Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

jammer..

Gestart door stargazer, augustus 11, 2011, 11:41:08 AM

stargazer

Jammer is alles wat ik wil zeggen hier o dit forum.
Vanaf het begin af aan heb ik geprobeerd actief mee te doen met kaartduidingen, maar ook met droomduidingen.
Dan kom ik met een droom en is er niet 1 iemand die zich de moeite neemt.. mij gaat het er niet om dat je het perfect doet, maar gewoon met me meedenkt.
Jammer ik vond dit een heel mooi forum.
Maar er is al te vaak misbruik van mij gemaakt geworden.

Is het soms omdat ik voel, en het zo nu en dan ook nog eens bij het juiste eind heb?
Ik merk dat sommige mensnen hier erg bazig op de voorgrond treden, en dan ook nog eens pikken van een ander. diegene weet wel wie ik bedoel.

Ik heb geprobeerd mijn droom te verwijderen, helaas mag dit niet.
Dus ik vraag bij deze nog eens om toestemming
OOk om mijn profiel te verwjderen, want i wil weg hier.
Wens jullie voor de rest het beste.

gr stargazer

Pink

#1
Hallo Stargazer,

Jammer dat je op deze manier vertrekt. Ik heb je droom al gekopieerd naar een word document met als doel hierop te gaan invoelen. Soms kost dat gewoon meer tijd omdat dit gebeurt naast de verantwoordelijkheden van ons dagelijks leven. Daar waar onverwachte dingen gebeuren, komt voor dat je langer moet wachten op antwoord. Omdat we wel vaker reacties krijgen dat het wat lang duurt, denk ik dat het wel hadig is om hier een sticky topic boven aan het droomforum aan te wijden. Even de verwachtingen helder maken.

Je inleven in een droom kost tijd, zeker als het een beeldtaal is die niet staat bij jouw eigen manier van voelen. Ricca heeft bij ook weleens aangegeven dat het voor een Luchttype een uitdaging is om met vuursymbolen om te gaan. En uiteindelijk is het de bedoeling dat je antwoord geeft op basis van hetgeen de ander heeft doorgekregen. Dat je als het ware optreedt als tolk vertaler. Waarbij je je eigen gelijk buitenspel zet.

Pink

Carla

Jeetje Stargazer... ik ben er gewoon beduusd van. Waarom zo ongeduldig? Bij mijn droom duurde het ook meer dan een etmaal voordat de 1e reactie kwam. En nu heb jij binnen 24 uur al zo'n rigoureuze beslissing genomen. Dàt is jammer, erg jammer. Het is zoals Pink al schreef, mensen moeten ook werken, hebben sociale contacten buiten dit forum, een gezin een relatie.. dit forum is voor niemand een verplichting.


Leeuwin

Bij mij heeft het weleens véél langer geduurd dan een etmaal voor er een reactie kwam!

Leeuwin

Kraai

Jeee, schrik hier een beetje van.

Was net zo blij dat je hier kwam. Heb in de korte tijd dat je hier was al veel van je mogen leren.

Toen ik je droom las voelde ik daar niks bij. Ik leef op dit moment veel met mijn gevoel en is op dit moment mijn kompas.

Nu kan ik wel droog een interpretatie neer tikken van je droom maar daar voel ik mij niet prettig bij.

Mijn excuus als (mede) ik, door geen reactie te geven je dit gevoel heb gegeven.

Je mag er zijn om wie je bent

Jij is mij alleen jij kent mij niet

Kiwiwoman


Waar ging die droom over, Stargazer?

Ik begrijp uit de topic over muziek, dat het om een bepaald liedje gaat?

Sorry, ben gisteren niet on line geweest. Ik werk weer na ruim 2 jaar, dus er is nu niet altijd meer tijd om me te verdiepen in de verschillende fora.

Troubadour

Uit het bericht van stargazer begrijp ik dat er meer aan de hand is dan alleen het niet meteen reageren op een droom, ik ben net nieuw hier en ben ook geen droom virtuoos, of tarot kenner, maar wil wel graag meedenken op mijn eigen nuchtere manier en die is de afgelopen 51 jaar zo verkeerd nog niet geweest.
Met vriendelijke groet
Dirk Jan

janice

het is (helaas inderdaad :D) heel normaal dat je wat langer moet wachten op een duiding, ik heb het geduld meestal wel dus vind het niet erg maar je hebt gelijk, het duurt soms erg lang en soms kijkt er niemand naar je droom, maar er zijn hier op dit forum ook niet zoveel (goede) droomduiders
maar als iemand dan naar een droom kijkt ben ik allang al blij.
heeel soms als ik graag een droom snel wil laten duiden stuur ik de desbetreffende persoon een pm.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Ricca

Malle Stargazer! Een beetje schoppen en dan vertrekken? Dát is pas jammer (ook voor ons!). Misschien geloofde je dat het forum jou teleurgesteld heeft, maar weet dat je nooit teleurgesteld bent om de redenen die je dénkt. Een mens kan alleen teleurgesteld worden door iets dat al in hemzelf aanwezig was... Hoe was die spreuk van Kraai ook al weer? Als er een vlekje op je spiegelbeeld zit, verwijder je dat dan van de spiegel of van je gezicht?

Je blijft van harte welkom.
From Ricca with Love