Keuze legging

Gestart door piefpaf, mei 12, 2011, 13:37:24 PM

piefpaf

Ik heb een leuke man op het oog en ik twijfel steeds of ik hem op moet zoeken ja of nee.
Trek steeds kaarten (eigenlijk slecht van mij).
Soms zijn de kaarten slecht en soms goed.
Maar negatieve kaarten onthou je veel meer dan de positieve.
Ik ben best onzeker en bang voor een teleurstelling, daarom trek ik al die kaarten.  :-\

Vanmorgen deed ik voor het eerst in mijn leven zo'n keuze-legging.

Als ik hem wel zou gaan opzoeken: schildknaap van pentakels, ridder van kelken, staven 5.

Als ik hem niet zou gaan opzoeken: kelken 7, staven 3, de duivel.

Ik ga die keuze-legging niet nog een keer doen (heb ik vaak de neiging toe).  ::)

Wat denken jullie?
En kloppen die kaarten bij jullie ook altijd?
Ik heb vaak het idee dat je er naar gaat leven...vooral als je even wat minder sterk in je schoenen staat.

Leeuwin

Hoi Piefpaf,

Hierbij van mij een poef! ;)

Als je hem wel zou gaan opzoeken
-Pentakels Schildknaap: het verdient aanbeveling om je eerst wat meer te verdiepen in zijn leefsituatie en niet meteen hals-over-kop met hem een relatie te beginnen. Ik denk dat de relatie anders op den duur geen stand houdt.

-Kelken Ridder: onderzoek bij jezelf eerst heel goed wat je het belangrijkst vindt in je eigen leven en ook in het leven samen met een toekomstige partner. Het kan zijn dat je dingen moet veranderen om zowel jezelf als je toekomstige partner gelukkig te maken. Schrik hier niet van maar geef hier gehoor aan.

Staven 5: geloof in jezelf en wees niet bang om je levensplan en je gevoelens (voor hem) kenbaar te maken.


Als je hem NIET zou gaan zoeken:

-Kelken 7: zul je altijd in dromen over hem blijven hangen en nooit zeker weten of die dromen en gevoelens terecht zijn.

-Staven 3: ik heb het idee dat er nog meer vrouwen zijn die hem leuk vinden. Zeg liever tegen niemand dat je hem wilt opzoeken wat ik sluit niet uit dat iemand anders dan gelijk "werk' van hem gaat maken.

-De Duivel: ik heb het idee dat er nog andere dingen/situaties zijn die momenteel om voorang in je leven vragen en waarvan het beter is dat je die eerst doet. Als je hem niet opzoekt dan doe je dat uit angst niet en dat zou toch heel jammer zijn :(

Schept dit enige duidelijkheid voor je?

Liefs van Leeuwin