Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna

hoi MArianne
dat ik een te groot hart heb dat wist ik  al dat is al enige jaren geleden bewezen
en het kan best dat het  nu te hard moet pompen
ik weet niet of je hart kan krimpen zeg maar  en nee iedereen in mijn hart sluiten kan niet nee maar wel veel hihihih
ik krijg straks een heel ander leven en het eerste half jaar ga ik zeker eens bij komen van jaren stress hier in dit huis  zie er zo naar uit  joh
liefs Rianna


assie63




;D :-* ;)

kon het hele liedje niet hihihihi

rianna

hahahaha dank je wel lieve Heleen hahahahh


klaproos1945

als het zonnetje kan schijnen
willen we graag door gaan
maar hoe is het als het zonnentje even niet meer schijnt

trekken we dan ons regenjasje aan tot dat we aan het gaatje zijn
en de emoties kunnen loslaten die ons leven hebben gestageerd

blij dat we ook dit weer overleefd hebben ???


http://www.youtube.com/watch?v=wEYwiOMw9CU&feature=related

veel liefs in de komende tijd rianne

klaproosje :D

rianna

dank je wel Klaproosje :)
het komt wel goed hoor met mij
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
de Aas van Pentakels
De geliefde
en Pentakels 7
het lijkt er op of er zich iets nieuws aandient ik kom voor een keus te staan en word het tijd om te oogsten
liefs Rianna


dameblanche

niet het lijkt op rianne....

aas van pentakels geeft aan dat je je solide basis dient te moeten gaan versterken...
je zult daarbij een keuze moeten gaan maken....kijkende naar hetgeen je door die solide basis hebt weten te bereiken....

Sweetie

nogmaals goeie morgen Rianna
Het gaat je goed je loopt vooruit en je weet de balans goed in evenwicht te houden maar toch goed blijven kijken naar je doel en je eraan houden

Suzy

Vlinder

Rianna,
Een aas als eerste is altijd sterk, de geliefden en de 7 van dezelfde soort als de aas,
Er komt geluk jouw kant op, Rianna vast en zeker.

fijn, :D groet Vlinder

Eveningstar

Good morning!

Leg vandaag het fundament voor je toekomst!!! Dit zal verder bepalend zijn voor de oogst, die nadien komt  :D. Hou er wel rekening mee, dat alles vergankelijk is.
Volg hierbij je gevoel en luister naar je hart.

Liefs,
Eveningstar

heleen

Hoi Rianna

gisteren de duivel, vandaag de geliefde.
Zie je de overeenkomsten tussen de kaartjes
Adam en eva gevangen door de duivel. Adam en eva onder leiding van een engel, terug op aarde.
Je hebt je angst losgelaten, en dit voelt veel prettiger.
Je bent terug op aarde, 2 pentakel kaarten.
Blijf wel luisteren naar het goddelijke, de pentakel van de aas hangt in de lucht, net als de engel boven de geliefde. en pas op voor de slang achter Eva, die soms wil verleiden tot andere gedachte's.
je hebt hard gewerkt Rianna en uiteindelijk raakt de pentakel de grond.
Balans tussen hemel en aarde.
Heleen

assie63


de vrijheid is een geschenk voor je, pak het en zeg ja tegen het leven, samen geduldig wachten op een mooie toekomst, je geduld word beloond je akn gaan zaaien, assie xx

rianna


hoi Marianne
ik probeer mijn basis  zo goed mogelijk te beheersen dus niet van mijn eigen pad te wijken maar soms als je reken moet je overrekenen  en zo ook vandaag  er is een obstakel in de vorm van asbest wat opgeruimd moet worden waardoor ik later de sleutel pas zal ontvangen dat viel even tegen maar goed het is voor onze eigen gezondheid en wat moet dat moet
dank je wel

hoi suzy
ik blijf het doel in de gaten houden het is echt dat eht eerst rot moet worden wil eht opknappen en daar hou ik mij maar aan
dank je wel

daar ben ik van overtuigd Vlinder  het komt op het eind allemaal goed en kan ik pp deze periode terug kijken
dank je wel

hoi Eve
vandaag is de toekomst wat onzeker maar het eind zal het zelfde zijn 
en inderdaad niks staat vast in het leven ik probeer naar mijn hart te luisteren
dank je wel

dat is mooi Heleen
ja ik meot  zeker me niet laten verleiden tot dingen die mij angstig maken
ik heb op het ogenblik mijn gevoelens goed onder controle
ik  blijf zeker luisteren naar mijn goddelijke innerlijk die me de weg wijst en gerust stelt
ik hoop zo in balans te blijven dan komt het goed
dank je wel  allemaal
leifs Rianna