Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

rianna

@Marianne
er word aan gewerkt  maar nu even niet
de griep heeft ook mij geveld pfffff kom wel weer goed
dank je wel

@Suzy
vandaag een baaldagje er bloeit weinig open
mooie tijd om alles op een rijtje te zetten
dank je wel

@Chris
me zelf iets aan praten doe ik niet hoor dat weet ik zeker
innerlijk heb ik zeker vertoruwen in de toekomst tijd om  eens goed na te denken
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

#1021
nee angels blijf ik bij mijn uitleg, ik ga zelfs een stapje verder met je....
tegen iemand op kijken of op iemand neer kijken is 2 keer kijken in de verkeerde richting....

tuurlijk kun jij ook kaartjes leggen en duiden....schip-lelie
als je de betekenis van de kaarten kent, je intuiite erop los kunt laten ben je al een heel stap vooruit, ook jij kunt het je aanleren...en gaanderweg je eigen methode ontwikkelen[zeis]
ieder heeft zijn eigen methode, ook de mensen in je omgeving die je kaarten leggen, ook de oude vrouw [slang]...zij lezen in feite jou.......
en zo moeilijk is dat voor hen niet...omdat je er open voor staat en voor hen en ook voor ons een open boek bent......
we hoeven maar te lezen........en daar kijk je een beetje tegenop.....
hoeft helemaal niet hoor...... :-*

assie63

@suzy

ik heb al helderheid over werk, maandag beginnen met mijn nieuwe baan, en kom dan ook uit mijn torentje, dank je assie xx

assie63

@marianne

poeh weet niet of het mij meer status geeft, in ieder geval wel meer zekerheid, vaste uren en geen oproepkracht meer, Dank je assie xx

assie63

@chris

ja maandag beginnen vaste uren, en geen oproepkracht meer, kan ik ook is een snipperdag nemen hihi, Dank je assie xx

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
31 = de zon
23 = de muizen
6 = de wolken
samen 24 = het hart
liefdevol het piekeren en e zorgen stoppen met positieve inslag
liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

29 vrouw-23 muizen-31 zon=11 roede

inzicht in gepieker en tweestrijd

kreeft

goeiemorgen, grijs en miezerig,

hond 18, anker 35, vos 14,= zon 31

een zogenaamde vriend zorgt voor instabiliteit, en dat werpt een ander licht op hem?

fijn weekend iedereen  :-*

arend

goeiemorgen muizengrijze morgen,
voor vandaag: ring (dus ik blijf bij de ring voorlopig Marianne ;) ), muizen op zijn kop op pk en weg,
samen vissen
... ergernissen bij het maken van een keuze, wat die ring daar dan doet ...

Sweetie

@Chris
Klopt helemaal ik ben ff uit mijn evenwicht gegaan maar heb inderdaad ingezien wie wel en niet te vertrouwen is en heb daar ook een besluit in genomen

Dank Chris

dameblanche

suus ik wilde je nog even bedanken voor je uitleg van gisteren, het kwartje is gevallen, het was een bezoekje aan, wat inderdaad nogal wat zorgen opleverde.... :-*

Sweetie

Hallo Rianna,
nogal wat energie vandaag en je laat niet in je hartje kijken
Ben je nogal koppig vandaag
Groetjes

dameblanche

aan rianne...wees maar niet ongerust, je wilskracht en optimisme komen wel weer terug als je de wolken van je af hebt geblazen, wel geduld hebben, die griep heeft je niet voor niks geveld, dus opladen vanonder de wol.....

Sweetie

Hoi Assie,
je hebt nogal wat in je hoofdje maar die verdwijnen door gesprekken te voeren
je weet weer waar je staat
Grts

dameblanche

#1034
aan assie

de dame heb je niet uit het dek genomen dus hier heeft de dae dus een specifieke betekenis, en wel dat je de touwtjes in handen moet nemen gaan, weer opnieuw de zeilen bijzetten gaan....kan onrust opwekken....
je zult je de komende dagen moe gaan voelen.....