Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

hoi Suzy
wat lief gezegd van je dank je wel :-* :-*

hoi Marianne
ja veel ervaring heb ik wel Marianne maar ik vind het een verschrikking dat verhuizen
probeer wel zo efficent mogelijk te werk te gaan ja
dochter is weer geweest die raust  whoppa kast uit elkaar  whoppa ook maar gleijk naar beneden pffffff
ja ongeduldig ben ik wel hoor  dat is zo ik  ben er nu eignelijk wel aan toe
eerst de cake nog en dan ff zitten    anders zak ik door me hoeven zo meteen hihihi

dank je vlinder  ik zal jullie ook missen hoor kan wel even op facebook met de mobiel vind forums wa tmoeilijker 
maar goed tegen de afkickverschijnselenen helpt de smart phone wel hihihihi
de freule van nummer 19 hihihihi
dank jullie wel meiden
liefs Rianna

Lief

Sterkte met verhuizen Rianna.

gr. Lief
Look for the answer inside your question...

rianna


dameblanche

dan gaan we voorlopig even met jou verder op feesboek...rianne...

Vlinder

Rianna, waar ben je, ik mis je hier.....
ben zo benieuwd hoe het met je is

:-* Vlinder

Sweetie

Ja het duurd wel lang Rianna
:-*

rianna

JIPPIEEEEEEEE ik ben online  na 3 weken eindelijk weer online het was even afzien zonder internet en zonder tv en tel maar ok dat is achter de rug alles doet het weer
:)

dameblanche

jipeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, je bent er weer, we hadden je al als vermist opgegeven, maar we konden niets verzinnen toen het signalement ter sprake kwam...
ja rianne, zo zie je maar maar ooit hadden we geen teevee,internet en telefoon, we kunnen ons die tijd nog wel voor de geest halen...
maar hoe kregen die mensen toen die tijd om??????

rianna

heel veel films gekeken en gelezen en ja wat kan je nog meer verzinnen he er blijft weinig over gelukkig is het prachtig weer geweest en heb ik zulke leuke buren ik verveelde me neit heb zelfs geen kaartjes gelegd kan je nagaan
wat kan ik nog wensen ik zit in de hemel op aarde een 1 woord geweldig hiet

assie63



welkom terug mattieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :-*

rianna


Sweetie


rianna


kreeft

hai Rianna,
leuk dat je terug bent,
:D

rianna