mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

dameblanche

ontevreden in je relatie je witl er verandering in aan gaan brengen...

gevoelend van ongenoegen en teleurstelling, verwachtingen zijn maar niet uitgekomen ook niet beantwoord, om vooruitgang te kunnen boeken moet je je kracht behoorlijk gaan aanspreken.....

Vlinder

bekers 4, onverschillig? kan een houding zijn, omdat je niet lekker in je vel zit kreeft.

Kracht in jezelf vinden, het naar je eigen hand zetten.

Sweetie

Hoi Kreeftje
bekers 6 , kracht, het oordeel

Je probeert er nog het beste van te maken om het nog zo goed mogelijk te hebben en daarvoor heb je lef nodig ( kracht ) om je te vernieuwen ,om jezelf te bevrijden

Suus

kreeft

@marianne, ik zal al mn kracht nodig hebben
@vlinder, onverschilligheid was het niet, sorry, ontevredenheid  :) , maar van daar uit de onverschilligheid mss
@suzy, kracht om te vernieuwen, ja,
dank  :)

kreeft

goeiemorgen,

floeper, het oordeel, eerlijk nr jezelf kijken

staven 3, de magiër, kelken schildknaap

een lange weg achter de rug hebben en op zoek gaan naar iets nieuws, wilskracht hebben
de schildknaap is een boodschapper, nieuwe vriendschap?

fijne dag iedereen  :)

dameblanche

het oordeel heeft meer te maken met het feit dat je idd eerlijk naar jezelf kijkt, ook eerlijk naar de ander kijken kan, een gesprek kunt voeren waarbij ook de ander zijn zegje doet, en laat uitpraten, maar daarbij ook je eigen tekortkomingen kunt toegeven..

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes vr vandaag woensdag 19.12

kelken koningin, zwaarden aas, pentakels4

op het gevoel afgaan, duidelijkheid willen, iets doorsnijden, er niks mee winnen, niks geven, geen winst en geen verlies

grtj

@marianne,
er zijn altijd tekortkomingen, van BEIDE kanten

grtj

Sweetie

Hallo Kreeftje,
kelken koningin, zwaarden aas, pentakels 4
Je wil eigenlijk nu graag je vrijheid nu je bundeld je krachten om er stevig tegenaan te gaan om het jouwe te verdedigen

Suus

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes vr vandaag, donderdag 20.12

staven koning, staven 5, zwaarden 4

vooruitziend zijn, nr de toekomst, alles goed geregeld willen hebben, strijd leveren, maar zonder winnaar, de nodige rust nemen,

@suzy, ja zo is het,
dank  :)

dameblanche

staven koning....ik zie heir meestal iemand in die zich sterk aan iets vasthecht, die ergens op staat....
waarbij men is doorgeschoten...gezien ook de staven 5 de onrust en de beweging daarin...je bent je stabiliteit kwijt ergens, je leeft alsmaar in een noem ik het gefantaseerde toekomst....
mag ik het zo noemen morena???


kreeft

helemaal juist marianne,
ik ben Alice in Wonderland  ;D

kreeft

staven koning
Bij hem zul je niet gauw geconfronteerd worden met oude manieren om dingen aan te pakken. Als je iets nieuws wilt zien dan moet je bij hem zijn. Hij is altijd enthousiast op zoek naar de nieuwste snufjes die het werk kunnen verlichten. Hij heeft veel volgers en neemt de leidersrol graag op zich. Dat komt omdat hij gewoon niet geschikt is om te volgen. Logisch gevolg is dan dat hij de leidersmantel om moet leggen en moet zeggen wat er gaat gebeuren.

De Koning van Staven vraagt van je om op zijn manier aan het werk te gaan: gericht, geconcetreerd en met het doel voor ogen. Creëer je meesterstuk en laat zien wie je bent. Durf een risico te nemen en kies voor de kortste weg naar je doel toe. Hij zal dwars door een muur gaan als het nodig is dus laat je niet tegenhouden door wat dan ook. Geloof in jezelf en je zult komen waar je moet zijn.

=====================================================
staven 5
Het vraagt afstand en een eerlijk oordeel van jezelf om de werkelijke oorzaak te achterhalen.

Het is namelijk niet zo dat iedereen tegen jou is. Ze reageren alleen maar op jouw energie. Controleer bij jezelf hoe jij in het leven staat op het moment. Ben je positief ingesteld of zit er een mopperend figuur ergens in jou verstopt die alleen maar de strijd aan wil gaan? Als dat zo is dan kan je 'm krijgen; je vraagt om strijd en dus krijg je 'm.

Deze kaart laat zonder twijfel zien dat je obstakels te overwinnen hebt op het moment. Het zijn geen grote, maar ze zijn wel belangrijk genoeg om knap geïrriteerd van te raken. De oplossing zit in jou, dus vraag niet van die ander om op te houden. Hou zelf op met vechten. Wat je zaait zul je oogsten.
===================================================

Sweetie

hoi Kreeftje,
staven koning, staven 5, zwaarden 4
de staven koning is meester om gevoelens te verbergen maar je bent vastberaden en je neemt de koe bij de hoorns 3 x boven u koppie te draaien en hem ver weg gooien hihi en dan even uitgeteld in u sofa liggen  :D :D
beetje raar verwoord maar zo zie ik het !

Suus

Vlinder

Hoi lieve Alice, welke wonderen,?
Engeletjes op je pad?
trek je nog wel eens een engelenkaartje? past wel bij deze tijd van het jaar trouwens

;)