mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

heleen

geduld vlinder, wat is dat? ???
Dat heb ik niet.  :-\

Het duurt allemaal al zo lang, en soms heb ik het gevoel dat we geen stap vooruit komen. Terwijl dat helemaal niet zo is. Ben inderdaad veel te ongeduldig. Volgens mij sta ik daarom ook zo vastgebonden, zodat ik niet kan weglopen, anders was ik vast alweer 10 km verder op.

Heleen

Vlinder

haha, Heleen, je kent jezelf goed, dat is altijd weer mooi meegenomen.
Ik heb er soms te veel van, da,s ook weer waar " te" voor staat, ook niet goed he ;D

heleen

mijn kaartjes voor morgen.
1e kaart hoge priester omgekeerd
2e pentakels 7
3e kaart bekers 7

alweer pentakels 7, mijn geduld word op de proef gesteld.
daarbij 2 omgekeerde kaarten.
hoge priester, kom niet tot het verkondigen van wat ik wil. bekers 7 alles blijft nog onder een waas van mysterie. Morgen geen antwoord op mijn vragen.

Heleen

kristina1975

#228
jij hebt maar een kaart omgekeerd geschreven, hoe dan ook alweer 7ens inderdaad geduld en veranderingen in je innerlijk bekers 7 is voor mij ook echt nieuw, dus als je geduld toont zullen al je fantasieën waar worden? ik hoop het voor je! Geduld is een schone zaak zeggen ze niet voor niets en met pentakels 7 zegt ook dat je beloond zal worden...hmm ik maak vanuit mijn eigen ik dat bekers 7 omgekeerd is  :-\

heleen

 :o :o :o
dank je believe, bekers 7 ligt omgekeerd.

Heleen

kristina1975

haha dat had ik ook  ;D

dameblanche

2 zevens...heel 1 je bent over...naar de volgende klas...

verwerp niet je eigen religie heel 1
kijk naar wat je al hebt weten te beeiken en ga voor je wensen en je dromen...bezie het aslof je al half op weg bent...

heleen

2 zevens en een 5, Marianne. Net met de hakken over de sloot over. ???
Terwijl ik toch probeer een voorbeeldige leerling te zijn. :'(

Heleen

heleen

de kaartjes voor 20-06-2012
staven 4
koning van de staven
pentakels 5 omgekeerd.

in totaal zie ik dus 5 staven en 5 pentakels.
enige uitspraken op internet
het getal 5 ze niet alle vijf op een rij hebben 
Het getal 5 ziet op de behoeften en de
verantwoordelijkheid van de mens: 5 vingers en 5
tenen.
Vijf is het getal van vijf boeken van de Thora, het getal vijf was het getal der kennis.

en ineens valt mijn blik op de houten krukken van de lamme, zijn het wel 5 staven of 7?

gisteren nog overgegaan met 2 zevens en een 5.
Dus deze getallen blijven een rol spelen.
Toch maar eens iets met numerologie gaan doen.

2 kaarten tegenovergesteld aan elkaar staven 4 vrolijkheid en gezelligheid, dat kun je van pentakels 5 niet zeggen. Maar deze kaart komt niet tot zijn recht want hij ligt omgekeerd. daartussen de koning van de staven. Een machtige warme koning. De koning past makkelijk bij mijn staven 4 kaart. niet bij de sneeuwval van pentakels 5, hoewel zij wel een vuurtje kunnen gebruiken. Ik voel me morgen dus prettig, leuke dag, maar ik moet wel rekening houden met inzinkingen.

Heleen.

kristina1975

zo mooi uitgelegd en mooi gezien weer helemaal van 5staven en 5 pentakels! Voor de rest zeg ik geniet van de warmte van de staven die je omringen en beschermen slaap lekker :-)

Sweetie

Hoi Heleen

Na harde werk kan je je laten gaan .. een feestje met plezier en vreugde om te delen , geluk in het gezin
U hebt u leven omgekeerd en er de wijsheid uit gehaald

Suzy

dameblanche

ja heel 1, iets met numerologie gaan doen....
daar snij je weer een pijnlijk stukje aan ;D
je bent een 1, je bent dynamisch en hebt invloed op je omgeving, je staat graag met beide benen op de grond en wilt graag een vernieuwer zijn voor je omgeving

staven 4..dat is de 4 en dat duidt op vorm geven aan...

asl de aas [1] de uitdaging aangeeft, de staven 2 de uitdaging aan gaan, de 3 geeft de wil aan, en bij 4 geeft je er vorm aan..
je moet hier dan duidelijk ook je enthousiasme gaan tonen omdat enen ook enthousiast een project kunnen opstarten maar al gauw verveelt kunnen worden...omdat zekerheid is weggevallen

heleen

@suzy
inderdaad het was een fijne dag. en gelukkig is de sfeer in huis op dit  moment weer heel goed.
@marianne.
verveling hoort bij mijn leven, elk project dat ik opstart eindigt in verveling.

heleen

morgen een dag om in bed te blijven.

1e kaart rad van fortuin omgekeerd.
2e kaart De toren ???
3e kaart De dood >:(
3 kaarten uit de grote arcana. als het een beetje tegen zit, draait het rad de verkeerde kant op. En als ik toren trek is daar een  dikke kans op. Laat die dood dan maar komen. :-\
Heleen.

Sweetie

Goeie morgen Heleen

te hard gedraaid
Een omwenteling en pijn door getroffen omstandigheden
Je hebt je opgesloten maar je kan niet blijven zitten , breek uit want de weg ligt al voor je nu alleen het deurtje vinden en treed naar buiten ... de wijde wereld in