Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

Een heel goeie morgen

13 kind - 6 wolken - 36 kruis = 19 toren

Sweetie

Zigeunerkaartjes
vijand - geluk - raadgever

Alain

er komt een einde aan de bezorgdheid van een kind?  ;D

Sweetie

Ik hoop het, ik maak mij daar altijd zorgen om :)
Dank Alain

Eveningstar

Ik kan nu Alain enkel maar volgen in zijn redenering, Suzy!

Stop worry! Be happy!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Mama heeft gesproken zal ik gehoorzamen, braaf zoals ik al heel mijn leven ben   :D

Eveningstar

Yes, Baby!  ;D

Liefs,
Eveningstar

rianna


een kind baart je zorgen 
je overdenk het in je torentje hoe je daar het beste een kruis over kan trekken

rianna

je zigeuner
zorgen dat je niet je eigen  ramen in gooi het geluk wacht op je vraag raad aan iemand
liefs Rianna

sweetmami

Hi suus, je bent echt de dingen aan t overdenken dat doe je ook t liefst zelf.. Jouw aanpak is jouw aanpak,en dat maakt ook hoe t is...maar wat blokkeerd dan...
Ik zeg niet opsluiten hihi xx

Sweetie

Sweethaert
ik overdenk ze nog wel zolang ik dat nog kan maar soms vergeet ik zelfs waar ik soms over aan het denken ben  ;) ja dat kan wel wat je zegt Sweet maar heb een goeie vent die het nu en dan eens anders aan ziet en dat ik een andere aanpak moet pakken  :) ;)
Thanks Sweetje

Sweetie

Goeie morgen ,
voor vandaag den 18 de
17 ooievaar - 29 dame - 3 schip = kind
Kind gaat volgende week op reis voor een halve week

groetjes

Alain

hoi suzy,
een reisje maken, (schoolreisje)
XXX

rianna


hoi Suzy
veranderingen een dame die haar vleugels uitslaat en lekker mee dobber naar een nieuwe start
liefs Rianan

dameblanche

een stukje oefening in loslaten hier al voor je suus...de verandering, de teugels niet meer zo strak te hoeven houden....
maar oeps wat ga je met die zogenaamde lege tijd nu even doen? er komen we leen hele boel ideen op je af, ga ook doen hoor de halve week is zoooo weer om....
uiteindelijk blijft het toch draaien om opruimen, poetsen en de pfoon in de gaten houden :P
ach we zijn allemaal moeders....