Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Woord-openers

Gestart door Ricca, augustus 10, 2011, 11:06:44 AM

Varen


Carla

@Varen

Toch niet de tijd neem ik aan, want dat staat er gewoon boven. Maar wat voor info dan?

Liefs van Carla die nu eerst gaat slapen.

Varen

De tijd kan ik wel vinden, echter is het mij onbekend naar welk(e) bericht(en) je refereert.


happyme


Carla

Hi Varen,

Ik bedoelde pagina 4 van dit topic, het 3e en 2e bericht van onderen  :)

Ricca

Ik denk dat je met een slaperig oog naar de tijd van het citaat hebt gekeken. ;D De berichten hebben een verschillende tijd.
From Ricca with Love

Varen

Ah, lag dus niet aan mij  ;D

Ricca

Citaat van: Varen op augustus 16, 2011, 00:49:06 AM1 zonnestraal helder en klaar, pak hem aan hij is voor jou, echt waar.

Dank je. :D
From Ricca with Love

Carla

Citaat van: Ricca op augustus 16, 2011, 12:24:25 PM
Ik denk dat je met een slaperig oog naar de tijd van het citaat hebt gekeken. ;D De berichten hebben een verschillende tijd.

Ojee...  ???  :o ik had die nacht ervoor ook inderdaad niet geslapen. Ik zie het nu ook.. sjonge jonge.. sorry hoor!  ;D

Ricca

Citaat van: KraaiNiet is een samenvoeging van:

Ni/Ne=Nee  en  Wicht=Schepsel

Niewiht betekende dus Geen Schepsel en werd gebruikt om een ding aan te geven i.p.v. een mens.

Je kunt wicht ook lezen als gewicht: iets dat gewicht of massa heeft gekregen, dat stoffelijk waarneembaar is geworden (een voorwerp, een toestand, een gebeurtenis etc.).

Nee + wicht is geen gewicht...

Het woord NIET legt geen gewicht in de schaal als het bewustzijn zich manifesteert in een creatie (schepping/schepsel).
From Ricca with Love

Palomino

...................EARTH   -   HEART..........................

..........THE HEART THE ART of THE EARTH............ :D


Mooi hè... :)

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Carla


Ricca

From Ricca with Love

klaproos1945

 :-*  verbazend mooi  :D

art is het hart openen van de eigen aard

Palomino

Citaat van: klaproos1945 op augustus 25, 2011, 18:23:06 PM
:-*  verbazend mooi  :D

art is het hart openen van de eigen aard

...en de eigen aard is eigen-aardig... ;)
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.