekers 8 en munten 3.
Je bent onderweg Martine, onderweg op een spirituele reis, en daar moet je aan blijven werken. zodat uiteindelijk de munten geel gekleurd kunnen worden.
Heleen

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag

de keizerin,zwaarden koningin,de gehangene

groetjes tinneken


lief,heb ik al gedaan hoor lief,ben bezig een nieuwe weg aan het bewandelen ;)

suzy,heb het nog niet helemaal verwerkt,maar gaat de goede richting uit,komt wel goed ;)

heleen,ik blijf er aan werken heleen,en heb het gevoel dat weldra de munten geel gekleurd kunnen worden ;)

bedankt dames om mee te kijken :D tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke
de keizerin,zwaarden koningin,de gehangene
je intuitie gaan gebruiken , lekker het eens gaan uithangen in de natuur .
Ga eens een tochtje maken en bekijk het eens anders , de neus in de wind en lekker uitwaaien

Suus

dameblanche

de keizerin, moeder aarde....
maar daar moet je veel voor gaan doen hoor tinneken, dat aarden....nou begin eerst maar een s je eigen doelstellingen te gaan realiseren waarbij je het eens van een geheel ander invalshoek moet gaan bekijken...lieverd :-\

heleen

mijn koningin van de zwaarden, wordt omringt door 2 kaarten uit de grote arcana. Hoewel ze de koningin van de communicatie is heeft ze hier weinig te vertellen. Misschien maar goed ook, maar het geeft wel donkere wolken. De keizerin en de gehangene, groei en inzichten. Laat de keizerin haar werk doen, dan komen nieuwe inzichten vanzelf.

Heleen

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

zon,staven 3,bekers aas

groetjes tinneken

suzy,jammer genoeg geen tijd om eens lekker te gaan uitwaaien :(

marianne,ga ik zeker doen ;)

heleen,zal de keizerin haar werk laten doen,en hopelijk komen de nieuwe inzichten snel :)

heleen

zon, staven 3, bekers aas.

mooie kaart de zon, maar pas door de hitte van de zon kan het water opdrogen, Dan heb je de bekers aas voor verkoeling en dorst te lessen heel hard nodig.

Heleen