Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

Vlinder

Hoi Rianna, daar ben je eindelijk was ik er niet, nou morgen dan maar...
:-*

rianna

goeiemorgen vlinder :) we gaan er weer tegen aan :)

rianna

Goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
Koningin van de Pentakels
De Zegewagen en
De Gehangene op de kop
ik denk dat ondanks mijn gepieker wat ik nooit helemaal uit kan bannen ik me goed voel op de plaats waar ik nu ben ik trek er op uit om mijn zege te behalen
liefs Rianna

heleen

hoi Rianna.

fijn dat je er weer bent. Ben nog iets te veel met mezelf bezig om vandaag te  (kunnen) duiden, maar dat komt wel weer.
Goed dat je nu een woonplek hebt gevonden, waar jij jezelf gelukkiger voelt. Succes in je nieuwe huisje, ook voor je partner.

liefs

Heleen.

rianna

dank je wel Heleen :) we hebben het fijn hier en mijn mannetje je ziet hem opbloeien heerlijk om te zien

Sweetie

Hallo Rianna  :-*

De koningin deelt haar wijsheid met jan en alleman
je hebt je touwtjes stevig in handen en je voelt rust, liefde

Suus

dameblanche

daar is zij rianne, de koningin van pentakels....
veiligheid en stabilteit als groot doel....
dat is ook het allerbelengrijkste waar je al jaren naar op zoek bent, maar 2 kaarten van de grote arcana werk en dit tegen en wel de zegewagen en de gehangene.....
de zegewagen vertelt dit ook, het is moeilijk de teugels in handen te houden in zaken, het wisselt ook vaak, je hebt je ook dikwijls voor genomen zus of zo te gaan reageren, maar komt puntje bij paaltje, dan is de sitautie net even anders, als je het al van te voren in je gedachten hebt vastgezet ,en weg is hilke weer....
want daar lig je nu mee in de klinsj......

rianna


hoi Suzy
ik voel me hier op zijn plaats ook het idee of ik de mensen om mij heen al jaren ken
heerlijk om hier te vertoeven denk dat er liefde boven deze plaats hangt ja
dank je wel
liefs Rianna

rianna


hoi Marianne
dat is mijn doel die veiligheid en stabiliteit behouden  en ja ik heb het gevonden naar mijn idee
een zaligheid om hier thuis te komen
en ja het is misschien nog wel wat aftasten met mijn zegewagen maar heb toch het gevoel  dat het hier wel goed kom
en ja oude gewoontes afleren is ook weer moeilijk maar ok Keulen en Aken he zijn ook neit op 1 dag gebouwd ben zeker op de goede weg
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag tro ik
Zwaarden 10 zwaarden 6 en staven 9
zo te zien  leg ik uitgevloerd te veel van me zelf gevergd mischien  een reis ondergaan waarvan ik niet weet wat het eind doel is
ik moet alles eens op mijn gemakkie bekijken
liefs Rianna

dameblanche

de 10 zwaarden,  ja neergesabelt, maar.......................
kijk naar de horizon, jij rianne, laat je niet neersabelen hoor....
het vuur in je zit er nog hoor.....alleen...grenzen aangeven gaan zwaarden 6....is moeilijk moeilijk, je laat te veel over je heen lopen je komt te laat in actie, as als je tot op het bot pijn hebt...
dan ga je er iets van zeggen, maar niet doelgericht, nee je richt je op net die pijn, een AFLEIDINGS MANEUVRE...

rianna


hoi Marianne
ik heb op het ogenblik niet het idee dat er over mij heen word gewalst
en ik zeg ook wel wat ik bedoel
dus het kan zijn dat het geen dagkaartjes zijn want ik voel me prima
maar ik blijf altijd op mijn hoede dat ik niet in de zelfde fouten ga belanden
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
De Zon De Hogepriesters en Pentakels 7
een vervulling van mijn levenswijze
spirituele kennis wat mij de kans geef om te oogsten
liefs Rianna

dameblanche

de zon.....
zo profileer je je ook naar anderen, in relaites tot mensen wil je graag het zonnentje zijn, ben je ook, voor hen, maar ongemerkt slurpt het te veel van je zonnige energie, waardoor je te laag in je eigen energie komt te staan...

heleen

je bent nog steeds heel gelukkig, en dat geeft de zonnekaart je ook aan. Je voelt nog steeds de blijdschap van je nieuwe leven, je nieuwe huisje. De hoge priester zou dat ook wel aan iedereen willen vertellen, maar aan geluk moet je blijven werken Rianna. En dat op een rustige vreedzame manier. De pentakels rollen vanzelf op de grond, als je het rustig aan blijft doen.

Heleen.