Het spel met de dwaas & Het geheim van de priesteres

Gestart door Terrehh, december 19, 2009, 17:40:53 PM

Terrehh

Ik heb 2 legginen voor mezelf gedaan maar omdat ik pas net ben begonnen lukt het me niet helemaal om het goed te interpreteren. De eerste legging is het spel met de dwaas (ik had niet zozeer een specifieke vraag gesteld, het ging vooral om mijn toekomst en volgens mij liefde maar dat weet ik niet zeker):
1 De dood (omgekeerd)
2 Staven koningin (omgekeerd)
3 Bekers twee
4 Zwaarden ridder (omgekeerd)
5 De ster (omgekeerd)
6 Pentagrammen zes
7 Zwaarden vijf
8 De Hiërofant
9 De Dwaas
10 Bekers Vijf (omgekeerd)
11 Bekers Drie
12 Zwaarden Twee
13 Zwaarden Page

De andere legging is het geheim van de priesteres:
1 De magier (omgekeerd)
2 Page staven
3 Pentagrammen acht
4 Koning Pentagrammen
5 Zwaarden vier (omgekeerd)
6 De zegewagen
7 Zwaarden Aas
8 De wereld
9 Staven zes

Het zou erg helpen als iemand dit voor me zou kunnen uitleggen alvast bedankt!
xx

Leeuwin

Hoi Terrehh,

Ik begin met de legging van De Hogepriesteres.
Eerst duid ik de kaarten 1 en 2. De omgekeerde Magier in combinatie met Staven Schildknaap zegt mij dat je het gevoel hebt even geen kant op te kunnen. Waarschijnlijk daarom, wil je wat meer over je toekomst weten.
Dan begin ik met kaart 5: de afnemende invloed. Je hebt een tijd teruggetrokken geleefd. Ben je ziek geweest? Of heb je je teruggetrokken van mensen die je niet meer bij je vindt passen en ben je een nieuwe vriendenkring aan het opbouwen?
Nu kaart 3: de volle invloed van tegenwoordig. Pentakels 8. Je doet je best om erkenning te krijgen voor je talenten en vaardigheden. Ik krijg het gevoel dat mensen je nog weleens onderschatten. Klopt dat of niet?
Kaart 4: de toenemende invloed. Koning van Pentakels zegt mij dat je de door jouw gewenste erkenning ook gaat krijgen.
Kaart 7: de bewuste houding en verwachtingen: Zwaarden Aas. Je beschikt over een scherpe geest die steeds merkbaarder wordt. Sommigen nemen daarom afstand van jou.
Kaart 6: de onderbewuste kant. Je bent sterker dan je denkt dus kijk uit dat je verbaal soms niet te agressief wordt. Soms zie je dingen bij mensen waar ze zich zelf niet bewust van zijn en als je dat ineens zegt kan dat ook confronterend zijn.
Kaart 8: de vooruitzichten. De Wereld. Dit is een hele positieve kaart. Alles wat je nu wenst zul je met vlag en wimpel bereiken.
Op plaats 9 ligt een kaart uit de kleine arcana. Dit betekent dat de Hogepriesteres het geheim van jouw zoektocht niet prijsgeeft.
Ik heb het gevoel (zeg het me als ik het mis heb) dat je hoogbegaafd bent en daarbij ook nog hooggevoelig wat nogal eens problemen heeft gegeven in de omgang met mensen. Jouw zelfvertrouwen is daardoor afgebrokkeld. Ik voel dat je langzaamaan weer uit dat dal gaat kruipen en op een goede manier met jezelf en je talenten omgaat.
Als ik de kaarten 4, 6 en 8 ook nog eens met elkaar combineer dan zie ik alleen maar gunstige perspectieven voor de toekomst. Eerst voor je talenten en later voor de liefde.

Als ik kijk naar de kaarten in het spel met de dwaas (de kaarten die ná De Dwaas komen) dan zie ik dat je je met meer mensen gaat omringen die goed bij jou aansluiten. Je bent rustiger en ontspannender geworden. Je komt goed in de liefdesmarkt te liggen. Bij sommigen is dat louter sexuele belangstelling (Zwaarden Schildknaap is hiervoor vaak een waarschuwing) maar uit een van de serieuzere kandidaten zul je zeker iemand vinden die bij je past.

Groetjes en liefs van Leeuwin.

Terrehh

wow, hier klopt echt heel erg veel van. Het is echt bijna eng hoeveel hiervan klopt, haha.
ik heb inderdaad het gevoel dat ik geen kant op kan, vooral op liefdesgebied lijk ik echt vast te zitten.
Ook dat ik teruggetrokken ben geweest is waar, een jaar geleden heb ik meerdere vriendschappen verbroken omdat ik niet meer bij ze paste en ik het gevoel had dat ik met hen niet verder kon groeien/ontwikkelen. Een maand erna ontmoette ik heel veel nieuwe mensen en uiteindelijk heb ik een heel nieuwe vriendenkring opgebouwd met mensen waar ik eigenlijk nooit ruzies of discussies heb :).
Verder teken/schilder ik heel veel en ik kook ook graag dus het zou best kunnen dat ik daar meer erkenning voor zoek. het is alleen niet mijn doel om erkenning te krijgen dus daar hou ik me niet zo veel mee bezig.
dat ik een scherpe geest zou hebben zou heel goed kunnen. ik altijd met jongens gehad dat ze me eerst leuk vinden wanneer ze me niet goed kennen, maar dat ze na een paar dates of weken opeens geen zin meer in me hebben zonder duidelijke reden, alsof iets ze wegstootte ofzo.. ik wist nooit echt wat ik ermee aanmoest of wat het was maar dit kan het wel zijn.

Hoogbegaafd weet ik niet, ik heb er nooit een test voor gedaan of iets dergelijks maar het is niet onmogelijk. Ik had toevallig een test gedaan gister over hooggevoeligheid en uit die test bleken bepaalde dingen wel te kloppen.
Ik werd op de basisschool gepest en daardoor was mn zelfvertrouwen tot mijn 16e extreem laag. Nu gaat het gelukkig wel weer goed :).

Nouja ik hoop dat je ook gelijk hebt over de toekomst, haha.
Ik had de indruk dat je graag wilde weten wat er klopte en wat er niet klopte dus vandaar dat uitgebreide verhaal ;).
in ieder geval echt heel erg bedankt ik hoop dat ik uiteindelijk na heel veel oefenen ook zo goed wordt in kaarten interpreteren maar ik betwijfel het :-[

liefs,
Terry

Leeuwin

Hoi Terry,

Ik ben altijd wel benieuwd of mijn waarnemingen kloppen ja. Jouw openhartigheid naar mij toe stel ik heel erg op prijs. Ik voel ook dat het goed met je gaat en het wordt steeds beter.
Iedere dag een kaart voor jezelf trekken en de kaart spiegelen aan gebeurtenissen van die dag, plus erover lezen doet heel veel wonderen. Lettelijk en figuurlijk.

Groetjes van Leeuwin


Terrehh

hiya Leeuwin,

Het gaat inderdaad wel goed met me, ik heb wel meerdere stemmingswisselingen op 1 dag maar dat zal dus inderdaad door mijn hooggevoeligheid komen. Daar had je dus echt gelijk in, ik ben blij dat ik het nu weet want soms kreeg ik echt het gevoel dat ik niet helemaal 100% was ::).

Omdat ik net ben begonnen gebruik ik mijn kaarten heel vaak, ik zal proberen dat zo veel mogelijk vol te houden. Laatste 3 keer had ik de magiër getrokken, 2 keer als dagkaart, 1 keer per ongeluk op internet aangeklikt op dezelfde dag, ik denk dat dat wel behoorlijk klopt aangezien ik nu allemaal nieuwe dingen ontdek over mij en mijn omgeving:)

Mijn openhartigheid is het minste wat ik terug kan doen als iemand moeite doet om iets op zo'n goed mogelijke manier voor een ander uit te leggen, het is jammer dat dat niet altijd het geval is:P

liefs,
Terry

Leeuwin

Hoi Terry,

Als je zo vaak De Magier trekt dan heb je een behoorlijk bewustwordingsproces achter de rug.
Het is inderdaad jammer dat mensen zich dan niet voor je¨openstellen maar probeer je te concentreren op de mensen die dat wel doen. Je openstellen voor mensen die dat niet voor jou doen gaat op den duur aan je vreten en heeft bovendien geen zin. Je krijgt veel meer energie als je je openstelt voor de mensen die dat ook voor jou doen.
Jij bent niet 100 maar 200% hoor! Misschien proberen mensen je wat wijs te maken. Weet dat die mensen maar een beperkt waarnemingsvermogen hebben en alleen datgene zien wat ze zelf in zich hebbben. Die stemmingswisselingen hebben inderdaad met je hooggevoeligheid te maken. Hooggevoeligheid is een onderdeel, ik noem het kwaliteit van jou maar bepaalt niet jouw essentie. Zie het als een goede kwaliteit van jou.
Wat voor een nieuwe ontdekkingen doe je zoal of wil je daar niet over praten? Als dat niet zo is dan respecteer ik dat hoor!

Liefs van Leeuwin

Terrehh

hahah nouja vooral dat ik hooggevoelig ben bedoelde ik ermee, vandaag of inmiddels gisteren liet ik een lijstje met eigenschappen zien aan een vriend van me en die bleek zichzelf en mij daar ook heel erg in te herkennen. De rest van mijn ontdekking was hoe hij in elkaar zat want zijn gedrag leek heel erg tegenstrijdig met hoe hij verder is.

Opzich is het wel prettig als iemand je er af en toe aan herinnert dat je je weer eens over-dramatisch gedraagt, niet de hele wereld ziet dingen zoals ik, en vaak achteraf heeft diegene dan gelijk omdat het in mijn hoofd een grote chaos is. :)
Ik vind het inderdaad ook meer een karaktereigenschap dan echt iets wat je bent want de meeste mensen hebben wel iets in zich wat voorkomt bij hooggevoeligheid alleen de een meer dan de ander.

liefs,
Terry