dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

martine

goeiemorgen allen

kaartjes vandaag zijn

de duivel,munten 10,munten page

symbolon kaartje
het noodlot
je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van parnerschap houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren.
maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart dat is ondragelijk voor donkere krachten.onderzoek vandaag nog welk plaatje je aan deze relatie verdindt!
groetjes tinneken

dameblanche

laat je geen vrees aanjagen martine door de duivel.....
bescherm jezelf door aalles eens goed op een rijtje te gaan zetten door te recetten...[rijm]

martine

dag marianne
nee hoor laat me niet bang maken door de duivel,nu ik van mezelf vindt dat ik vooruitgang boek groetjes tinneken

Sweetie

llo Tinneke
de duivel,munten 10,munten page

je ketting verbreken  , dan biedt je bescherming aan je gezin door anders om te springen met je ervaringen

Suzy

martine

dag suzy
mag ik met rode wangen  :-[ vragen wat je juist bedoeld met de ketting te verbreken :-\ groetjes tinneken

Sweetie

Ma ja ge moogt gij dat vragen
Ik bedoel , je oude gewoonten even doorbreken, om je weer vrij te voelen

Suus

martine

dag suzy,nubegrijp ik het  :P dank je wel



goede middag
kaartjes vandaag zijn

pentakels 2,staven 8,staven koningin

groetjes tinneken

dameblanche

goh mooie kaartjes, je kunt meteen aan de slag.....

je bevindt je mogelijk in een ietwat instabielere periode, geen periode om beslissingen te gaan nemen...
probeer meer in je eigen kracht te gaan staan, meer energie op te gaan doen...

Sweetie

Hallo Tinneke
pentakels 2,staven 8,staven koningin
jongleren , balans zoeken, vinden en nemen, veranderingen komen naar je toe, je gaat ervoor

Suus

martine

goeiemorgen allen
marianne,ja,een beetje meer energie kan ik goed gebruiken
suzy,laat de veranderingen maar komen

kaartjes vandaag zijn
zwaarden koning,kracht,zwaarden ridder

symbolon kaartje
de last
er wordt het nodige van je gevraagd vandaag.dit is niet gering.
al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan.
diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten.
je bent er klaar voor!
vandaag is het de diepe wens van je ziel om je keuzes en verandwoordelijkheid alleen te nemen
groetjes tinneken

dameblanche

de kracht zul je hard nodig hebben.....op op je strepen te gaan staan...

martine

goeiemorgen allemaal

kaartjes vandaag
munten 5,bekers 5,bekers koning

symbolon kaartje

de valse halo
je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt.
dit is niet makkelijk! ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden.
kies voor onpartijdigheid. wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn,openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien
groetjes tinneken


dag marianne
ik denk ook dat ik de kracht hard zal nodig hebben

Lief

Hoi Martine,

Er zit toch wel vooruitgang in?

munten 5 zit je in je verdriet en bent zo bezig met jezelf dat je de uitwegen/oplossingen niet ziet.
kelken 5 laat nog wel verdriet zien, maar laat ook zien dat de zon weer opkomt, dat je naar de toekomst mag kijken die best wel positief is.
koning van bekers laat zien dat je niet in contact bent met je emoties, of dat je bang bent deze toe te laten. Ze kunnen misschien te overweldigend zijn, waardoor je maar in je koppie blijft zitten.
Probeer mee te gaan met de stroom en laat de emoties komen. Das beter dan tegen de stroom inzwemmen. Daar verlies je heel veel kracht mee en heeft geen zin.

Fijne zondag!

liefs en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

martine

goeiemorgen lief
het verdriet kan ik niet op 1 2 3 wegtoveren,zal er nog een tijdje zijn.maar ik kijk uit naar de zon die weer opkomt en ik terug positief naar de toekomst kan kijken groetjes tinneken :D

goeiemorgen allemaal
kaartjes vandaag zijn

staven koning,munten schildknaap,bekers 5

symbolon kaartje
de kruisridder
het wordt hoogtijd dat je voor je mening gaat staan.
je boosheid en onmacht tarten je al een tijdje.
gevoelens van frustratie en boosheid zijn niet te handhaven!
ga vandaag voor je eigen mening staan. ga staan voor eigen overtuigingen vandaag en richt je zwaard vanaf nu naar je hogere doel.
groetjes tinneken

dameblanche

kaarten van gisteren meegenomen...beweging in gang gezet....
waarbi de koning van bekers aangeeft dat hij heel lang vastgeroest heeft gezeten, maar de laatste tijd is daar verandering in moeten komen want zo ging het ook niet meer verder, we gaan verder met de wilskracht van de koning van staven, waarbij we verder aan moeten gaan sleutelen...
er moet nog veel reset worden maritne waarbij je eens moet gaan kijken naar wat je hebt en nniet meer naar hetgeen je verloren hebt....